Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos silmälasitarjous on yksitehot omilla vahvuuksilla 10€, niin...

Vierailija
01.08.2019 |

Hintako on tosiaan tuon 10€+kehykset?

Omia lasejani en koskaan ole saanut alle 400€, mutta olenkin sokea eli kaikki ohennushionnat otettava ym ja kehyksiäkään en ikinä löydä halvimmista malleista.

Mutta voiko siis perusyksiteholasit oikeasti saada tyyliin 30-50€:lla? Tuokin tarjous tosiaan 10€ ja vahvuudet olisi -2 luokkaa, sitten vielä kehykset joita myös 19-39€ hintahaarukassa eli alle 50€ uudet lasit?!?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, kyllä esim. Nisseniltä saa sillä alimmalla 19€ hinnalla ihan kokonaisuudessaan uudet lasit. Eri asia sitten, onko ne miellyttävät kun ei ole mitään heijastuksen estoa tms.

Vierailija
2/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että tuolla hinnalla saat halvimmat naarmuuntuvat muovilasit ilman mitään pinnoitteita ja ohennuksia. Hiontakin on vähän sinnepäin.

Minä maksan laseista noin 700 e (kehykset noin 50 e). Kerran kokeilin halpislaseja ja totesin, että turhasta ei kannata maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä käsittääkseni voi. T. Toinen sokea joka toivoisi ettei tarttisi sijoittaa isoja summia laseihin mutta minkäs teet.

Vierailija
4/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti käydä vaihtamassa synteettiset mykiöt silmiin. Loppui optikoiden rikastuttaminen ja mikä vapaus & elämän helppous ilman laseja! Monovisio eli koskaan enää kakkuloita. No, aurinkosuojat tarvittaessa tai tyylin takia.

Nimim. rillit kymmenvuotiaasta

Vierailija
5/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kukkaruukkuun, mulla olis uudet lasit joita en ole käyttänyt kertaakaan, koska eivät istukaan päähän vaikka sovittaessa oli ok. Nenätyynytkö syynä, tuntuu että jäävät liian kauaksi silmistä tms outoa?! Niiden varsinaisten tyynyjen päälle siis laittoivat liikkeessä uudet, isommat ja pehmeämmät tyynyt enkä osannut siihen reagoida.

Yhtäkaikki, eivät tunnu luontevilta päässä joten ovat jääneet käyttämättä ja vanhoilla, naarmuisilla olen mennyt😟.

Olen Instrun asiakas.

Vierailija
6/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te sokeat luette tätä palstaa ja auttaako silmälasit sokeuteen?

Vierailija
7/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun, mulla olis uudet lasit joita en ole käyttänyt kertaakaan, koska eivät istukaan päähän vaikka sovittaessa oli ok. Nenätyynytkö syynä, tuntuu että jäävät liian kauaksi silmistä tms outoa?! Niiden varsinaisten tyynyjen päälle siis laittoivat liikkeessä uudet, isommat ja pehmeämmät tyynyt enkä osannut siihen reagoida.

Yhtäkaikki, eivät tunnu luontevilta päässä joten ovat jääneet käyttämättä ja vanhoilla, naarmuisilla olen mennyt😟.

Olen Instrun asiakas.

Niin?

Vierailija
8/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatti käydä vaihtamassa synteettiset mykiöt silmiin. Loppui optikoiden rikastuttaminen ja mikä vapaus & elämän helppous ilman laseja! Monovisio eli koskaan enää kakkuloita. No, aurinkosuojat tarvittaessa tai tyylin takia.

Nimim. rillit kymmenvuotiaasta

Siis etkö tule tarvitsemaan lukulasejakaan?

Vierailija
9/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te sokeat luette tätä palstaa ja auttaako silmälasit sokeuteen?

Sokeiksi luokitellaan syvästi heikkonäköiset, lähes sokeat ja täysin sokeat. Kaikilla itsenäinen liikkuminen tuottaa ongelmia, ja jokapäiväisestä elämästä täytyy selvitä pääasiassa muiden aistien avulla. Sokeus on harvinaisempi näkövamma kuin heikkonäköisyys.

Vierailija
10/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä niin, että voisiko nuo nenätyynyt olla syynä, kokemuksia? Saako ne revittyä pois jos samaiseen Instruun niiden kanssa tallustan. Vtuttaa kun nämä vanhat on tosiaan jo varsin naarmuilla ja uudet jääneet käyttämättä.

Vierailija
11/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Instrun asiakas.

No käy hyvä ihminen siellä instrussa otattamassa ne jättityynyt pois ja säädättämässä laseja muutenkin.

Vierailija
12/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenätyynyt ovat säädettävissä, mene sinne Instruun ja siellä säätävät istuvammiksi.

Vierailija
13/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se pieni printti niistä mainoksista: koskee vain yleisimpiä linssejä -2 asti ilman erikoisuuksia tmv. Eli todennäköisesti ovat saaneet bulkkihinnalla noita linssejä, joista sitten vaan hiovat sopivan kokoiseksi sankoihin.

Vierailija
14/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti voi, mutta yleensä niissä on pienellä präntillä ehtoja mm. lasien enimmäisvahvuuksista. Tuohon hintaan ei sisälly mitään heijastuksen estoja, ohennuksia tai muita vastaavia mukavuuksia. Laatu voi olla sitä ja tätä.

Vierailija
15/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat kuin ns tiimari-lasit. Ei paljon maksa

Vierailija
16/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuolla hinnalla saat halvimmat naarmuuntuvat muovilasit ilman mitään pinnoitteita ja ohennuksia"

-Ei ne mihinkään naarmuunnu, jos viitsii pitää ja puhdistaa ne kunnolla.

-Heijastuksenestopinnoite on tarkoitettu uutistenlukijoille. Tav. käyttäjille sillä ei ole mitään merkitystä.

-Muovilinssit ei paina ohentamattomanakaan juuri mitään.

Vierailija
17/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasit saa kympillä niin tuleeko niistä isokin hutiostos? Jätä yksi paskalatte juomatta.

Vierailija
18/18 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sisäänvetotarjous. Optikko haukkuu ne ihan paskaksi ja sinutkin jos ne ostat. Eikä niitä saakaan kuin puolen vuoden jonotuksella. Eli myy sinulle ne 500 eur lasit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi