Kehtaanko hakea kaupasta torttutaikinaa ja hilloa
Pitääkö kassa mua vähän hölmönä kun kesällä ostan torttutaikinaa, kehtaisitko itse hakea?
Kommentit (29)
Tuskin se heille kovin suuri järkytys on, kun itse pitävät sitä myynnissä...
Hee! Juuri eilen itse mietin että pitäisikin tehdä joulutorttuja, mutta mitähän kaupassa ajattelisivat.
Minäkin ostin piparitaikinaa, eikä kukaan edes huomannut. Itse en edes ajatellut asiaa mitenkään kummoisena, eikä kukaan muukaan.
Tein viime viikolla. Kukaan ei tuijottanut.
Mä ostan mämmiä muutaman kerran viikossa
Torttutaikina vielä menee kunhan et osta vadelmahilloa 😰
Kyllä jos huolehdit vain tortusta itse, mutta joku mies tuo kermat.
Totta kai kehtaat, kehtaahan kauppakin myydä. Minä laitan huomenna possunpalan uuniin paistumaan, samanlaisen, jonka paistan pienen perheemme kinkuksi joulun aikaan.
Osta voitaikinaa, tulee ihan yhtä hyviä. Ja joku muu marmeladi kuin luumu.
Teen torttutaikinasta vanhanajan lohipiirakkaa, ostan taikinaa ympäri vuoden tarpeen mukaan.
Niitä pidetään myynnissä kesäaikaan vain sen takia, että myyjät voivat heittää huutonaurut tyhmien asiakkaiden takia.
Ei voisi vähempää kiinnostaa teidän ostokset.
Mulle riittää kunhan maksatte ne.
En edes kassatessa huomaa tai ajattele mitä ne tuotteet on jotka siitä läpi vedän ja jos huomaisin ajattelisin vaan, että ai kun saiskin joulutorttuja. Reippaasti vaan ostoksille ja torttuja paistamaan.
Taitaa häkki heilahtaa tai vähintään sakko tulla.
Ostat eri kaupoista ne tietenkin, daiju! Amatööri.
Mitähän ne oikein maailmalla meistä ajattelee, kun joku juntti mammapalstalainen tekee joulutorttuja kesällä... Hohhoijaa.
Sinun kesätorttu muuten pilaa koko maapallon ilmaston, monellakin tapaa.
Mitä??