Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihtipolvien korjaus

Vierailija
29.07.2019 |

Onko kukaan onnistunut korjaamaan aikuisiällä? Entä kuinka helposti pääsee leikkaukseen? Eivät nyt maailman hirveimmät minulla, mutta ruman näköiset ja rasittavat polvia välillä.

Netissä kyllä on jos jonkinlaisia venyttelyjä, mutta onko kukaan onnistunut niillä oikeasti saamaan aikaan mitään muutosta?

t. reilu parikymppinen

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt fysioterapeutilla? Oletko varma siitä, että kyse ei ole lihasheikkoudesta?

Vierailija
2/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lättäjalat? Suosittelen fysioterapiakäyntiä. 

t. toinen samanlainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt fysioterapeutilla? Oletko varma siitä, että kyse ei ole lihasheikkoudesta?

En ole käynyt fysioterapeutilla. Pihtipolvet on ollut ihan lapsesta, äidillä myös sama vaiva. 

AP

Vierailija
4/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lättäjalat? Suosittelen fysioterapiakäyntiä. 

t. toinen samanlainen

Kouluterveydenhoitaja muistaakseni mainitsi joskus lättäjaloista. Myöhemmissä terveystarkastuksissa ym. ei ole huomauteltu...

AP

Vierailija
5/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihan vaan sitä, että kävelet kuin nuoralla eli älä päästä sääriä erilleen. Minulla jo tämä on muuttanut asentoa paljon ja lisäksi kaventanut vyötäröä ryhdin muuttuessa. Olen tehnyt tätä vasta kuukauden verran, joten ei ole pitkäkestoista kokemusta asiasta. 

Vierailija
8/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on/on ollut sekä ap:lla että äidillään? Huomioideni mukaan se tuo pihtipolvet mukanaan.

Vierailija
9/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa on/on ollut sekä ap:lla että äidillään? Huomioideni mukaan se tuo pihtipolvet mukanaan.

Ainakin minulla se taisi johtua siitä, että reidet alkoivat hangata yhteen ja jalkojen levittäminen oli ratkaisu siihen ja johti pihtiin. Nyt en välitä vaan annan ihan vapaasti hinkata. Ryhti kohentui heittämällä. 

Vierailija
10/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mul kerääntyy rasvat sillee ikään ku tulee sellane "pussukka" polvista ylöspäin , jolloin ne kai näyttää tommosilt pihtipolvilta? :D mut "ongelma" tai mikskä sitä haluaa kutsua , niin sitä ei ole sillon kusitä rasvaa ei oo siinä eli jos reidet tarpeeks hoikat niin ne katoo... :DDD eli en kai sit oo aito pihtipolvi... :DDD myös urheilu vaikuttaa.

Vierailija
11/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut ylipainoinen

AP

Vierailija
12/12 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän