Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesälomalla lihonut työkaveri ärsyttää

Vierailija
31.07.2019 |

Työkaverista ei saanut lounasseuraa kun hänen pitää karistaa "ne perinteiset pari lomakiloa". Mulla tippui paino kolmessa viikossa niin että piti ostaa uudet työhousut! Lomalla ehti
rullaluistella, uida ja reippailla maastossa. Nyt ostin salikortin ettei kilot tule takaisin kun istuu päivät konttorissa. Pari kiloa on 14000 kaloria LIIKAA. Miten joku voi lihoa? Ei kukaan voi olla koko aikaa sohvalla. Vai grillaako joku oikeasti joka päivä jotain mättöjä eikä liiku yhtään? Työkaveri kulkee aina autolla mutta lounaalla käytiin aina kumpikin salaattibaarissa. Nyt hän sitten pätkäpaastoaa ja ottaa todella päähän kun oma taukorutiini muuttuu. Mutta suhteet näköjään kuuluu uhrata ulkonäön takia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lihoin lomalla 8 kg. Löhösin kotona ja join aamusta iltaan kaljaa. Söin pelkkää eines- ja pikaruokaa. Paljon jäätelöä myös. Kiva loma oli. 

Vierailija
2/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Mutta mun persoonallisuushäiriöinen kaverini voisi kyllä itse asiassa ajatella noin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se sun onnesta on pois jos työkaveri on lihonut ?! Voi luoja on jollain idiootilla taas "isot" ongelmat elämässä! Elä ja anna toistenkin elää niinkuin jokainen itse haluaa!!!!!! Minä lihoin kans lomalla mutta se ei tod.kuulu kellekään, todella ihana loma ollut ja nyt jaksaa taas painaa töitä ! 

Vierailija
4/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää tollaset vinkujat kuin tuo ap ! Voi helvata viittii vinkua ja valittaa toisen ihmisen kiloista, hoh hoijaa, kannattais hankkia oma elämä! 

Vierailija
5/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kontrollihullu. Sekä oman painosi että lounasrutiinien suhteen.

Vierailija
6/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miten vain, mutta miksi te langanlaihat ja übersporttiset luikut valitatte aina muiden ihmisten syömisistä, lihomisista ja läskeistä niin hirveästi? Olette mahdottoman vihaisia jatkuvasti. Onko teillä kaikilla joku krooninen hypoglykemia (alhainen verensokeri), joka tekee teistä niin tasaisen äkäisiä ympäri vuoden? Hypoglykemian oireisiinhan kuuluu mm. hermostuneisuus ja riitaisuus.

Entä mistä lähtien toisten syömiset ja kalorit ovat ylipäätään olleet teidän asianne? Istuuko kontrolloimisen halu jotenkin poikkeuksellisen syvällä teissä? Mitä te sillä oikein voitatte (loputonta äkäisyyttä ja äimistelyä toisten läskeistä ja/tai ruokatottumuksista ei nyt lasketa voitoiksi)? 

Ehkä sinun kannattaisi ottaa vähän iisimmin. Työkaverisi läskejähän ne kuitenkin ovat eivätkä sinun. Itse hän ne kantaa, ei kukaan muu. Anna hänen vaan syödä ja/tai pätkäpaastota sydämensä kyllyydestä.

Hänkin antaa varmaan sinun treenailla sydämesi kyllyydestä ilman sen suurempaa draamaa, vai kuinka? ,

Muuten, tietääkö työkaverisi, että hän ärsyttää sinua? Jos ei tiedä, niin mitä virkaa sinun ärsyyntymiselläsi silloin ylipäätään edes on? Eihän siinä ole mitään järkeä, että ihminen on noin ärsyyntynyt jollekulle ilman, että se toinen edes tietää siitä! 😂

Juice Leskisen sanoin: ei ole väliä, oletko ylipainoinen vai alipainoinen, kunhan olet tasapainoinen. 

Vierailija
7/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan v**un ärsyttävä!

Vierailija
8/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetuako se sinulle kuuluu hänen lihoamisensa. Ääliö ap. te laihat olette ihan sairaita tuossa laihana pysymisen neuroosissanne. Hampaat irvessä treenaatte ja kieltäydyttävä elämän iloista kuten hyvästä ruuasta kilojen pelossa ja lopputuloksena on ärtyinen kuivan kesän orava joka kyttää muiden syömisiä. Anna työkaverisi nauttia elämästään ja laihduttaa se muutama kilo pois, mikä on tullut nautinnollisen kesän tuloksena.

Vierailija
9/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ärsyttää kun työkaveri on lihonut, mutta et kuitenkaan haluaisi hänen laihtuvan.  Joo...

Vierailija
10/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua kanssasi lounaalle koska lässytät vain reippailuistasi ja salikorteistasi. Kuka sellaista jaksaa kuunnella.

Vierailija
11/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään nuoren tytön, joka ei voinut mennä yksin ruokalaan syömään. Sitten kiukuttelli bestikselleen, jos tämä olikin jo syönyt tai ei jostain syystä ehtinyt hänen kanssaan samaan aikaan syömään. Onko AP sinullakin samanlainen ongelma? Et siis ole närkästynyt kaverin lomakiloista, vaan siitä ettet saa hänestä kaveria ja tukihenkilöä lounaskahvilaan.

Vierailija
12/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen_Paikan_Kammo? kirjoitti:

Tunsin erään nuoren tytön, joka ei voinut mennä yksin ruokalaan syömään. Sitten kiukuttelli bestikselleen, jos tämä olikin jo syönyt tai ei jostain syystä ehtinyt hänen kanssaan samaan aikaan syömään. Onko AP sinullakin samanlainen ongelma? Et siis ole närkästynyt kaverin lomakiloista, vaan siitä ettet saa hänestä kaveria ja tukihenkilöä lounaskahvilaan.

Naurettavia tällaiset henkilöt :'D

Vierailija
13/13 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen_Paikan_Kammo? kirjoitti:

Naurettavia tällaiset henkilöt :'D

En nyt tiedä heidän naurettavuudestaan, mutta oli oikeasti kauhuissaan tuosta yksin syömään menemisestä.