Mies haluaa että lopetan meikkaamisen kokonaan
En saisi laittaa _mitään_. En edes vähän ripsiväriä vaaleisiin ripsiini. En todellakaan koe oloani nätiksi täysin meikittömänä, mutta mies on eri mieltä. Haluaisin miellyttää häntä, mutta kyllä myös itseäni.
Mitä mieltä te olette, onko minun vain uskottava miestä ja lopetettava meikkaaminen?
Kommentit (27)
Miehesi on oikeassa. Miksi meikkaisit kun olet jo löytänyt itsellesi miehen.
Miten kauan olette olleet yhdessä? Luuletko, että pelkän meikkaamisen kieltäminen riittää? Seuraavaksi mies alkaa muuttaa sinun vaatetusta, haluaa karsia sinun ystäviä ja harrastuksia, kieltää pitämästä yhteyttä sukulaisiin ja vahtii kellon kanssa, kun käyt kaupassa. Miellytä itseäsi ja heivaa mies elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa. Miksi meikkaisit kun olet jo löytänyt itsellesi miehen.
Siksi että näyttäisi hyvältä? Vai pitäisikö lihoakin siksi kun on jo mies? Mies varmasti silti tykkää....
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan olette olleet yhdessä? Luuletko, että pelkän meikkaamisen kieltäminen riittää? Seuraavaksi mies alkaa muuttaa sinun vaatetusta, haluaa karsia sinun ystäviä ja harrastuksia, kieltää pitämästä yhteyttä sukulaisiin ja vahtii kellon kanssa, kun käyt kaupassa. Miellytä itseäsi ja heivaa mies elämästäsi.
Mutta mä pidän tuosta miehestä. Onhan se kiva että hänen mielestään punoittava nenä on vain söpö. En usko että hän tarkoittaa pahaa, koska puhuu minusta aina kauniisti. Ollaan tapailtu n. kuukauden verran.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mä pidän tuosta miehestä. Onhan se kiva että hänen mielestään punoittava nenä on vain söpö. En usko että hän tarkoittaa pahaa, koska puhuu minusta aina kauniisti. Ollaan tapailtu n. kuukauden verran.
Ap
Miksi tätä viestiäni on alapeukutettu? Johtuuko palstalaisten negatiivisesta käsityksestä siitä millaisia miehet ovat? Että kaikki haluaa vaan alistaa naista? En koe että tässä on kyse mistään sellaisesta, päinvastoin mies on maanläheinen, ja minusta olisi loukkaavaa jos hän vaatisi minua meikkaamaan.
Ap
Omasta mielestäni meikkaaminen tai meikkaamattomuus on jokaisen yksilön oma valinta. Puoliso voi toki kannustaa ja sanoa mielipiteensä, että toinen näyttää ihan yhtä kauniilta ilman meikkiäkin, mutta viime kädessä valinta on meikkaajan itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni meikkaaminen tai meikkaamattomuus on jokaisen yksilön oma valinta. Puoliso voi toki kannustaa ja sanoa mielipiteensä, että toinen näyttää ihan yhtä kauniilta ilman meikkiäkin, mutta viime kädessä valinta on meikkaajan itsensä.
Jos vaimoni valitsisi meikkaamisen, niin minä valitsisin avioeron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimoni valitsisi meikkaamisen, niin minä valitsisin avioeron.
Sinulla on toki oikeus avioeroon - mutta niin on myös vaimollasi itsemääräämisoikeus kehostaan. Jos meikkaaminen kaataa avioliiton, niin ehkä se on ihan hyvä asia molemmille osapuolille uuden elämän aloittamiseksi sellaisessa suhteessa, jossa toinen hyväksytään omine valintoineen.
Kysypä vaihteeksi itseltäsi mitä sinä haluat. Jos meikkaamattomuus on sulle ok eikä vaivaa sinua mitenkään niin miksi ei? Jos taas haluat meikata niin meikkaa äläkä mieti KENENKÄÄN mielipidettä. Niin yksinkertaista se on.
Ehanaa! Kyllä miesten passaa, aina on vastassa win-win-tilanne. Sitten kun saa naisen alistettua, ettei se enää laittaudu, eikä kukaan siihen vilkaisekaan, sillä on vain ukkonsa, niin sitten on kiva aloittaa vähitellen puheet ja vihjailut siitä, kuinka lom pakkolois et miehen kiikkiin saatuaan alkavat lihota, eivätkä yhtääääään välitä ulkonäöstään. Ihan kamalaa, ettei omasta, rakkaasta miehestä sen verta välitetä, että nähtäisiin vaivaa ulkonäön suhteen ja edes pikkaiseen laittautumiseen. Rahat kyllä kelpaavat. Jne jne ul ul ul
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi tätä viestiäni on alapeukutettu? Johtuuko palstalaisten negatiivisesta käsityksestä siitä millaisia miehet ovat? Että kaikki haluaa vaan alistaa naista? En koe että tässä on kyse mistään sellaisesta, päinvastoin mies on maanläheinen, ja minusta olisi loukkaavaa jos hän vaatisi minua meikkaamaan.
Ap
No, siksi varmaan, että vastauksesi oli hyvin naiivi. Luuletko, että yksikään niistä naisista, joita narsistiset tai muuten omistuishaluiset/mustasukkaiset miehet ovat alkaneet neuvoa ja määräillä heidän ulkonäöstään/tekemisistään/tuttavistaan/jne jäisi siihen suhteeseen ellei nuo miehet osaisi sanailla niin, että heistä tuntuu, että miehellä on heidän paras mielessään.
Todennäköisesti tämä on vain alkusoittoa, kohta et saa enää nähdä ystäviäsi, pitää poistaa miespuoliset henkilöt facesta jne. Normaalilla miehellä ei ole mitään tarvetta kontrolloida naisen meikkaamista (tai meikkaamattomuutta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis vasta kuukausi tapailua takana ja nyt jo alkaa kontrollointi? Ap juokse ja ihan helvetin lujaa!
Mieshän saa haluta ja saat totella, jos olet kynnysmatto. Minä, aikuinen nainen, meikkaan jos haluan.
Naiset kuvittelevat pystyvänsä muuttamaan miestä, mutta mies ei muutu. Mies hyväksyy naisen sellaisena kuin hän on. Eikun hetkinen, miten se nyt meni...
Ei sinun meikkaamisesi kuulu miehelle yhtään mitään. Jos sinä haluat peittää punoittavan nenän, niin peität.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät siedä kemikaaleja. Jos mies on yliherkkä, niin meikkaavan kanssa eläminen voi olla liian rankkaa tai mahdotonta.
On ok jos mies sanoo että olet minusta söpömpi ilman meikkiä tai että sinun ei tarvitsisi meikata ollenkaan. Mutta jos sanoo että nainen ei SAISI meikata, silloin mennään jo törkeästi kontrolloimaan asioita joihin toisen ei kuulu puuttua ollenkaan.
Onko taa se sama kuukuppinegamies?
Kuvailemasi tyyppi ei ansaitse miehen arvonimeä.