Kirjoita hyvä tarina jossa on maksimissaan 15 sanaa!
Kommentit (56)
Mökkivieraat tulivat ilman tuliaisia. Olen vihainen.
Hallitus poisti pakkoruotsin. Suomi erotettiin välittömästi Pohjoismaiden neuvostosta, EU:sta, YK:sta, kristikunnasta, ihmiskunnasta ja koko maailmasta.
Olipa kerran kauan kauan sitten hyvin kaukaisessa maassa joitakin asioita, mutta ei siitä sen enempää.
Satu meni saunaan, laittoi laukun naulaan. Satu tuli saunasta, otti laukun naulasta.
Sinä aamuna sen tiesin. Painoin oven perässäni kiinni, tiesin etten koskaan enää palaisi.
Järvi oli tyyni ja ilta lämmin. Oli tullut aika lähteä.
Olipa kerran kuningas, jolla oli sen pituinen se.
Venäjä otti Suomen haltuunsa. Pienten alkumuodollisuuksien jälkeen kolme miljoonaa suomalaista kannatti liittymistä, kukaan ei vastustanut.
Yöllä alkanut sade sai maiseman näyttämään harmaalta. Vettä vihmoi tytön kasvoille valuviin kyyneliin sekoittuen. Hän kulki rivakasti pitkin kostean pellon laitaa vilusta väristen. Nyt ei ollut aikaa hukattavaksi.
Varo vähän! Lonkero läikkyy mun housuille, hihkaisi Jari, työntäessäni häntä pyörätuolissa mukulakivikadulla entistä rajumpaa vauhtia.
Olin pitkään työmatkalla reissussa.
Vaimo odotti saavansa tuliaisia.
Palattuani vietimme yön lusikassa.
Sainkin häneltä satiaisia.
Olin biologian luennolla. Penaalista valui ulos jotain vihreää. Otin kynän nyrkkiini ja löin sillä silmääni.
Halla-Aho suomi somessa suomalaisia suoltaen suustaan suolaisen sillivinkunan suureellisesti sössöttäen. Siitäs sitte senkin sooomalit!
Kerättyään itsensä hän pakkasi sen ja sujautti aseman tavaralokeroon kolmeksi vuosisadaksi.
Tarinani teille kertoisin, lyhyesti pähkinänkuoressa, mutta pähkinä olikin suolapähkinä, ja kuori liian pieni tarinani kertomiseen.
Noutaessani rakastani vankilasta tuore rullakebab takapenkillä, kuolin humalaisen rekkakuskin vuoksi. Hänetkin tuomittiin kuolemantuottamuksesta ja rattijuopumuksesta.
Katson järven väreilevää pintaa. Muistelen sinua. Yksinäinen kuikka huutaa. Minunkin pitäisi. En edes siihen pysty.
- Kuule mummo, minä suojelen sinua kaikelta, sanoo tuo rakas viisivuotias ja uskoo itse siihen. Vielä.
Mielikki ojensi passin ja Kela Goldin. Olen paratiisissa.