Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neidot.Omistaako miehenne tekopillua

Vierailija
02.08.2019 |

ootteko leikkineet sil yht aikaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tai joo, siellä itse ostin ja käytän miehen hoitamiseen.

Vierailija
2/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä on kaks.ja vaimo välill haluu sill runkata minua ja itse samalla runkkaan häntä.dildolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tai joo, siellä itse ostin ja käytän miehen hoitamiseen.

Tykkääkö hän kovasti siit.?Näytätkö sill samalla.miten naista nuoltas?

Vierailija
4/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.nustappi ja tekopillu molemmat on

Vierailija
5/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A.nustappi ja tekopillu molemmat on

Tappi on kans ihana

Vierailija
6/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, sanonut että ei innostu sellaisesta, yksin ollessaan oma käsi on parempi.

Vierailija
7/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, sanonut että ei innostu sellaisesta, yksin ollessaan oma käsi on parempi.

Onhan se vaihteluu välill.Ostat hänelle joskus ja yllätät?M41

Vierailija
8/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut hänelle ja hoidellut kerran ihan yllärinä hieronnan päätteeksi, tuntui tykkäävän mutta sen jälkeen sanoi ettei enää halua kokeilla, oli liian piukka ja terska kipeytyi. Harmi, minusta se oli super kiihottavaa.

Vierailija
9/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut hänelle ja hoidellut kerran ihan yllärinä hieronnan päätteeksi, tuntui tykkäävän mutta sen jälkeen sanoi ettei enää halua kokeilla, oli liian piukka ja terska kipeytyi. Harmi, minusta se oli super kiihottavaa.

Laitoitko kunnolla liukkarii.?se vaati kunnolla.sitä.Meill toimii hyvin tos 69 asennossa se tekopillu homma.minä nuolen vaimoo ja hän samalla pystyy nauttii nuolennasta.ja runkata sillä mua.Vaimo välill käskee mun runkata sill kun olen yksin ja kiimoissa teen samalla hänelle siit videopätkän.M41

Vierailija
10/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko kunnolla liukkarii.?1

No tietysti.

Vierailija
11/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko kunnolla liukkarii.?1

No tietysti.

Itellä muutaman vedon jälkee alkaa tuntuu paremmalta ja liukkari on levinny joka paikkaa jo siin vaiheessa.

Vierailija
12/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta vaimo suostui leluhankintaan itselleen käyttämään tekokalua mun kanssa, halusi että hankin tekopimpan (ettei oma tekokalun käyttö hävettäisi kait), niitä käytettiin toisillemme ja sitten välillä omin päinkin molemmat. Ne kerrat kun vaimo on flesukkaa mulle käytellyt on kyl ihan huikeita, kun se tuntuu imunsa takia ihan järkyn hyvälle, toisen tehdessä sillä mulle.. Flesukkaa vois toisen käyttämänä verratakin enemmän erittäin hyvin tehtyyn suihinottoon kuin varsinaiseen yhdyntään. Sit tietty jos vaimo laittaisi sen reisiensä väliin ja panisikin siihen pimpan sijaan, vois ehkä verrata yhdyntään, mut eipä siihen oo mitään järkee, kun se oikee on ylempänä ja tuntuu nussiessa paljon paremmalta.

Vierailija
13/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan, emäntä joskus tehny sillä, mutta ei ole oikein innostunut. M 50

Vierailija
14/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haluaa vain aitoa tavaraa ja sitä myös saa.

Vierailija
15/17 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On fleshlight. Tilasin 1v sitten samalla kun vaimolle sauvan. Ajattelin sen Ikäänkuin yhteisiin leikkeihin, mutta ei taida kiinnostaa kun ei ole koskaan halunnut edes nähdä sitä.

Vierailija
16/17 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa, sillä ostin hänelle Satisfyer for men tekopimperon. Lämpenee 40-asteiseksi ja värisee. Mies ei ole kertaakaan kestänyt kahta minuuttia laukeamatta, kun tuo on otettu leikkeihin mukaan.

17/17 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehellä pari tekopillua ja yhteisissä hommissa ollaan käytetty ja yksinkin joskus.

Ihan sikakiihottavaa käyttää miehelle sitä ja vielä parempaa katsella jos hoitelee itseään sillä.