Miten kaverin saisi lopettamaan mankumisen?
Mankuu asioita aina, esim yökyläilyä, matkaseuraa, palvelusten tekoa.. eli kysyy useasti ja vaikka sanoo ei, jatkaa myöhemmin kyselyä kuin ei olisi kuullut tai halunnut kuulla aiempaa kieltäytymistä. Rassaa ihan todella. En aio taipua, mutta haluaisin saada hänet lopettamaan sen. Ei kunnioita toisten rajoja.
Kommentit (4)
Mun kaverikin mankuu ryyppyseuraa, tai meidän piireissä "kuohariseuraa".
Juo itse todella paljon ja kaipaa siihen seuraa, mun terveys eikä pää ei kestä niin runsasta juomista. Mutta jos kieltäydyn, niin laittaa vielä monta viestiä ja välillä miehensäkin laittaa soittamaan mulle.
Aika rasittavaa...
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverikin mankuu ryyppyseuraa, tai meidän piireissä "kuohariseuraa".
Juo itse todella paljon ja kaipaa siihen seuraa, mun terveys eikä pää ei kestä niin runsasta juomista. Mutta jos kieltäydyn, niin laittaa vielä monta viestiä ja välillä miehensäkin laittaa soittamaan mulle.
Aika rasittavaa...
Ja miten se saa lopettamaan, en tiedä. Enkä niin etten lähtisi enää ollekaan mukaan.
Kokeile tätä: "Usko nyt Jumalauta, etten suostu. Ja jos vielä kerrankin kysyt, niin takaan, etten suostu jatkossakaan."
Kaverisi ei kunnioita sinua, olet hyödyke. Viis veisaa, onko sinulla hyvä vai huono mieli, kunhan itse saa haluamansa. Irtisanomisen paikka, takaan ettet kadu.
"Lopeta mankuminen". Näin.