Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parempi ajamaan autoa kuin mieheni!

Vierailija
01.08.2019 |

Onko muilla näinkin epätavallinen tilanne? :D

Kommentit (23)

1/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Pakotan vaimon välillä ajamaan, jotta sen taidot eivät kokonaan rapistuisi, kun se ei suostu ajamaan. Sittenkin ajaa vain jotain rauhallista tuttua reittiä. Jos sen laittaisi esim. Helsingin keskustaan ajamaan, niin se saisi hermoromahduksen. 

Toki se ajaa tilastollisesti "turvallisemmin", kun ajaa vain syrjätietä rauhallisen liikenteen aikana ja vain hyvällä säällä.

Vierailija
2/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä asiassa naurattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mä (nainen) olen meidän perheen kuski. Mies on ihan surkea auton ratissa. Vatkaa nopeutta, ei huomaa liikennemerkkejä (ajaa läpi stopit ja varoituskolmiot vieraalla alueella), kolhii auton peruuttaessa, ei osaa yhtään ajaa taloudellisesti (voisi ajaa 1-vaihteella vaikka kuinka pitkään...) ja vaikka mitä muuta. Mies on muuten ihan järkevä tyyppi, mutta autoa ei vaan osaa ajaa. Lapsella ei ole mitään asiaa iskän kyytiin :/

Vierailija
4/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä kuvittelet.

Vierailija
5/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin luulin. Mies on hieno kuski ja osaa asiansa. Minä kehuin itteeni että olen parempi ja ja ajelin autoa rennommin.... Tuli talvi ja mies sanoi, että laita turvavyö kunnolla... Mentiin mökille ja sanoi, että tässä on nyt sulle vertausta... Itkin pelosta ja huuusin, että lopettaa. Huusin kauhusta, että lopettaa. Mies ajoi keskinopeudella 120kmh siellä ja kovin vauhti oli 170kmh. Tärisin ja itkin ja huusin, kun auto pysäytti... Itkin, että mikä sinua vaivaa... No olen ajanu rallia nuorena. Sähän olet niin kova kuski, että luulis kestävän pientä lentelyä metsässä.

Vierailija
6/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella tuo on epätavallinen tilanne? Ei kai hyvä ajotaito sukupuolesta ole kiinni.

Paitsi että naiset aiheuttavat vähemmän kuolonkolareita.

Meillä enimmäkseen minä ajan koska pidän ajamisesta. Mieheni taas ei.

Vierailija
7/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kerää ylinopeussakkoja ja välillä korttikin ollut hyllyllä ja sitten haukkuu minua kun ajan nopeusrajoituksen mukaan. Mies kaahaa kuin reikäpää ja se on hänen mielestään meriitti siitä että osaa ajaa.

Vierailija
8/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei anna naisten ajaa!!!! Se on totuus!

Vierailija
9/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua ajaa. Se on totuus.

Vierailija
10/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että ajaminen olisi puolisoiden välinen kilpailu.

Vierailija
11/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viimeisten 25 vuoden aikana ajanut n. miljoona kilometriä. Saanut 2 kertaa ylinopeussakon. 3 kertaa sattunut kolari joka on aina ollut vastapuolen syy. Olen mielestäni aika hyvä kuski.

Vierailija
12/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mahdollisesti naapurini, joka kehui osaavansa ajaa heidän autonsa talliin kerralla, kun mies joutuu aina vekslaamaan?

Vierailija
13/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nössöjä liikenteessä.

Vierailija
14/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romurallia täälläkin ajellaan.

Vierailija
15/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.just oltiin viikko helsingissä ja muualla ja ajoin koko loman ajot yli 2000km . Mies on oikein hyvä kartanlukija.

Vierailija
16/23 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks muija kännissä kunnnolla niin saa billuu... aaahhh lisää juomaa lasiin vaan.

Vierailija
17/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

75% suomalaisista on omasta mielestään keskivertoa parempia autoilijoita.

Vierailija
18/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täälläkin sama tulanne mutta se on ihan NORMAALI tilanne eikä epätavallinen. Ajan enemmän ja sjan kaikki pitkät matkat, ajan myös pitkää työmatkaa välillä vaikeissa olosuhteissa. Tottakai olen parempi kuin vähän ja lyhyitä matkoja ajava mieheni.

Ei se ajotaito geenien mukana mene mieheb päähän automaattisesti.

Vierailija
19/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että ajaminen olisi puolisoiden välinen kilpailu.

Sano mikä EI ole enää parisuhteessa kilpailu? Parisuhteet muistuttaa nykyään lähinnä sukupuolten välistä sotaa, jossa soditaan kumpi sukupuoli on suhteessa se parempi ihminen.

Vierailija
20/23 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

H i h h i h

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä