En pidä koirista ketju poistettiin :D
Aika sairaaksi on maailma mennyt jos koiria negatiivisesti käsittelevä ketju poistetaan. Ei voi kun todeta että tää koiramania on vielä pahempaa kuin kuvittelin.
Niitä on liikaa. Ne ei kuulu kahviloihin, ravintoloihin, rannalle räksyttämään, kusemaan ja paskomaan joka paikan. Koko ajan saa pelätä että naapuriin muuttaa koira. Työpaikan ne onkin jo vallanneet.
Olen av mammojen mielestä psykopaatti ajatuksineni. Ei vaikutusta vaikka olen ollut pahasti eläinallerginen lapsesta saakka. Koirista on pakko tykätä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Täällähän moderaattorit ovat tunnetusti ihan pikkutyttöasteella.
Mielipiteiden tulee siis edustaa heidän maailmankatsomustaan. Kyllähän se hieman rajoittaa, mikäli ei saa ilmaista, että suurin osa koirista on kuolaavia idiootteja.
Luulisin, että riittävän moni koiria palvova ilmoitti ketjun asiattomaksi.
Voit myös opetella tuomaan ajatuksesi esille sivistyneesti ja perustella mielipiteesi asiallisesti. Pelkät koiravihaspämmäysketjut ovat kuitenkin turhia.
Ei saa järkyttää moden maailmankuvaa.
Todennäköisesti siellä joku haaveili lihapullista.
AP aseksuaali on henkilö, joka ei halua seksiä. Se ei sisällä sitä, että vastakkaista sukupuolta pitäisi panetella ja haukkua. Voit siis olla allerginen ihan rauhassa ja perustella koirien ravintolaantulokieltoa eläinallergialla jolloin keskityt itse ongelmaan, etkä koirien haukkumiseen ja inhoamiseen. Allergia ei tarkoita, että sen varjolla tai sen takia pitäisi vihata.
Täältä poistuu milloin mitäkin aloituksia. Tein vähän aikaa sitten kyselyn "pelastaisitko palavasta koirankopista naapurin vai lapasen" ja se poistettiin. Ehkä se pilkkasi liikaa niitä"pelasaisitko palavasta talosta"-ketjuja.
Kaikki mun lempiketjut on tänään poistuneet :(
Täällähän moderaattorit ovat tunnetusti ihan pikkutyttöasteella.
Mielipiteiden tulee siis edustaa heidän maailmankatsomustaan. Kyllähän se hieman rajoittaa, mikäli ei saa ilmaista, että suurin osa koirista on kuolaavia idiootteja.