Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet maksanut käsilaukustasi?

Vierailija
01.08.2019 |

Mä maksoin 7 € ja ihan uusi. Tänään tuli postista.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 300 euroa. On keskikokoinen Michael Korsin Selma-laukku. Musta. Todella jämäkkä, näyttää nyt 2,5 vuoden jälkeen aivan uudelta. Tuskin hajoaa koskaan sinä aikana mitä minun sitä tulee käytettyä.

Tämä oli ensimmäinen käsilaukku, johon satsasin ja täytyy sanoa että kaikki aiemmat ovat kulahtaneet siinä 2,5 vuodessa.

Vierailija
22/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc by Marc Jacobsin laukkuni taitaa olla kallein, olisiko 350-400 e ollut.

Suosin nahkalaukkuja, viimeisimmät kotimaisia merkkejä Utua, Karu Atelier jne. Tykkään hifistellä laadukkailla laukuilla, mutta saa olla ihmeellinen, että yli 1000 e laukusta maksaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 200 euroa.

Vierailija
24/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollut jotain 3e. Hyvin on kestänyt jo pari vuosikymmentä, naulakossa roikkuen kyllä lähinnä.

Vierailija
25/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 40€, ostin Meksikosta. Joku kansainvälinen malli/kuosi kun mulla sama laukku eri värisenä Espanjasta ostettu pari vuotta sitten ja oon tykännyt.

Vierailija
26/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin maksoi 2000 eur

Vierailija
27/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa nahkaa sen olla pitää, niin kestää vuodesta toiseen.

50-300€

Vierailija
28/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallein laukkuni maksoi noin 50e. Yksikään laukkuni ei ole mennyt rikki, vaikka osa on ollut ahkerassa käytössä vuosia. Missä te käsilaukun hajalle saaneet niitä laukkujanne oikein pyörittelette kun heti ovat rikki :D

Minulla on käsilaukuista hajonnut mm vetoketju, olkahihna irronnut ja pinta mennyt huonoksi (nahka, tekonahka, kangas). Kaikki ovat kyllä kestäneet vuosia, mutteivät ikuisesti.

Vierailija
29/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut Chanelin klassikosta (käytetty, erittäin hyväkuntoinen) maltaita, mutta sain siitä vielä tonnin enemmän kun myin hiljattain.

Sanoisin, että kannatti.

Vierailija
30/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni 50 euroa. On korkkia. Ollut päivittäisessä käytössä nyt 2 vuotta ja edelleen kunto moitteeton.

Vierailija
31/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 euroa, kirpparilta. Mulberry. Tein löydön! Tuon kirpparin henkilökunta ei ole ihan merkeistä ym ihan kartalla. Myyvät hyväkuntoisia Conversejakin parilla eurolla. Mutta ihan hyvä tietenkin mun ja muiden kuluttajien kannalta. Sinne siis viedään lahjoituksena tavaraa. 

Vierailija
32/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallein laukkuni maksoi noin 50e. Yksikään laukkuni ei ole mennyt rikki, vaikka osa on ollut ahkerassa käytössä vuosia. Missä te käsilaukun hajalle saaneet niitä laukkujanne oikein pyörittelette kun heti ovat rikki :D

Häh, minulla kaikki ovat menneet aina vuosien saatossa rikki, ja niin käydessä ostan aina uuden. Juurikin tuota hintaluokkaa olevan, eli keinonahkaisen tms.

Kulmat rispaantuvat, olkahihna rispaantuu, sisäkankaaseen on tullut reikä (tavarat katoavat sen uumeniin) ja yleisimmin tekonahkalaukun pinta vain alkaa kuoriutua pois, jolloin laukusta tulee törkeän näköinen, kun sen pinnassa on ”reikiä”.

Vierailija
33/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla joku 35€. Tommy Hilfiger, nahkainen olkalaukku/käsilaukku, käytettynä :)

Yksi parhaista ostoista ikinä, tosi hyvälaatuinen laukku!

Vierailija
34/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on useita laukkuja, olen laukkufriikki :D  30-400€. Merkkeinä perus H&Mstä Marc Jacobsiin. Kaikki laukut ovat nahkaa. Kipuraja olis joku 500€. En ikinä maksais tuhansia.

Vierailija
35/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outletistä ostin puoleen hintaan Italialaisen mustan täysnahkaisen käsilaukkuni n.160e. Laukku on laadukas ja uskon, että kestää pitkään käyttöä.

Olen aina aiemmin ostanut edullisia muovilaukkuja. Ovat nekin aina muutamia vuosia kestäneet, mutta nyt halusin panostaa klassiseen ulkonäköön, laatuun ja pitkään käyttöikään. Ikää minulla on 51v.

Vierailija
36/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 euroa maksoin tuosta jota tällä hetkellä käytän, kirpparilta, vanha kotimainen ja nahkaa.

Ostelin yhteen aikaan aika paljon laukkuja, kaikki kirpputoreilta ja kotimaisia nahkaisia. Halvin maksoi 0,10 euroa ja olisikohan kallein ollut 12 euroa.

En ole kai koskaan ostanut laukkua uutena, en marketin keinonahkaisia enkä varsinkaan mitään monen sadan hintaisia. Tyylikysymys myös, tykkään vintageasusteista ja miksipä sellaista ostaa uustuotantona.

Vierailija
37/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-1200€, on Mulberryä, LV:a, Furlaa, Ralph Laurenia , ne. En käyttäisi mitään tyylitöntä Prisma-kassia, ne näyttävät kamalilta. Panostan laatuun ja tyyliin.

Vierailija
38/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole käsilaukkua tällä hetkellä mutta olen haaveillut yhdestä kierrätysmateriaaleista tehdystä jonkin aikaa ja se maksaa n. 70€

Vierailija
39/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kaksi nahkaista käsilaukkua. Toinen on Fossilin joka oli Zalandon alessa 70€. Toisen ostin ulkomailta josta maksoin 20€. Hihnassa täytyy olla jotain kuviota ja laukussa väriä😁.

40/41 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari joista olen maksanut 500€. Se on mulla kipuraja.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi