Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos annatte miehellenne usein seksiä niin onko se paremmalla tuulella ja kotona kiva ilmapiiri jossa asiat sujuu

Vierailija
30.07.2019 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä kuvittelisit. Yksi imaisu ja nielaisu tarkoittaa hyvää mieltä ja iloa päiväkausiksi.

Vierailija
2/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Loppuu se koneella istuminen ja haaveilu edes hetkeksi ja mies pystyy keskittymään. Just oli mökillä isompi projekti, jossa tarvittiin miehen ammattitaitoa ja aina kun keskittymistä ja "energiaa" ei tuntunut löytyvän, seksi auttoi. 

Ja joo, tulee harrastettua seksiä ihan vaan sen takia, että saisi asioita eteenpäin ja joskus se on vaan yksi asia to-do-listalla muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei toimi... Mies väittää olevansa kärttyinen jos ei ole ollut seksiä vähään aikaan. Itse taas en halua niin usein jos mies on huonolla tuulella ja inhottava minua kohtaan... Olen tarkkaillut miehen käytöstä aikoina jolloin seksiä on ollut lähes päivittäin. Mies saattaa kilahtaa silloinkin milloin mistäkin ja olla minua kohtaan inhottava.

Vierailija
4/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainenhan aina "antaa" ja mies "saa" seksiä... huoh. 

Vierailija
5/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisinpäin, en saa mieheltä seksiä niin usein kuin haluaisin, kerta viikkoon ei oikein riitä. Mies on aina niin väsynyt eikä oikein alakertakaan pelaa...

Vierailija
6/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo on juurikin noin - molemmin päin. Huomaan itsessänikin, etten ole kunnon panon jälkeen takakirrä ja kiukkuinen, mies sanoo nukkuvansa paremmin seksin jälkeen.

Vierailija
7/7 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa: kuinka naiset käyttävät seksiä neuvotteluvälineenä saadakseen miehen tekemään jotain.

Miksi en ole yllättynyt?