Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla suhteessa miehen kanssa joka matkusta jätkien kanssa etelään/Thaimaahan?

Vierailija
31.07.2019 |

Voisitko perustaa perheen tällaisen miehen kanssa? Jos et, miksi tämä on aivan liian iso kynnyskysymys?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,vaikka en sinänsä näe asiassa mitään pahaa tai luule että kaikki tuollaiset on pettäjiä. Minä kun vaan olen koti- ja luontoihminen ja aika erakkokin, niin luulen että noin sosiaalinen mies joka tykkää käydä jossain kavereiden kanssa, ja matkustelusta tykkäävä, olisi mulle ihan väärä ihminen. Korpimökillä kanssani kökkijä mieluummin.

Vierailija
2/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, koska matkustan myös itse kavereitteni kanssa. Eksän kanssa matkustettiin kahdestaan, erikseen ja porukalla kavereitten kanssa.

Hänellä oli thaimaalainen opiskelijakaveri, jonka luona ei ehtinyt käydä kylässä. Hän menetti yhteyden tsunamin jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Joku voisi olla ja se on ok.

Itse en.

Vierailija
4/4 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vain naiivi uskoo ettei miespoppoolla käytäisi maksullisissa. En kyllä myöskään arvosta naisia jotka käyvät välimerellä ym tyttöjen reissuilla. Kumma kun aina valikoituu nämä thaikkulat ym vaikka maailma on täynnä nähtävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan