Miksi tupakkaa poltetaan?
Kysymys tyhjentävästi otsikossa. Jaksaa ihmetyttää tupakanpoltto ilmiönä.
Kommentit (23)
Koska siitä on vaikea päästä eroon kun on koukussa tupakkaan.
Koska se rentouttaa, tulee hyvä olo. Toki nämä vaikutukset eivät tule kuin tällaisilla vanhoilla röökimuijilla jotka ovat täysin koukussa nikotiiniin.
Vähän vaikeaa sitä on piikittääkään suoneen.
Jotta muita ihmisiä paremmat pääsisivät hurskastelemaan. Miksi itse juot shampanjaa?
Ei niitä viitsi suppoina tai emätinpuikkoinakaan käyttää.
Maistuu hyvältä ja on karskin miehekästä!
Onneksi tupakanpoltto loppuu vuoteen 2030 mennessä!
Kylläpä tupakoitsijoilla meni herneet nenään tästä kysymyksestä. Tupakkaa poltetaan samasta syystä miksi aurinkolaseja pidetään pilvisellä säällä - jotta näytettäis coolilta.
Itsekin olen ihmetellyt miksi pitää polttaa. Eikö nikotiinia voisi piikittää suoraan suoneen?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tupakoitsijoilla meni herneet nenään tästä kysymyksestä. Tupakkaa poltetaan samasta syystä miksi aurinkolaseja pidetään pilvisellä säällä - jotta näytettäis coolilta.
Huutonaurua!
Coolilta kuin 13 v. Jonne koulun takana piilossa.
Vaarallisuus tiedettiin vasta 1950-luvulla.
Joko ihminen on koukussa tai hän tykkää tupakoinnista. Jokainen meistä tekee asioita, mitkä eivät ole terveallisin, järkevin, ympäristöystävällisin mahdollinen teko. Asiat vain vaihtelevat ihmisten omien mieltymysten ja mahdollisuuksien mukaan
Mä yksinkertaisesti pidän polttamisesta. Mausta, röökistä sormien välissä, savusta ja omasta rauhasta. Nykyään yhä vähempi polttaa joten tupakkitaukoni saan rauhassa viettää ja se on kätevä tapa saada pieni tauko ihmisistä esim illanistujaisissa.
Up