Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei,törmäsin 30v mieheen joka sanoo olevansa vielä neitsyt

Vierailija
01.08.2019 |

Mistä voin tietää että ei valehtele? Että esittää vain olevansa.Entä jos haluaa siitä eroon ja sitten lähteä hakemaan kokemuksia? Mikä siis ihan normaalia mutta itse olen 40 ja kaipaan muutakin kuin seikkaulua.Omat seikkailut on jo juostu.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sitten minä ollut, koska olen melko paljon vanhempi ja poikuus tallella. Kysynpä vain että miksi kukaan valehtelisi tällaisesta asiasta?

Vierailija
2/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies on reptiliaani, kehotan olemaan varuillasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos viet hänen neitsyytensä niin ei tarvitse lähteä seikkailemaan? Jos olisi joku pano mies niin olisit jo antanut, mutta nyt on pasmat sekaisin kun virginiä tarjolla. :D Voi että teitä naisia.

Vierailija
4/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitten minä ollut, koska olen melko paljon vanhempi ja poikuus tallella. Kysynpä vain että miksi kukaan valehtelisi tällaisesta asiasta?

Jotta saisi vanhempaa naista? Kuulemma vanhemmat naiset mielellään opettaa.

Vierailija
5/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että juoksut on juostu ja nyt pitäisi löytää beeta-luokan elättäjä?

Vierailija
6/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tässä 42v. Onhan sitä jokunen pimu jo ehdotellut. Ehkä vaan on liian kovat vaatimukset. Pimukat ovat jop lähetelleet kavereitaan jutulle että miksei soffi kelpaa, tykkäis varmaan susta ja on tosin mukava ja kaikkee.. joo ei menny ihan oli että kysyjä on tuon soffin bestis.

joskus 30v jälkeen koko suhteen rakentamine ja ylläpito vaan tuntuu omituiselta. Ja hieman vastenmieliseltäkin että harrastaisi seksiä jonkun muun kuin itseni kanssa.

Vierailija
7/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itse olen 33 ja poikuus on tallella. Asiaan liittyy vahvasti evoluutio ja ulkonäölliset asiat. Jotta ihminen voisi lisääntyä, on ulkonäön oltava toista osapuolta viehättävä. Jos naisen ulkonäkö ei miestä viehätytä, niin penis ei seiso. Sama on toisinkinpäin. 

Vierailija
8/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntomerkeistä päätellen kyseessä on mitä ilmeisemmin kiltti mies. Älä vaan päästä sitä menemään tuon asian takia. Hänestä saat hyvän ja luotettavan kumppanin.

Vierailija
9/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo on? Itse tutustuin 42 v. maaseudun mieheen, joka oli neitsyt. Aloimme seukkaan ja nyt avossa. Ihan mukavasti on mennyt opetellessa...

Vierailija
10/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30 ja edelleen neitsyt. En ole edes sukupuoleltani mies.

Vierailija
11/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v neitsyt olisi jo pitänyt muuttua velhoksi, jolla maagisia voimia.

Vierailija
12/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos viet hänen neitsyytensä niin ei tarvitse lähteä seikkailemaan? Jos olisi joku pano mies niin olisit jo antanut, mutta nyt on pasmat sekaisin kun virginiä tarjolla. :D Voi että teitä naisia.

No en minä sinakaan rakastunu mieheen jolle neitsyys meni.Siitä ne kokemukset vasta alkoi.

Vierailija
13/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä sinakaan rakastunu mieheen jolle neitsyys meni.Siitä ne kokemukset vasta alkoi.

Sama suomeksi niin vastaan sinulle.

Vierailija
14/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? N35 ja neitsyt (luultavasti hamaan hautaan saakka)

Vierailija
15/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori mies. Ehtii vielä katsella kumppania. Näin vanhempana jo epätodennäköistä.

M45

Vierailija
16/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies on reptiliaani, kehotan olemaan varuillasi!

Kaivoitko oikein hyllysä sivisyssanakirjan esiin antaaksesi tämän kommenin?  Millainen lisko itse olet?

Minusta 30 vuotias mies tai naine, joka kertoo olevansa neitsyt on kenties melkein hämmentävän avoin ja rehellinen. 

En usko, että tällaisen asian paljastaminen on mitenkään helppo asia, vaikkei siinä varsinaisesi mitään hävettävää ole. Kaikki nyt vain eivät kohtaa ja saa tilaisuutta jossa olisivat saattanee menettää neitsyytensä nuorempana.

Ja ei. ei kaikille asia ei ole edes niin iso taakka tai kuorma, että ottaisimme oikeuden omiin käsiinsä ja yrittäisivät päästä neisyydestämme eroon väkisin; kuten yrittämällä ostaa jonkkun tätä varten tai pyrkimällä alistamaan jonkun tahoomme. - Miä jää vaihtoehdoksi?   

Vierailija
17/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin nykyajan seksikeskeisyyttä, kun 30-vuotias neitsyt on joku ihmettelyn aihe. 

Vierailija
18/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä rakastuin ja menin jopa naimisiinkin. Yhä edelleen tuo miekkonen on ainut seksikumppani, joka minulla on ollut. Vielä näin 20 vuoden jälkeen ei ole tullut tarvetta lähteä seikkailemaan muualle. 

Vierailija
19/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli ollut syrjäytyneenä lähemmäs 10 vuotta. Kun tapasimme, oli juuri valmistunut ja päässyt työelämään. Seksikerroka takana vain muutamia, ei mitään kokemusta, ei taitoja. Mies oli yli 30.

Hauskaa meillä on ollut opetellessa. Eipähän tarvitse tämän miehen kohdalla pelätä, että mies pihtaa (tällainenkin osunut kohdalle). En missään nimessä pitäisi tällaista esteenä suhteelle. Ja onhan se tosi kiihottavaa, kun mies löytää kanssasi seksuaalisuuden ja seksin ilot.

Vierailija
20/39 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin 30v mieheen, joka sanoo harrastaneensa seksiä. Mistä tiedän ettei valehtele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi