Miksi nuoret naiset nostelevat nykyään jatkuvasti housujaan?
Miksi nuoret naiset nostelevat jatkuvasti housujaan? Kuntosalilla, kaupungilla, bussissa jne. Miksi housut eivät Suomessa pysy ylhäällä nostelematta?
Esim. Kanadassa ja USA:ssa en ole vastaavaan ilmiöön törmännyt.
Kommentit (22)
Jostain syystä naisten housut tehdään melko suoralle vartalonmallille. Jos on vähänkin enemmän pebaa tai reisiä, mutta kapea vyötärö, joutuu ottamaan vyötäröltä liian isot housut, jotka sitten valuvat.
Koska eivät voi laskea persaustaan
Mietin tätä vaatekaupassa, kun nuori naismyyjä tuli auttamaan nimenomaan housujen valinnassa. Nainen kiskoi omia housujaan jatkuvasti ylemmäs. Kieltämättä vähän mietin onko hän pätevä auttamaan minua housuostoksillani.
Nostelevat varmaan että taka-ja etupylly eivät näkyisi?
Ensin ostetaan napapaita ja lantiofarkut kun muillakin on.
Sit hiffataan että miehet tuijottaa sun "vyötäröä" ja alkaa piiloon nykiminen kun ei runko eikä itsetunto riitäkkään niiden sivukahvojen esittelyyn...
Koska nuoret ostaa tuubin mallisia halpoja housuja, joissa on liian paljon venyvyyttä ja liian vähän muotoilua!
Ka-ma-laa!
Ja kiroilee.
Sukii hiuksiaan
Törröttää huuliaan.
Tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja kiroilee.
Sukii hiuksiaan
Törröttää huuliaan.
Tapoja.
Meillä oli kesällä töissä yksi tyttö, joka varmaan puolet ajasta vaan suki hiuksiaan. Vaikka sanoi niin ei päässyt tavastaan eroon.
Kaikkeen sinäkin huomiota kiinnität.
miten on ap, oletko Pariisissa tai Milanossa tehnyt havaintoja ilmiöstä?
Vierailija kirjoitti:
miten on ap, oletko Pariisissa tai Milanossa tehnyt havaintoja ilmiöstä?
Pariisissakaan en ole housujennostelua havainnut. Milanossa en ole käynyt sitten edellisen vuosituhannen. Silloin ei kuulunut muotiin Milanossa.
AP
Yksinkertaisesti koska housut ovat kropalle epäsopivat. Itselläkin ollut sellaisia ja se on inhottavaa. Äippäfarkuissa eli korkeavyötäröisissä on se hyvä puoli että pysyvät ylhäällä.
Olen huomannut saman, nykymalliset housut eivät pysy nostelematta. Raivostuttavaa, mutta ei ole pelkästään nuorten ongelmana, niillä se vain näkyy helpommin.
Olisiko sitten parempi, jos he liikkuisivat housut kintuissa?
Itsekin nostelen kun ei ole varaa ostaa istuvia housuja. Koko on oikea, malli väärä. Vyöllä vyötärölle kuristamalla saa pysymään mutta siitä syntyvä makkara on kamala.
Olen muotoa jättipylly/-lantio ja suht kapea, ylhäällä oleva vyötärö, mikä sinänsä on ihan kiva mutta housujen kannalta ei.
Ja ei kannata sanoa että sijoita kalliimpiin. Mulla housut hajoaa kuukausissa haaroista, oli ne sitten kalliit tai halvat, joten mieluummin ostan halvat kun sitä ylimääräistä rahaakaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, nykymalliset housut eivät pysy nostelematta. Raivostuttavaa, mutta ei ole pelkästään nuorten ongelmana, niillä se vain näkyy helpommin.
oletko kuullu sellaisesta kun vyö
Nuoret naiset eivät ole löytäneet vielä stayuphousuja.
Ostetaan liian pieniä housuja, jolloin ne tuntuvat valuvan koko ajan alaspäin.