Mitä ominaisuuksia nainen odottaa mieheltä?
Millainen mies on riittävän hyvä? Mitä miehen täytyy tehdä kotona? Saako mies ottaa omaa aikaa ja kuinka paljon viikossa?
Joo, me kaikki olemme erilaisia ja meillä on erilaiset tarpeet. Yritän vähän löytää sitä keskiarvoa, mikä täyttää hyvän miehen kriteerit.
Teemu75
Kommentit (8)
Riippuu ihan siitä, onko tarkoitus hankkia yhteisiä lapsia vai chillailla vaan kahdestaan.
Varmaan rahaa ja komeaa ulkonäköä sekä luonnollisesti akateemista koulutusta sekä väh.kunniaprofessuuria.
Tilastojen valossa: sosiaalinen status, vauraus ja valta kiinnostavat naisia eniten.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kotitöistä joten niihin ei tarvitse osallistua jos ei välttämättä halua, lukuun ottamatta mahdollisia remppahommia. Olen myös aika surkea tekniikan kanssa, joten positiivista olisi jos mies hallitsisi sen puolen paremmin. Muuten saa ottaa kotona rennosti.
Omaa aikaa mies voi ottaa silloin kun kokee sitä tarvitsevansa, kunhan ei ole koko aikaa poissa ja viihtyy myös kotona.
Lisään: Odotan tietysti myös että mies on omaan silmääni hyvännäköinen, viihdyn hänen seurassaan ja välillämme on kemiaa. On hyväkäytöksinen eikä ole yhteiskuntavastainen. Sen pidempää kriteerilistaa ei ole.
Rahaa, kivoja lahjoja ja matkoja ja sitten tietysti usein kovaa ja kestävää munaa :) Siinäpä ne tärkeimmät jutut.
N55 v.
Ulkonäön suhteen ei tarvitse olla kuin hoidetut hampaat ja valloittava poikamainen hymy. Muuten voi olla pitkä tai pätkä, laiha tai lihava, tumma tai vaalea.....ei ole mitään väliä. Ihastun miehissä aina hymyyn ja jos se ei ole oikeanlainen, en kiinnostu, vaikka mies olisi millainen komistus tahansa.
Luonteen pitää olla peruspositiivinen eli sellainen, jolla on ennemmin lasi puoliksi täynnä kuin puoliksi tyhjä. Rento ja hauska. Sen verran pitää olla itsetuntoa, että osaa nauraa myös itselleen ja omille kömmähdyksilleen. Eteenpäin katsova eikä menneisiin tuijottava. Sopivan sosiaalinen eli ei mikään tuppisuu, mutta ei myöskään mikään oman äänensä ihailija. Korkki pitää pystyä laittamaan kiinni silloin, kun sen aika on eli pitää olla tilannetajua. Kavereiden kanssa voi käydä vetämässä vaikka millaiset koomakännit, jos haluaa, mutta ei kenenkään häissä.
Kotona pitää siivota omat sotkunsa. Jos ei siivoa, minä kyllä siivoan, mutta sitten miehen likapyykit, kännykät, avaimet yms löytyy roskiksesta. Eli voi tulla kalliiksi, jos jättää tavaroitaan hujan hajan. Imuroimiset, ruuanlaitot, kauppareissut yms voidaan tehdä vuorotellen. Pesen itse omat pyykkini, joten oletan, että mies pesee omansa.
Omaa aikaa miehen ei tarvitse pyytää minulta, en minäkään pyydä omaa aikaa mieheltä. Toivottavaa kuitenkin on, ettei tee mitään katoamistemppuja, koska olen aika huolehtivainen ihminen ja saattaisin hätääntyä, jos mies yks kaks katoaisi pidemmäksi aikaa jonnekin. Soittelisin sairaalat ja kaikki yhteiset tutut läpi enkä saisi nukuttua. Kännykät on keksitty joten tekstarin laittaminen on helppoa, jos vaikka lähteekin töistä suoraan jonnekin ja tulee kotiin useita tunteja tavallista myöhemmin. Muutamasta tunnista en kaipaa mitään ilmoittamista, koska saatan itsekin jäädä töiden jälkeen shoppailemaan, käydä kirjastossa tms, mutta jos menee lähemmäs nukkumaanmenoaikaa, ilmoittaminen on ihan kiva juttu. Ilmoitan itsekin, jos kotiintuloni viivästyy tavallista enemmän. Niin ja jos sopii jonkun kanssa jotain, mihin minunkin on tarkoitus tulla mukaan, ilmoitus siitä hyvissä ajoin eikä vasta edellisenä iltana.
Odotan mieheltä uteliaisuutta ja halua oppia uutta sekä seurata maailman menoa. Seuraan itse ajankohtaisia asioita ja haluan keskustella niistä mieheni kanssa. Nykyinen kumppanini valloitti minut älykkyydellään, positiivisuudella, avoimuudella ja rehellisyydellään. Hän tykkää käydä riennoissa joko kanssani tai ilman mua, mutta viettää aikaa mielellään myös kotona. Hänessä on oikeastaan kaikki ne ominaisuudet, joita olisin voinut toivoakin.
Tykkään kotitöistä joten niihin ei tarvitse osallistua jos ei välttämättä halua, lukuun ottamatta mahdollisia remppahommia. Olen myös aika surkea tekniikan kanssa, joten positiivista olisi jos mies hallitsisi sen puolen paremmin. Muuten saa ottaa kotona rennosti.
Omaa aikaa mies voi ottaa silloin kun kokee sitä tarvitsevansa, kunhan ei ole koko aikaa poissa ja viihtyy myös kotona.