Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehiä, joilla ei SEISO muuten kuin hiplailemalla? (tai sellaisten naisia)

Vierailija
28.05.2006 |

Minun mies on sellainen. Yhden kerran rupes seisomaan, kun oli 2kk ollut puutteessa synnytyksen jälkeen ja puhelin seksistä. Minua ketuttaa tuo kauheasti, vaikka olen saanut tietää esim. että syy ei ole minussa... Mutta kun sitä kuvittelee niin. Mulla on aika hyvännäköinen kroppa, mutta ei se siitä ole kiinni, koska tiedän, että miehillä VOI ruveta seisomaa ilman mitään virittelyjä, vaikka ei mikään kaunokainen vierellä olisikaan ( tietenkin on tärkeää, että mies on viehähtynyt vaimostaan, LUULLAKSENi ).

En muista edes, että seurustelun alkuaikoina olis ruvenu seisomaan...paitsi krapulassa, mutta sitähän ei VOI laskea.

Minusta tämäkin jotekin saattaa riippuua mielikuvituksesta, koska minä saatan " Kostua" kun luen tämänkin palstan juttuja. ts. saatan kuvitella itseni kokemuksissanne jne. tai jotain sinne päin...Miehelläni on kyllä testosteroini arvot aika matalat MUTTA normaalit. En oikein osaa tähän muuta sanoa, kuin olis ihana jos minunkin mies joskus mulle huutais muna pystyssä, että tule naimaan tai jotain sen suuntaista ;). Tai sanois olet niin ihana, että rupes seisomaan.

Ja kysyä onko kohtalotovereita tai miehiä, joilla ei rupea seisomaan kuin hiplailemalla. ( minun mies jäljittelee naimisliikkeitä sivuttain minuun, niin että muna sitten vähitellen seisoo ja minä " nain" mukana ). Suihinkin ottaminen ärsyttää, kun sitä ajattelis, että sitä vain tekee sen takia, että se nousee pystyyn...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu-u. Ja heti sataa paskaa niskaan kun suoraan puhuu. En kai nyt niin pöllö ole, että miehelleni sanoisin suoraan mitä ajattelen?! Vuosikaudet olen ollut lämmin ja ymmärtäväinen, yrittänyt olla välittämättä koko asiasta, keksiä uusia juttuja piristykseksi. Mutta kun ei niin ei. Ja minua asia häiritsee, anteeksi nyt vain. Panokonetta en tarvitse enkä halua. Onko se nyt niin helvetin väärin, että toivoisi toisen edes joskus kiihottuvan ihan vaan itsestä?

Vierailija
22/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alaston nainen on samassa huoneessa.

Eri asia tietty jos harrastat yhden illan suhteita, toinen osapuoli voi olla ollut vaikka kuinka kauan puutteessa. Muutenkin miehet ovat toki erilaisia keskenään (kuten naiset).

Mun mielestä tosi monet miehet kaipaavat kosketusta ja hyväilyä, se on ennenkaikkea psykologinen juttu. En mä oikein tajua, pitäiskö seksin olla sitä, että nainen on eri asentoihin vääntäytyvä objekti, jota rynkytetään ja jonne roiskitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim suuseksin antamisesta. Mutta voi myös olla, että samma härin suhde ei ole ihan kunnossa - kyllä se on mahdollista, että mies vaistoaa sen että hänen " seksisuorituksensa" ei naista tyydytä. Se ei oikein yleensä innosta myöskään erektioon.

Vierailija
24/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma nainen kolahtaa ja kiihottaa, ei se ole merkki mistään panokoneesta!

minun miehelleni tulee stondis kun hän katselee riisuuntumistani tai pukeutumistani, tai jos vaikka televisiota katsellessani hyväilen häntä (ei välttämättä alapäästä). stondis ei läheskään aina johda seksiin, mutta kyllä se mieltä lämmittää! olisi aika ankeaa, jos kalu pysyisi velttona tietyissä tilanteissa.

Vierailija
25/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun miehellä saattaa alkaa stondata tietyissä tilanteissa, mutta ei hänellä välttämättä ole mitään kestoerektiota. Eli siis penis kovettuu, mutta se myös veltostuu jos ei sitä koskettele jne.

Vierailija
26/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän samma häriä, hän nyt varmaan tarkoitti että olis ihana, jos hänen miehellään ees satunnaisesti seisois niin, mutta ei kun ei!! jossain vaiheessa kuvittelin, että kellään, jotka ovat olleet pidempään yhdessä, ei seiso noin vaan itsekseen, mutta nyt tajuan ei ole totta. Mulla ainakin " seisoo" , siis pillussa on sellainen tunne, että jos olisin mies vehkeeni olisi kova kuin kivi!! vaikka olen ollut mieheni kanssa monta vuotta yhdessä. Eikä se siitä miehestä johdu.. no saattaa vaikka hänen vieressään tehdä mieli niin, mutta no asiaanhan vaikuttaa mielikuvat, hormonit jne. Mutta tollasessa hommassa ärsyttää, että jos haluais vaikka kesken rakastelun käydä pissillä tai jotai niin pelkää jo että veltostuuko se. Ei voi missään puoliyleisessä paikassa rakastella. Ihmettelinkin seurustelun alussa, miks hänelle ei käy pikaiset baarin vessassa, no nyt ymmärrän vastauksen...tietty jännittävyys puuttuu!!

Mutta ei se samma här se pettäminen anna oikeata vastausta, poista ongelmaa...

Sitten kun minä olen tekemässä aloitetta ja tekeekin mieli, niin ei minun mieheni rupea kunnolla lämmittelemään minua, tökkii vaan minuun ja puoli löysän kalun laittaa sisään, joka kyllä koveneekin hyvin ja nautin siitä naimisesta, mutta milloinkahan hän olis joskus minun pimpsaa räplänny. No tämä tästä. Ainiin parasympaattinen hermosto vaikuttaa tuohon kiihottumiseen eli ilmeisesti miehellä on sitten toi sympaattinen hermosto liian aktiivinen kun ei kulli itsestään kovene.

Vierailija
27/48 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida oikein käydä edes koko perheen voimin saunassa, kun mun ei tarvitse kuin vilahtaa nakuna suihkuun, niin mies olis heti valmiina. Peittelee sitä sitten, ettei lapset huomaa. Onneksi on niin pieniä, ettei vielä tajua. Mutta parempi tietty niin, ettei tarvitse houkutella ja kyllähän se itsetuntoa hivelee. Olen kuullut useinmilla urheilijoilla olevan aika herkässä toi stondis!

Vierailija
28/48 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että esim. nopeat päiväpanot ei onnistu. Jo siihen, että peniksen saa seisomaan menee aikaa valtavasti. Joskus olisi ihanaa, kun ehdotan pikaisia, mies olisi heti kalu valmiina jo viemässä...

Vierailija
29/48 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä ja siksi niitä ei tule enää ehdoteltua :(. Ja kaikilla joilla on muka tollainen " ongelma" ole, voihan sitä sanoa, että myöhemmin. Mutta mitäs sellaisen mies, jolla ei rupea seisomaan itsekseen voi sanoa? En ole siis tosiaankaan miehelleni sanonu, että tämä on ongelma...

Ja toisekseen joku nainen sanoi, että miehelläni rupeaa seisomaan, kun hän katselee häntä. Entä kun minun mies ei edes katsele minua? En ole ikinä, en ees seurustelun alkuaikoina nähnyt, että minun mieheni olisi katsellut minua!! Olen kysynyt asiasta ja hän on sanonut, että katselee salaa... tai tuntuisko se hyvältä jos koko ajan tuijoteltais!! hmm...Kertokaas mitä mieltä olette tästä. Minusta tuntuu, että meidän elämässä ei ole muuta kun hoidetaan lapsia, kotia, töitä, opiskelua, ukko katsoo töllöö... harrastetaan ajoittain hyvältä tuntuvaa seksiä, mutta ei mitään tollaista " ukko katsoo pukeutumistani/riisuuntumistani" !! Ja minähän aina katselen ukkoani hänen liikehdintää jne. Ukkoni katselee vain töllöä, jos ois aikaa katsella muutakin!!

Vierailija
30/48 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuo miehen katseleminen on ihanan kiihottavaa.... siis ei edes välttämättä " sillä silmällä" -katselu (eli pikkutuhma silmäys vihjeenä seksin aloimttamiseen), vaan sellainen, kun mies ihan unohtuu tuijottamaan sinua, ei siis saa silmiään irti...

Esimerkki: pari päivää sitten kokeilin kotona uusia bikineitä. Mies loikoili sängyllä muina miehinä vain kalsarit yllään, ja tarkasteli tilannetta aika coolina, kunnes...... alushousuissa alkoi pullottaa ihan väkisin. Täytyy sanoa, että tuollainen tee naisen itsetunnolle hyvää, se oli vielä jotenkin spontaani reaktio, eli ei ollut kyseessä kalun koskettelu, suutelu tms. Wow!

Vierailija
31/48 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tästä keskustelusta taas tulee semmonen fiilis että miehen pitäisi olla joku kone joka on joka hetki valmiina jos NAINEN niin tahtoo. Kostuukos teillä arvon leidit se pimppa joka kerta kun näette miehen alasti ? Ja sitten tuo esileikki, kun NAINEN saa hyväilyjä ja kosketteluja niin miehellä pitäisi silloin seistä. Tuleekos arvon leideillä mielen että myös miehet tarvitsee sitä esileikkiä ja kosketuksia?

No joo, itselläni seisoo toisinaan ihan vain kun ajattelenkin naista, toisinaan se kalu tarvitsee niitä kosketuksia. Ärsyttää vain tämä keskustelun taso taas. Että miehen pitäisi olla joka hetki valmiina ilman että naisen tarvisi tehdä YHTÄÄN MITÄÄN.

Vierailija
32/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa!! ap. melkein itkee.

35 ei kaikki ole niin yksinkertaista, tässähän nämä naiset valittavat kun ees joskus!! ei siis puhuta, että pitäs olla aina!! Ja toiset taas kertoo miten ihanalta se tuntuu, kun tätä tapahtuu!!

Vierailija
33/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joudun hieromaan tai ottamaan suihin, et seisois. Aamuseisokkejakaan ei ole enää (ikää 40v).

Vierailija
34/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi siis saada pötköttää selällään, mies nuolee ja juuri kun nainen on saamaisillaan mies tulee sisään ja nainen laukeaa. Eli äijä saa tassutella itse heppinsä pystyyn. Naisen laukeamisen jälkeen on mahdollisuus nylkyttää rojut ränniin. Mitäs hommaa naisella tuossa on?

Eipä silti: kuulostaa erittäin tutulta. :P

Vierailija
35/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihanaa!! ap. melkein itkee.

tässähän nämä naiset valittavat kun ees joskus!! ei siis puhuta, että pitäs olla aina!!

Enpä kyllä kovinkaan monessa kohtaa huomamannut sitä " ees joskus" . Ihan oikeasti tuli semmonen fiilis että naiset vissiin pitää miehiä koneina, tuntuu unohtuvan se että kyllä miehilläkin on tunteet vaikkei se aina päälle päin näykään. Eikös sen esileikin pitäisi olla molemminpuoleista? Miksi siis odotatte että mies olisi heti valmis?

Ps. tykkään kyllä kovasti antaa naiselle suuseksiä, ja haluaisin sitä sitten itsekin ;)

Vierailija
36/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon sanonu, että kumpa ees joskus ja luulen, että monet, joiden mies tosiaankin kaipaa koskettelulämmittelyä toivoovat kunpa ees joskus mies kiihottuisi naisen katselusta/hivelystä jne.!! siis jos näin ei ikinä käy, niin varmasti yksi ainoa kerta hivelee itsetuntoa ja pitkään...

Vierailija
37/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se sun miehesi voisi vähän runkkailla, että se kalu olisi valmiina sitten kun sinulta tulee.

Mun mielestäni on mahtavaa työntää kulli naisen vittuun juuri kun se sykkii orgasmissa ja on muutenkin turvonnut paksuksi nuolemisen tai sormeilun jälkeen.

Vierailija
38/48 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Munkaan ukolla ei seiso koskaan, kun nuolee mua. Tosi ärsyttävää, kun haluaisi siihen lopuksi luaeta niin, et tulis sisään, mutta " kun ei ole virtaa" !

Aina joudun hieromaan tai ottamaan suihin, et seisois. Aamuseisokkejakaan ei ole enää (ikää 40v).

Ei helvetti. Pitköiskö sut myös kärrätä pyörätuolilla sänkyyn ettet vaan joudu tekemään mitään. Ilmeisesti pitää.

Ai että sä olet ihana! Ja miehellä pitäisi seisoa kun nuolle SINUA. Täydellistä.

Onx näitä paljonkin tällaisia naisia?

Vierailija
39/48 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että:

- jos hamuilen kalua käsilläni ennen kuin olen itse valmis yhdyntään, en saa enää esileikkiä, vaan mies haluaa sitten heti sisään. Aina sama juttu.

-Jos runkkailen tai hiplailen miestä ennen kuin olen itse valmis yhdyntään, en tule koskaan valmiiksi, koska mies keskittyy vain nauttimaan minun kosketuksestani, eikä halua enää kiihottaa minua ---> en kostu riittävästi, emme pääse yhdyntään tai sitten yhdyntä sattuu.

Ja tämä on juuri näin joka kerta. Jos kosken miestä alapäähän, esileikki loppuu aina siihen.

Tämä sille LOL-miehelle, joka halveksui esileikkiä, jossa miestä ei kosketeta alapäähän.

Meillä siis esileikin aikana suutelemme ja hyväilemme toisiamme ympäri vartalon, painaudumme toisiamme vasten jne. MUTTA jos otan kalun käteeni, mies lakkaa tekemästä YHTÄÄN mitään ja rupeaa vaan makaamaan ja nauttimaan runkkauksesta tai sitten työntyy heti sisään.

SIKSI en ota kalua käteeni ennen kuin olen kiihottunut itse riittävästi yhdyntään. Tuliko selväksi?

Vierailija
40/48 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SIKSI en ota kalua käteeni ennen kuin olen kiihottunut itse riittävästi yhdyntään. Tuliko selväksi?

Ei tullut muu selväksi kuin se että olet kovin itsekäs.

Huh huh....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme