Minkä tuotteen olemassaoloa et ymmärrä ollenkaan?
Minulla nyt melko moni outokin asia menee jakeluun, miksi joku muu sitä tarvitsee, mutta että tuoksukynttilät? Se lemu on karmea ja miksi juuri kynttilän pitää tuoksua?
Kommentit (959)
Hajustetut kuukautissiteet ja hajustetut sheivausterät. MIKSI?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muoviasettimella varusteltu tampooni. Miksei voi työntää vaan sormella sisään? Pelottaako koskea itseensä? Turhaa lisäjätettä.
Se on hygieenisempi ja kätevämpi käyttää, kun liukuu paikoilleen helposti. Ei niitä myytäisi, jos niistä ei olisi monille hyötyä.
jep. ja omat sormet on ainakin niin lyhyet, että tamponin asettaminen on hankalaa.
+ en todellakaan ala olee pilkkomatta chiliä menkkojen aikana.
Miettikää, miten "ihanaa" on vaihtaa ilman asetinta oleva tamponi sellaisessa looshivessassa, jossa ei ole käsienpesuallasta kopissa. Ihanaa vetää housut jalkaan, avata oven lukko ja tulla pois kopista sormet yltäpäältä menkkaveressä... en ikinä osta ilman asetinta olevia tamponeja!
On joillain ongelmat. Mä käytän kuukautiskuppia, joka pitää työntää sisälle sormin. Siis ihan kauheaa!! Julkisessa vessassa oon viimeksi käynyt joskus kesällä, koronan myötä liikkuminen rajoittuu aika lailla työpaikan ja kodin välille muutenkin. Sormia säästääkseni käytän usein kertishanskaa, kun tyhjennän kuppia ja laitan sen takas. Kotona pesen sen hanskan, en ota joka kerran uutta. Se odottaa kaapin nurkassa seuraavaa kertaa eikä oo muita perheenjäseniä haitannut.
(Jos olisin julkivessassa, täytyisi vaihtaa kuukautissuoja eikä olisi kopissa lavuaaria, pyyhkisin käden veskipaperiin siksi aikaa, että pääsen pesemään kädet, en suinkaan tulisi käsi verta valuen kopista ulos.... Oikeesti, järjen käyttö on sallittua. )
Kranaatit, maamiinat. pommit ja muut tuhoaseet. Ne aiheuttavat vammautumisia ja kuolemaa eivätkä siis ole pelkästään turhia. Paha, paha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oslo Skin Lab eli juotava kollageeni :D
Samaa mieltä! Olisi hauska yhdistää nämä tämän ketjun ”KaikkiPitääTehdäAlustaAlkaenItse”-ihmiset ja kollageenivalmisteet! Miten he valmistaisivat kollageenia kotikeittiössä? Ostaisivat jotain sianhäntiä ja nahanpaloja ja keittelisivät niitä tuntikaupalla padassa! Nam! Kyllä rypyt lähtee kun sitä hyytelöä syö! Onneksi sellainen kapseli sisältää sen verran vähän kollageenia, ettei tarvitsisi syödä kuin muutama lusikallinen päivässä tätä siansaparokeittoa :-)
Taidat vitsailla muttA asuin oikeasti vuosikausia kämppiksen kanssa joka hurahti kaiken maailman vaihtoehtohoitoihin ja keitteli lihakaupasta ilmaiseksi saamiaan teurasjätteitä kaiket päivät. Haju talossa oli aivan järkyttävä, olin jo valmiiksi kasvissyöjä mutta sen kokemuksen jälkeen ei oikein liha maistuisikaan... Söi sitä hyytelöä sitten lusikalla muovirasiasta suoraan... Sama tyyppi lakkasi syömästä porkkanoita kun niissä on kuulemma liikaa sokeria. Ok.
Itse en ymmärrä moderneja "lampunvarjostimia" jotka ei varjosta sitä lamppua ollenkaan eli hehkulangan kuvio palaa verkkokalvolle jos erehtyy katsomaan sinnepäin. Työpaikalla (pub) tehtiin remppa ja valot vaihdettiin tommoisiksi, päätä särki se kirkkaus. Jotain sellaisia steampunk henkisiä kuparilätkiä ja iiisot polttimot joitten oli kai tarkoitus olla sen verran himmeitä ettei ota silmiin mutta kyllä vaan ottaa.
Ne antavat energiaa esimerkiksi jos haluu yöllä valvoa pidempään tai ennen kun menee lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat.
Ne antavat energiaa esimerkiksi jos haluaa yöllä valvoa pidempään tai ennen kun menee lenkille
Vierailija kirjoitti:
Moottoripyörä.
Ilmeisesti et osaa ajaa polkupyörälläkään
Vierailija kirjoitti:
Ripsipidennykset, botox ja huulitäytteet.
Ne voivat nostaa jonkun ihmisen itsetuntoa, esimerkiksi tykkään itsestäni ulkonäöllisesti mutta minulla on tosi lyhyet ripset ja tykkään sen takia ottaa ripsenpidennykset.
Syöntikypsät avokadot. Eikö kaikkien kaupassa myytävien avokadojen tulisi olla siinä kunnossa, että ne voi syödä kotiin päästyä? Miksi kukaan haluaisi ostaa raakoja hedelmiä, jotka eivät kotona "kypsyessään" kuitenkaan tule olemaan yhtä maukkaita kuin (lähes) kypsänä kerätyt. Mutta raakoja hedelmiähän Suomen kaupat on pullollaan, ja kansa ostaa.
Valokynä. Tyypit kuvittelee, että valokynän käyttöä ei kukaan huomaa... No kyllä kuule huomaa.
äikkäjulia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat.
Ne antavat energiaa esimerkiksi jos haluaa yöllä valvoa pidempään tai ennen kun menee lenkille
Ne mitään energiaa anna, sisältävät vain hiukkasen kofeiinia ym. aineita, joilla on piristävä vaikutus. Energiaa saa hiilihydraateista ja rasvoista. Sekä jossain määrin myös proteiineista.
Vierailija kirjoitti:
Valokynä. Tyypit kuvittelee, että valokynän käyttöä ei kukaan huomaa... No kyllä kuule huomaa.
Vaikee huomata kun tiedä mikä tuo on. Tehdäänkö sillä valohoitoa, kirjoitetaan pimeässä vai mitä vit?
Kaikki sellaiset aineet ja välineet joilla pyritään heteroseksissä estämään raskaus. Minä en niitä hyväksy koska jos kerran ei halua lapsia niin ei pidä harjoittaa heteroseksiä. Kondomin hyväksyn koska se suojaa sukupuolitaudeilta.
Ainoat seksuaalisuuden muodot jotka hyväksyn ovat 2 miehen välinen seksi, miehen harjoittama itsetyydytts ja keskenään naimisissa olevan naisen ja miehen lähetyssaarnaja-asennossa suorittama yhdyntä joka tähtää lapsen hankintaan.
WC-raikastimet ja muut huoneilman hajusteet. Niissä on useimmiten karmea synteettinen tuoksu. Jos sisällä haisee, on syytä siivota tai jäljittää pahan hajun lähde ja hoitaa se kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
äikkäjulia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiajuomat.
Ne mitään energiaa anna, sisältävät vain hiukkasen kofeiinia ym. aineita, joilla on piristävä vaikutus. Energiaa saa hiilihydraateista ja rasvoista. Sekä jossain määrin myös proteiineista.
Kyllä antavat, joissain on hyvinkin korkea kofeiinipitoisuus. Minulla ei maha kestä kahvin juomista pitkin päivää, niin kyllä on usein ollut tarvetta tälle "turhakkeelle".
*Kofeiiniton kahvi
*Meikinkiinnityssuihke, tuntuu tosi muoviselta ajatuksena, en ole kokeillut
*Sähkötupakka
*3D-tulostin kotikäyttöön, eli jos kotona tulostelee jotain pieniä eläinhahmoja tms. aika tarpeetonta
*Tosi korkeat korot kengissä, en vaan tajua miksi joku haluaa kopsuttaa menemään sellaisilla 10-12 cm koroilla arkenakin joka päivä ja varsinkin jos ei ole kovin lyhyt. Eihän se mulle kuulu, mutta varsinkin jos on vielä jotkut tosi epämukavat kengät ja jalat on sitten kipeät (en itsekään kulje Crocseissa, jos joku ajatteli).
*Kylpykuulia olen vähän ihmetellyt. Lapsena ihastelin niitä n. kirsikan kokoisia vähän kiiltäviä kauniin värisiä kylpykuulia muistaakseni Body Shopissa, eihän ne edes vaahtoa.
Vierailija kirjoitti:
grinderi.
Mikä se on?
Sain viime vuonna lahjaksi kotelon, jossa on tarkoitus säilyttää maskeja. Se on litteän mallinen muovikotelo, eli mahtuu kätevästi aina mukaan, mutta käytännössä turhauttava. Se on niin litteä, että sisään ei mahdu kerralla kuin muutama maski, ja nekin pitää taittaa kaksin kerroin, koska kotelo on neliskanttinen. Kiinnitysmekanismi on niin heikko, että kotelo ei mene kunnolla kiinni. Ei siis kovin "antibacterial", vaikka kannessa niin lukeekin :'D
Suljettava muovipussi varmaan ajaisi ihan saman asian, mutta olen tuota koteloa silti käyttänyt, kun kerta oli lahja.