Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvojen esittely työpaikalla

Vierailija
02.08.2019 |

En ymmärrä tätä kun saadaan vauva ja sitten sitä tullaan esittelemään työpaikalle. Ihan oikeesti ketä kiinnostaa työkaverin vauva? Sitten kierretään taloa ja kaikkien pitää tulla ihastelemaan vauvaa ja kuuntelemaan vauva arkea ja imettämään kokoushuoneisiin.

Ihan älytöntä. Ja siis itselläni on kolme lasta joten en ole mikään lasten vihaaja. Onko teillä muita näitä vauvan esittelijöitä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki tuovat vauvansa näytille, onpa välillä joku tuonut isommankin lapsensa mukanaan töihin. Jotkut ovat tuoneet koiriaankin. Ketään ei pakoteta ottamaan vauvoja syliin eikä olemaan vauvan kanssa. Onneksi meillä ymmärretään, että kaikilla on elämää myös työn ulkopuolella ja se elämä saa näkyä töissä.

Vierailija
42/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Meidan firmassa on kanssa tapana tuoda vauva naytille. 

Mina toin sitten koiranpentuni, olen vela. :D 

Ihmisvauvat ovat poikkeuksetta rumia – myös teidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Meidan firmassa on kanssa tapana tuoda vauva naytille. 

Mina toin sitten koiranpentuni, olen vela. :D 

Olisin heti tullut lässyttämään koiralle jos olisit mun työkaveri 😄Vauvat ei kiinnosta.

Vierailija
44/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä työskentelen päiväkodissa.

On luonnollista, että vauva jota ryhmän aikuinen on odottanut ja lapsetkin ovat tavallaan osallistuneet odotukseen, tulee käymään sen aikuisen kanssa, joka on myös ollut tärkeä lapsille.

Pidän kyllä työtovereistani ja näen heitä työn ulkopuolellakin.

Tämä on ainoa järkevä paikka, mihin vauvan voi tuoda näytille. Peukut tälle!

Vierailija
45/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuonut oman vauvani 2 krt (sama vauva kyseessä 1kk ja 6kk iässä). Toin koska pyydettiin, en olisi kyllä muuten tuonut. Kahvitilassa vietettiin aikaa ja ihan mukavaa oli. Kun kävin ennen joulua 1kk ikäisen kanssa, vauva kiersi monen sylissä ja tunnelma oli melkein harras, kun kuunneltiin joululauluja samalla ja herkuteltiin. En kenenkään syliin väkisin vauvaa tuputtanut, kaikki saivat pitää jotka pyysivät. Imetyksen hoidin käytävän vessassa, en missään kokoustilassa todellakaan.

Olen käynyt muutaman kerran myös isomman lapsen kanssa, kun työpaikalla on pitänyt käväistä klo 17 jälkeen. Silloin on valtaosa jo lähtenyt kotiin, ja lapsi on piirtänyt hiljaa sen aikaa kun olen hoitanut tarvittavat asiat loppuun.

Muutaman työntekijän teini-ikäisiä lapsia on meillä käynyt välillä myös. Joskus ohikulkumatkalla ja joskus TET-jaksolle tai kesätyöhön. Aina heidät otetaan mukaan ruokailuihin, keskusteluihin ja neuvotaan kun on kysyttävää.

Parin työkaverin koiria on välillä käynyt myös toimistilla. Olen päässyt heittämään palloakin kesken työpäivän. <3 :)

Meillä on ihana työpaikka.

Vierailija
46/46 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuota lähinnä omituisena mutta harmittomana tapana, kunhan minun työskentelyäni ei häiritä. Itse pidän vauvoja lähinnä vastenmielisinä enkä halua teeskennellä, että sellaiset kiinnostavat minua. Mutta enpä nyt jaksa pahastuakaan, jos sellainen kahvihuoneeseen tuodaan silloin tällöin.

M33

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi