Keskustelujen poistuminen
Onkohan tämä kielletty aihe, pahoittelen jos on. Mutta useampia kertoja on käynyt niin, että olen asiallisesti vastannut keskusteluun joka mielestäni on ollut asiallinen. Sitten kun päivitän sivua ja katson kommentteja, niin se on kadonnut. Laskee jonkin verran innostusta osallistua keskusteluun. Saatan käyttää pitkään muotoillakseni vastausta ja sitten puff.
Onko keskusteluissa jotain piiloviestejä joita en vain ymmärrä, jotka on välttämätöntä poistaa? Vai olisiko mahdollista poistaa ihan vain ne viestit, joissa on kiellettyä sisältöä. Onko ketjujen kohtalona aina tulla poistetuksi, jos siellä on yksi väärä viesti?
Kahden päivän aikana kaksi mielenkiintoista jatkamaani parisuhdekeskustelua on poistunut.
Kommentit (20)
Suomen vuotuiset ilmastopäästöt ilmaan hetkessä Siperia metsäpaloissa.
Moderaaaaaattoriiiiiii!!! Poista jo tämä ketju. Se uhkaa ilmastofeministispakolaisuus ideologiaasi!
Poista poista vaan. Äkkiä.
Vaadin heti tämän poistoa, poistakaa heti!
Täällä on ihmisillä pirun paljon "vääriä mielipiteitä" hyvinkin monissa eri asioissa. Joku vasuri on ilmeisesti mo dena.
Vierailija kirjoitti:
Tämä foorumi tämä
Tämä on mediapalsta #rullakebab69suomi!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihmisillä pirun paljon "vääriä mielipiteitä" hyvinkin monissa eri asioissa. Joku vasuri on ilmeisesti mo dena.
...jos täysiä valheita esitetään faktoina ja hyökätään toisia ihmisiä vastaan, niin jokaisella sivistyneellä keskustelupalstalla tällaiset kirjoitukset poistetaan.
Lisäksi te ette ole täällä keskustelemassa vaan levittämässä propagandaanne. Teillä on palsta (useampia) jossa voitte keskustella aiheistanne suht vapautuneesti sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat kiinnostuneet keskustelemaan samoista aiheista. Miksi ette pysy siellä
Epäilen, että joskus ketjuja poistetaan ihan vain siksi, että joku on ilmiantanut ne. Sen verran harmittomia keskusteluja on lähtenyt.
En itsekään enää jaksa kommentoida.
Minä tulen joskus tänne palstalle kun minulla on tylsää. Keskustelujen lukemisen ohessa ilmiannan kaikki keskustelut jotka ovat rasistisia, epäfeministisiä, halventavat naisia tai ovat muuten hyvänmaun vastaisia esim. jonkun yksityiselämän ruotiminen. Esimerkiksi kun oli "oulun tapaukset" niin ilmiannoin ketjut edes niitä lukematta, koska ne aivan järjestään kaikki menevät rasismiin.
Siksi joku sanoo että on olemassa valemedia. Media vääristelee, antaa tiukan näkökulman ja vain että voisivat ohjata kansaa haluamaansa suuntaan.
No tällä palstalla nyt vaan sattuu olemaan keskenkasvuisia modeja, joille kaikki omien ahdasmielisten mielipiteiden vastaiset kirjoitukset on "vääriä" ja ne poistetaan pikimmiten. Huvittavaa, kun jätin eilen töistä lähtiessä 4 keskustelua auki ja ajattelin lukaista aamulla uudet vastaukset, niin kolme niistä olikin jo poistettu :D Laittakaahan palautetta näiden apinoiden esimiehille, jos saatais vaikka joskus asiaan muutosta.
Tsot, tsot, ajattele liikaa itse. Tämä ei käy Bilderberg-Sanomalle.
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen joskus tänne palstalle kun minulla on tylsää. Keskustelujen lukemisen ohessa ilmiannan kaikki keskustelut jotka ovat rasistisia, epäfeministisiä, halventavat naisia tai ovat muuten hyvänmaun vastaisia esim. jonkun yksityiselämän ruotiminen. Esimerkiksi kun oli "oulun tapaukset" niin ilmiannoin ketjut edes niitä lukematta, koska ne aivan järjestään kaikki menevät rasismiin.
Tulet joskus?
Älä valehtele.
Ihmeen kauan on saanut tämä ketju olla täällä.
Vaikka moititaan toimittajia ja heidän tapaansa toimia.
Vierailija kirjoitti:
Tsot, tsot, ajattele liikaa itse. Tämä ei käy Bilderberg-Sanomalle.
Tämä sivusto ei ole bilderbergiä, tämä on illuminati palsta joka elää eliittisessä imperialistisessä globalisaatiossa ja tämä haluaa tuhota NWÒ:n sekä neandertháľ ihmisrodun.
Bilderberg on heidän mauste jolla ne karkaa huutamaan "totuuksia" itseään rikastuttavilla hedelmillä jotka ollaan myös varastettu alunperin.
Saman huomannut. Ainakin kaksi k o i r a keskustelua poistui ennen kuin ehti alkaakaan kunnolla. Jotenkin säälittävää että täällä on tällaiset ylläpitäjät, reppanat käyttävät valtaansa täällä kuin isotkin bossit :D
Vierailija kirjoitti:
Säähän rohkee mamma oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulet joskus?
Älä valehtele.
Jep! Aloitus tehty 31.7 n. 22.00
Kärppänä paikalla 1.8 n. 8.00 😂
Tämä foorumi tämä