Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nelikymppinen tuntee itsensä nuoreksi ja nätiksi?

Vierailija
23.07.2008 |

Minä ainakin. Minua luullaan usein kolme vuotta nuoremman mieheni tyttäreksi tai sitten vanhinta poikaani luullaan miehekseni. 15-vuotiaat pojat kuolaavat perääni.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opetan heitä koulussa ja sanonpa että KYLLÄ SEN HUOMAA!

Vierailija
2/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tytöille. Ei pidä ylitulkita pikkupoikien epävarmuuden peittämistä ja siitä syntyvää uhoa "kuolaamiseksi". Toiset naiset tosin luulevat kaikkien pippelillisten kuolaavan heidän peräänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välissä suuri elämänmuutos (tragedia)

Vierailija
4/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän koulussa mahdat opettaa? Teilläkö ei ole ollenkaan parinmuodostusta? Meillä varsinkin keväisin ovat kaikki pojat kuin metsokukot soitimella ja monta pussailevaa paria löytyy...

Eivät ne opettajan perään tietenkään sillä samalla lailla ole. Opettajan perään kuolaaminen näkyy niin että kaikki pojat, jotka toisten opettajien tunneilla meluavat ja häiriköivät, ovat kiltisti kuin enkelit ja tottelevat jokaista viittausta. Ja asiaan kuuluu myös että tytöt puolestaan ovat kuin myrkyn nielleitä minun tunneillani...

Vierailija
5/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tuota poikien kiltteyttä minään ihastumisena :O Olen kuvitellut, että tulen tavallista paremmin toimeen hurjimusten kanssa. -2

Vierailija
6/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni huomattavasti kauniimmaksi ja haluttavammaksi kuin 10 vuotta aiemmin. Olisiko syynä upea (nuorempi) puoliso joka saa tuntemaan niin? Entisessä elämässä olin vain vaimo ja äiti, pakollinen paha. Nyt toiselle unelmien nainen:D Ja toki näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, ryppyjäkään ei ole. Ja kuten apkin sanoi, kyllä ne nuoremmatkin vielä kuolaavat perään!

Vierailija
7/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ennen lasten tekoa

Vierailija
8/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti tunnen itseni nyt kauniimmaksi kuin ennen lapsia.

Vierailija
9/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuoliset saattaisivat sanoa toisin, kun huolehdin kuitenkin itsestäni ja hymyilen paljon. Totta kuitenkin on, että kaula alkaa roikkua - itse asiassa kaikki alkaa roikkua. Ja hiukset harmaantuvat. Vaatteiden funktio on peittää, ei paljastaa.

Vierailija
10/14 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää tuota poikien kiltteyttä minään ihastumisena :O Olen kuvitellut, että tulen tavallista paremmin toimeen hurjimusten kanssa. -2

Ellei nyt sitten aihe tai numerot itsessään jostain syystä kiinnosta... Mulle jotkut pojat ovat ihan suoraan sanoneetkin niin kun olen ihmetellyt että miten ne muut opettajat teitä niin kovasti haukkuvat vaikka olette kuin enkeleitä...

Vierailija
11/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erityisen kiusallista jos 15 v(!) pojat kuolaisi perään, yök

Haluan vanheta arvokkaasti ja olla ikäiseni oloinen ja näköinen, joskin karismaatiinen.

Vierailija
12/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä itseni että mieheni kantilta katsottuna.

Vierailija
13/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikään ei nimittäin ole todellakaan mikään vanhan näköinen. Sen sijaan poikani saattaa kyllä nolostua jos meitä luullaan pariksi ;) Viimeksi saman ikäinen tyttö kuin hän kuvitteli nähneensä minut mieheni ja lapseni kanssa kun olin kaupungilla vanhimman ja nuorimman lapseni kanssa :D

Vierailija
14/14 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne itseäni mitenkään nuoreksi ja nätiksi, enkä vanhaksi ja kurppaseksi. Tunnen itseni aikuiseksi ja varmaksi. Ulkonäkö on ehkä vähän ajan myötä kärsinyt, maha kasvanut ja meikit jääneet vähemmälle. Mutta en koskaan ole tuntenut oloani näin hyväksi.