Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riksa Tallinnassa

10 p ja p-merkki Tallinnan poliisille
31.07.2019 |

Kiitos Tallinnan poliisi!
Ottivat kuvan perusteella hetkessä kriminaalin riksakuskin kiinni ja saimme rahamme takaisin.

Vinkkejä: Maksa sovittu hinta tasarahalla vasta kuitin saatuasi. Jos hinta muuttuu perillä, ota kuskista kuva ja soita 112. Jos menet riksalla niin vähintään kahden aikuisen porukassa, jotta on todistaja sovitulle hinnalle. Varaudu tunnin paperityöhön poliisiautossa. Ja viimeinen vinkki: Älä käytä riksoja Tallinnassa.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/tallinnan-riksojen-riistohinnoista…

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettaminen on kai sitä vapaata kilpailua mitä Suomenkin taksialalle on haettu.

Vierailija
2/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä on myös se, että kun porukka kysyy hintaa, kuski sanoo esim. 40 €, mutta ei sano, että se on per hlö eikä koko porukalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kitkeä alkuunsa huijaukset, ellei halua assosioitua kehitysmaaksi.

Koskee myös Suomen taksialaa ja muutenkin sitä, että petoksia ei suvaita (pieniäkään).

Vierailija
4/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali rapautuu, jos sen annetaan rapautua.

"Ylin syyttäjä huolestui rikosten tutkinnasta: pienten juttujen lakaisu maton alle luo pohjaa vakavalle rikollisuudelle"

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d6e57e06-5f68-4e3f-bb12-275764400714

Vierailija
5/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mistä ei jää kiinni on sallittua?

Vierailija
6/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti opetti 20 vuotta sitten, että Tallinnassa pitää sopia kyydityshinnat aina etukäteen.

Taksille sanotaan, että se on kymppi kun viet koko poruka Viruun. Ok. Se on sitten kymppi.

Riksalle sanotaan, että me kaikki kolme vitosen saat, kun poljet Raatihuoneen torille. Selvä. Perillä on raha vaihtunut.

En mä niiltä ole koskaan odottanut saavani kuittia, mutta perille olen aina päässyt ilman ongelmia. Eikä ne koskaan ole yrittänyt tingata, mikä musta on outoa. Ehkä noi on vaan liian hyvät summat niille. ;)

Vierailija
7/9 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä huomannut noita hinnastoja. Olispa jäänyt ajalematta, jos olisin tuommoisista tiennyt. Myös olen luullut, että ne polkee vaan siinä lähistöllä... mutta että Piritaan ja lentokentällekin pääsis kyydillä.

Mikä toi vitosen hintaero on Piritan ja Lauluväljakin kanssa? - siinähän ne on samalla rannalla.

Ride between terminals 15e, samasta matkasta olen sopinut joka kerta, että 2 euroa. Kalamajaan on ajeltu kybällä, 2+2.

Vierailija
8/9 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun Eestiläiset ei heitä linnaan näitä. Pilaavat maan maineen.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006247251.html

Vierailija
9/9 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset