Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 12 menossa, ja mitkään housut ei mahdu päälle, mistä järkeviä äitiysvaatteita?

Vierailija
31.07.2019 |

Nyt olen mennyt Zaran L ja XL housuissa vetoketju auki. HM aivan kauheita äitiysvaatteita, Stockalla ei mitään, mistä ostaa/ tilata pikaisesti.

Kiitos!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huomoinhakuisuutta tuo nyt on??

Vierailija
2/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain kauppoja Helsingissä tai sitten hyviä nettikauppoja?

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko monesko lapsi?

Itsellä esikoisesta oli pieni kumpu vasta rv30 ja toisesta vatsa alkoi hieman näkyä rv16. Joten kauhulla odotan, milloin mahdollisesta kolmosesta alkaisi vatsa näkyä. Vielä en siis ole raskaana.

Esikoisesta tuli raskauskiloja 8kg ja toisesta 10kg. Kolmannesta varmaan taas vähän enemmän.

En oikein osaa auttaa, koska itse olen aina ostanut kaikki äitiysvaatteet ihan perus h&m:ltä.

Vierailija
4/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-T lastenturvalla oli tosi hyviä farkkuja ja muitakin äitiysvaatteita ainakin pari vuotta sitten.

Vierailija
5/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin hankin tuossa vaiheessa äitiyshousut ekassa raskaudessa. Nappi ja vetsakari kyllä menivät kiinni, mutta housut tuntuivat epämukavilta ja painoivat nivusia. 

Helsingissä juuri on äitiysvaatteita myyviä liikkeitä, googlaa. Ei ole tarvetta enää äitiysvaatteille, joten en tiedä, ovatko enää samassa paikassa. Mamalicious-merkkiä saa joistain kivijalkakaupoista, mutta myös monista nettikaupoista.

Vierailija
6/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen joka raskaudessani pitänyt parhaimpina juuri H&M:n äitiysvaatteita!! Kivan näköisia ja suht. edullisia. Mikä niissä on susta vikana?

Vierailija
7/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando, liity myös Facebook kirpparille, noita äituysvaatteita saa käytettynä todella hyvin ja sellaista mallistoa mitä ei enää ole kaupoissa.

Vierailija
8/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi syödä kahden edestä!!

Vierailija
9/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kaikki äitiysvaatteet nettikirppareilta, vähän käytetty ja emmy. Löytyi tosi hyvin ja kaikki oli tosi hyvässä kunnossa! Suosittelen tutkimaan.

Vierailija
10/10 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ruoka maistua ja olla se klassinen "oon raskaana ja saan syödä mitä haluan "

sitte diabetesta kehiin ja muuta mukavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi