Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka haaveilevat suurperheestä?

Vierailija
29.07.2019 |

Huom! En itse pidä suurperheenä perheitä, joissa on kolme lasta, vaikka se määritelmä niin kai nykyään on. Kun ei lasten kanssa mahdu tavalliseen viisipaikkaiseen henkilöautoon, voi mielestäni puhua suurperheestä.

En todellakaan tiedä olisiko musta suurperheen äidiksi, mutta ajatus on jollain tasolla kutkuttava. En tiedä mikä siinä ajatuksessa niin viehättää! Mieskin on avoin isommalle perheelle, koska on itse monilapsisesta perheestä, mutta aikahan sen sitten näyttää miten käy. Tällä hetkellä meillä on kaksi pientä lasta.

Onko täällä suurperheestä haaveilevia? Tai jo suurperheellisiä? Tulkaa kertomaan arjestanne! <3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous on ainoa mikä tässä mietityttää.

Jos lapsia on monta, niin olisi ihanteellista olla kotiäiti mahdollisimman pitkään.

Meillä on aina ollut omien (kahden) lisäksi kummilapset tiiviisti elämässä mukana, joten ollaan totuttu, että omien lisäksi on kolme ylimääräistä, nykyään nää lapset vaa ovat jo niin vanhoja, vanhin heistä 20v, että ei enää paljon vietä aikaa yhdessä meidän luona.. Ja oon ruvennut kaipaamaan aikaa, jolloin elämää talossa riitti, kun lapset saattoivat vaikka suoraan koulusta tulla käymään ja jäädä yksi tai useammaksi...

Vierailija
2/3 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut 4-5 lasta, mutta kohtalo puuttui peliin.

Tsemppiä ja onnea matkaan teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talous on ainoa mikä tässä mietityttää.

Jos lapsia on monta, niin olisi ihanteellista olla kotiäiti mahdollisimman pitkään.

Meillä on aina ollut omien (kahden) lisäksi kummilapset tiiviisti elämässä mukana, joten ollaan totuttu, että omien lisäksi on kolme ylimääräistä, nykyään nää lapset vaa ovat jo niin vanhoja, vanhin heistä 20v, että ei enää paljon vietä aikaa yhdessä meidän luona.. Ja oon ruvennut kaipaamaan aikaa, jolloin elämää talossa riitti, kun lapset saattoivat vaikka suoraan koulusta tulla käymään ja jäädä yksi tai useammaksi...

Olet kyllä oikeassa. Talouden takia tämä asia mietityttää kyllä eniten.

Ihanteellista olisi kyllä, että oltaisiin asetuttu aloillemme sopivan kokoiseen taloon ja meillä vanhemmilla olisi molemmilla vakituinen työ (tällä hetkellä vain miehellä on) ennen kuin hankitaan lisää lapsia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme