Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Guess-laukut

Vierailija
29.07.2019 |

Onko Guessilla nykyään vielä pissis/halpismaine, vai onko nykyään ihmisten silmissä enemmänkin tavallinen merkki? Tuntuu, että noita näkee monen ikäisillä. Laukuista nimenomaan on kyse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä muka näkee ts. kuka kehtaa käyttää niin rumaa ja mautonta laukkua?

Vierailija
2/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin on pikkuveskana, 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika naurettavia tollaset onks joku pissishalppismaineessa omgkukakehtaapitää-tyypit

Vierailija
4/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika naurettavia tollaset onks joku pissishalppismaineessa omgkukakehtaapitää-tyypit

Eli en saisi välittää siitä jos ihmiset pitävät minua Guessin laukkua kantavana naurettavana. Mutta juuri sinun mielipiteestä pitäisi välittää, kun sinä pidät naurettavana?

Vierailija
5/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi vaalea Guess-laukku. Se on sopivan tilava. Tuntuu, että on nykyisin ihan tavallinen laukku. Mikä olisi nyt se halutuin laukkumerkki? Kors taitaa olla menossa ohi, Lumia ei paljoa näy?

Vierailija
6/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää heidän laukuista, mutta makunsa kullakin. Maineesta en tiedä.

Vierailija
7/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on noin kymmenen vuotta aikaa, kun moni luokkakaverini matkusti Dubaihin ja shoppaili siellä Guess:iä. Oli silloin jotakin ihmeellistä ja hienoa ainakin meidän koulussa.

Vierailija
8/9 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä muka näkee ts. kuka kehtaa käyttää niin rumaa ja mautonta laukkua?

Malleja on satoja! Yksinkertaisia, koristeellisia, juhlavia, sporttisia... Merkkikö niistä tekee rumia ja mauttomia?

Vierailija
9/9 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän eräästä laukusta. Ainoa miinus on se, kun laukussa lukee merkki suurilla kirjaimilla. Sen takia kysyn, mitä mielikuvia merkistä tulee. En muutenkaan käytä ikinä merkkivaatteita joissa lukisi merkki vaatteen ulkopuolella. Kerran omistin Haltin hiihtoasun, jossa luki selässä suurilla heijastinkirjaimilla ”Halti”. Sekin alkoi ahdistaa, vaikka en ostohetkellä asiaa ajatellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi