Onko täällä Applesta (iphone) androidiin vaihtaneita TYYTYVÄISIÄ käyttäjiä?
Vai onko iphone aina parempi? En maksa siitä, ellei pelkona ole melko varma pettyminen.
Kommentit (30)
7 Apple-vuoden jälkeen nyt Honor.
Akun kesto huomattavasti parempi, kamera parempi. Käytettävyydessä ei eroja, yhtä simppeleitä molemmat. Tällä hetkellä tuntuma on, että aion jäädä pysyvästi androideihin.
Ei ole, palasin omppuun kun en enää jaksanu androidin jatkuvaa perseilyä
Mulle Android on ollut helpompi käyttää. Olin pitkään iPhonen uskollinen käyttäjä. Sitten kun halusin isomman luurin, siis isommalla näytöllä, hinta tuli vastaan. Ja siirryin Androidiin. Ja olen ollut erittäin tyytyväinen.
Minulla on molemmat, työpuhelin on android ja käytän sitä puhelimena. En mihinkään muuhun. Sähköpostiasetuksissakin on joku fiba, kun näyttää vain huhtikuussa tulleita posteja, ei uusia. En tosin tarvitse sitä kuin puhelimena, joten ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, palasin omppuun kun en enää jaksanu androidin jatkuvaa perseilyä
Applen perseilyä kestät siis paremmin, kun puhelimen omenalogo vilkkuu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla applen i pad, ei ikinä androidia!
Te applen käyttäjät ette ilmeisesti osaa ollenkaan lukea aloitusta
Itsellä oli iPhone 6+ aikaisemmin, hajosi kun tippui asfalttiin auton päältä. Vaihdoin Caterpillarin S40 ja olen ollut tyytyväinen niin käyttöjärjestelmään kuin akun ja ylipäätään koko puhelimen kestävyyteen. Kestää vettä,lämpöä, kylmyyttä ja tippumista särkymättä.
Ainut asia mitä iPhonesta kaipaa on Siri❤️
Kolme vuotta sitten käytin oneplus androidia vuoden ja palasin sitten appleen. Olen sitä mieltä, että iphonet ovat ylihintaisia, mutta jotenkin vaan pidän siitä käytettävyydestä niin paljon enemmän, että pysyn siinä. Nyt olen lasten parin sadan euron android-puhelimia ajoittain käyttänyt ja ne ovat kyllä niin hitaita, että en ainakaan halpaa androidia itselleni harkitsisi.
Se on hitto puhelin. Kuinka puhelimen käyttö voisi olla liian haastavaa?