Naisen seksiongelmiin ei ole täsmälääkettä?
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/naisen_seksiongelmiin_ei_o…
Pitkä artikkeli jossa jopa haetaan vastuuta naiselle itselleen. Palstalla olen kyllä oppinut, että jokainen nainen haluaa jos on vaan hyvä mies. Jos nainen ei halua, vika on miehen.
Kommentit (2)
"Naisen spontaani halu yhden partnerin kanssa kestää Kivijärven mukaan yhdestä kahteen vuotta. Rakastumisvaihe on suunnilleen yhtä pitkä. Sen jälkeen naisen halu syntyy vastauksena miehen hyväilyihin."
Mitä SCHEISSEE! Yhden naisen otoksellani sanon, ettei todellakaan pidä paikkaansa.
Kyllä minua himottaa, haluttaa ja panettaa, vaikkei olisi miestä lähimaillakaan. On kokemusta pitkistä suhteistakin.
Ei kai naiset esim. r*nkkasi, jos ei himottaisi ja tulisi olo, että pakko laueta?
Onhan tälläkin palstalla puhuttu, kuinka joidenkin halukkuus on spontaania ja toisten reaktiivista. Siihen löytyi ihan asiantuntijoilta tekstiä.
Artikkelissa luki, että "naisen spontaani seksihalu kestää 2 vuotta". Mitä tuubaa tämä on. Oman vaimoni seksihalut on kestäneet jo yli 40 vuotta. Haluaa vieläkin seksiä vähintään kerran viikossa. Jos menee jostain syystä vähän yli, niin on kuumana kuin hellan koukku. Ensi kosketus vatsaan ja reisiin saa ihon värähtämään. Hän tekee meillä aloitteet. Jos joskun olen ollut liian innokas ja vaimo suostuntu seksiin vain minun vuokseni, hänen kiihoittuminen ollut laimeaa ja orkut useimmiten kadoksissa. Silloin mennyt minultakin fiilikset eikä naimisestakaan ole tullut oikein mitään. Itsekin tottunut siihen, että toinen käy aina kuumana ja halukkaana. Joten olen mielummin odottanut kärsivällisesti ja nainut vasta halukkaan naisen kanssa. Nykyisin on bonusta, jos jostain syystä vaimo käy kuumana jo keskellä viikkorytmiä, kuten viimeksi hyvän konsertti-illan jälkeisenä päivänä. Olin niin yllättynyt vain parin päivän välistä, että omakin kestävyys oli tavallista parempi, vaikka toinen kehräsi kuumana. Itsellä oli pari seuraavaa päivää hymy korvissa. Kuumana käyvä halukas nainen on parasta mitä mies voi kuvitella.
M62