Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okei,törmäsin 30v mieheen joka sanoo olevansa vielä neitsyt

Vierailija
01.08.2019 |

Mistä voin tietää että ei valehtele? Että esittää vain olevansa.Entä jos haluaa siitä eroon ja sitten lähteä hakemaan kokemuksia? Mikä siis ihan normaalia mutta itse olen 40 ja kaipaan muutakin kuin seikkaulua.Omat seikkailut on jo juostu.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että kokenut mies ei voisi haluta eroa ja lähteä hakemaan (lisää) kokemuksia?

Vierailija
22/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? N35 ja neitsyt (luultavasti hamaan hautaan saakka)

Riippuu miten "neitsyys" määritellään - jos sillä tarkoitetaan, että ei penetraatiota, niin minä (N) olin neitsyt yli nelikymppiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies on reptiliaani, kehotan olemaan varuillasi!

Kaivoitko oikein hyllysä sivisyssanakirjan esiin antaaksesi tämän kommenin?  Millainen lisko itse olet?

Minusta 30 vuotias mies tai naine, joka kertoo olevansa neitsyt on kenties melkein hämmentävän avoin ja rehellinen. 

En usko, että tällaisen asian paljastaminen on mitenkään helppo asia, vaikkei siinä varsinaisesi mitään hävettävää ole. Kaikki nyt vain eivät kohtaa ja saa tilaisuutta jossa olisivat saattanee menettää neitsyytensä nuorempana.

Ja ei. ei kaikille asia ei ole edes niin iso taakka tai kuorma, että ottaisimme oikeuden omiin käsiinsä ja yrittäisivät päästä neisyydestämme eroon väkisin; kuten yrittämällä ostaa jonkkun tätä varten tai pyrkimällä alistamaan jonkun tahoomme. - Miä jää vaihtoehdoksi?   

Mitä😂🤔🦎

Vierailija
24/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein puhuaan, etä kuinka mies tai nainen jolla on neitsyt tallella ei osaisi...; vaan mitä hänen sitten oikeastaan pitäisi osata ja taitaa?  Jonkinlainen aktiivisuus ja avoimuus lienevät hyviä perusteita e. ettei ihan lahnana odota, että vain toinen tekisi ja toimisi.

Voi tieysti olla, että omasta kokeneisuudestani tai paremmin kokemaomuudesani kertoo se, että vielä toistaiseksi en ole kahta samanlaista en ole vielä kohdannut.

Kuinka monta kumppania täytyy olla, että voisi sanoa tietävänsä jostain -minulle vielä tunematomasta- miten voi ja pysyy ehdottonalla varmuudella voivansa tyydytää toisen aiemman opitun peruseella?

Jos oikeasti uskoisin, joskus tietäväni vasauksen, niin ehkä minut kannattaisi viedä hoitoon. Vai ihanko oikeasti uskotte, että olisi keinoja tai tapoja, jotka toimisivat seksissä aina rutiinin omaisesti ja varmuudella aina iloa ja nautintoa antaen.

Mutta Jos kuienkin tällaisia tiedätte kertokaa toki minulle  ja mahd. muillekin kiinnostuneille, niin tiedämme ne (asiat) sitten jos tai kun ehkä joskus tulee ajankohaiseksi meillekin harrastaa seksiä. - Tosin siihen saattaa mennä vielä aikaa toinenkin tovi.

Miten ihmeessä toisilla seksiseuran löytämien ja kohaaminen on niin paljon luontevampaa ja mutkatomampaa`(?)    

Vierailija
25/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei!

Vierailija
26/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivoitko oikein hyllysä sivisyssanakirjan esiin antaaksesi tämän kommenin?  Millainen lisko itse olet?

Minusta 30 vuotias mies tai naine, joka kertoo olevansa neitsyt on kenties melkein hämmentävän avoin ja rehellinen. 

En usko, että tällaisen asian paljastaminen on mitenkään helppo asia, vaikkei siinä varsinaisesi mitään hävettävää ole. Kaikki nyt vain eivät kohtaa ja saa tilaisuutta jossa olisivat saattanee menettää neitsyytensä nuorempana.

Ja ei. ei kaikille asia ei ole edes niin iso taakka tai kuorma, että ottaisimme oikeuden omiin käsiinsä ja yrittäisivät päästä neisyydestämme eroon väkisin; kuten yrittämällä ostaa jonkkun tätä varten tai pyrkimällä alistamaan jonkun tahoomme. - Miä jää vaihtoehdoksi?   

David Icke ei ilmeisesti ole ollenkaan tuttu..

Vierailija
27/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä😂🤔🦎

Jäikö sinulta jotain ymmärtämättä? 

Vierailija
28/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole itse neitsyt?

Vierailija
29/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kysy heti alkumetreiltä toiselta onko hän neitsyt vai montaako on pannut. En myöskään lähtisi itsestäni kertomaan vastaavaa. Outoa.

Vierailija
30/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla neitsyt. Se on poitsut.

Vierailija
31/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

David Icke ei ilmeisesti ole ollenkaan tuttu..

Ei -ei ole hänen eoksensa ja teoriansa tarkemmin tuttuja, saai omaksunu niiä omakseni. - Kun eikä hän ole se  samainen englesmanni, joka on julkisesti mm.  kiistänyt holokausia koskevien faktojen toden peräisyyttä. Ja, joka Siionin vanhinten pöytäkirjoihin vedoen esitti maailmaa hallitsevasta salaliitosta  ( Alkujaannhan Siionin vanhinten pöytäkirjat  koostuivat "vain" väärennetyistä asiakirjoista, joissa kuvataan juutalaisten maailmanvalloitussuunnitelmia. Ja joilla perusteltiin 1900-luvun alussa  juutalaisiin kohdistunutta vainoa) 

Vierailija
32/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poitsut"... aika hauska uudissana!

Vierailija
33/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikuus tallella, ikää 38. Olen kuitenkin perussiisti, akateeminen ja hyvätuloinen mies.

En vain koskaan käy missään, missä tapaisi esim. sinkkunaisia. Jos käyn baareissa, niin vetäydyn johonkin nurkkapöytään kännykkäni ääreen. Minulla on aika korkea kynnys lähestyä siinä mielessä vastakkaista sukupuolta.

Mitään epäsiistiä, sairaalloisen lihavaa, homssuista naista en haluaisi. Mieluummin vetäisin silloin hanskaani.

Lisäksi olen lyhyehkö, 175 cm. Kun olin noin 18-20 vuotias, ajattelin etten koskaan kelpaa normaalille tytölle, kun muut miehet olivat jotain sporttisia lätkänpelaajia. Niinpä sitten pikkuhiljaa vain tyytyin elelemään omissa oloissani.

M38

Vierailija
34/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa pitää juuwwa niin tulee paneskeltua tuttuja ja tuntemattomia. Kukaan ei halua minua selvinpäin ollessaan. Olen aika ruma mies mutta mulkku seisoo kuin rautakanki kännissäkin. M38

Vierailija
35/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuko?

Vierailija
36/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi keskustelua tuon tiedon jälkeen. Kaikki kontakti poikki.

Vierailija
37/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä ite. Ihan omilla aivoillas. Vai ootko retardi? Tarviiko käydä googlaa mitä tarkottaa? Silloin oot retardi.

Vierailija
38/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Poitsut"... aika hauska uudissana!

Poitsu on ollut slangisana Suomen kielessä vuosikymmeniä. Tarkoittaa nuorta teini-ikäistä poikaa.

Vierailija
39/39 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Saitko vietyä neitsyyden? Pitäisikö srn kiinnostaa muita kuin aviomiestäsi?