Mikä on vialla tisseissäni tai rintsikoissani??
Alkaa mennä hermo kun minulla on monet ns tavallisen muotoiset rintsikat ja yhdet enemmän kolmion malliset ja nämä kolmion malliset ovat ainoat, joista ei nännit näy. Ne eivät siis näy läpi, vaan näkyvät yläreunasta, tulevat siis yli. Se, että nännit näkyvät ylhäältä, kuulostaa siltä, että kuppikoko on liian pieni, mutta kun silti melkein joka asennossa kupeissa on tyhjää tilaa. Enkä voi maata kenenkään nähden kyljelläni ilman paitaa, sillä ylempi tissi on aina silloin kokonaan pihalla kupista. En muutenkaan voi olla pelkissä rintaliiveissä koskaan, koska ne eivät edes peitä mitään kun nännit vaan vilkkuu!
Tissieni muoto on ketunnokka. Nännini eivät ole tavanomaista korkeammalla. Miksi ne sitten näkyvät yläreunasta, vaikka mielestäni ritsikoitteni kupit ovat ennemmin liian suuret kuin liian pienet?
Kommentit (8)
https://www.reddit.com/r/ABraThatFits/?
Tämä sivusto, sieltä löydät kaiken tietämisen arvoisen rintsikoista. Mittaa itsesi niiden kokolaskurilla http://www.abrathatfits.org/brasizecalculator.php ja ennenkaikkea usko sen tulos.
Teippaa nännit jesarilla mahaan kiinni.
Tyhjä tila kupeissa ei välttämättä tarkoita että se on liian iso. Kyse voi olla, ja sinun tapauksessasi onkin, väärästä kuppimallista (yhdistettynä väärään kokoon). Jos tissi ei pysy kupissa, on se liian pieni ainakin pari kuppia.
Ja onko liivimalli kaarituellinen, mummo, balconette, sport...
Kyllä sä vielä jotain löydät, tosiaan liikkeestä ekat nyt, sitten samanlaisia itse ostaa.
Anna kun arvaan, käytät topattuja kovakuppisia liivejä?
En tiedä, millaiset liivit sinusta ovat tavalliset. Kuulostaa, että käytät parvekemallisia, ja vielä jotain merkkiä/mallia, joka sopii sinulle oikein huonosti.
En ole ketunnokkatyyppiä, mutta minulla ei ole kuin parit balconettet, kun ne eivät useinkaan sovi. Toisissa niistä ylempi tissi saattaa karata, jos makaan kyljelläni.
Täyskuppi on minulle helpoin malli löytää.
Suosittelen ammattimyyjää minäkin.
ota kuva edestä ja sivulta, setä katsoo ja antaa ohjeet sitten.
t. vaativan erikoisalan asiantuntija harvinaisella alalla.
Vääränkokoiset rintsikat. Mene alusvaateliikkeeseen ja pyydä myyjältä apua oikean koon löytämiseen.