Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuntosalilla ei saa treenata ilmaiseksi?

Vierailija
29.07.2019 |

En minä niitä laitteita rikkoisi, veivaisin niissä vaan vähän. Nyt tulee luonnonvaloa ikkunasta niin sähköäkään ei kulu valoihin. Musiikit saan puhelimesta. Suihkussa voin käydä kotona. Miksi täytyisi maksaa? Se omistaja saa jo rahaa valmiiksi olevista asiakkaista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä. Oikeastaan sulle pitäisi maksaa, että käyt sulostuttamassa kanssatreenaajien päivää.

Vierailija
2/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös bussi ja juna ajaa saman reitin olin minä sitten kyydissä tai en, joten miksi siitä pitäisi maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyl söpöä.

Vierailija
4/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voi matkustaa ilmaiseksi bussissa. Se kulkee joka tapauksessa kodin ja työpaikan väliä kerran puolessa tunnissa. En ymmärrä...

Vierailija
5/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en saa yöpyä ilmaiseksi hotellissa lomallani. Voin viedä omat lakanat enkä riko mitään. Muut asiakkaat maksavat niin ihan hyvin juuri minä voisin olla ilmaiseksi.

Vierailija
6/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en voi matkustaa ilmaiseksi bussissa. Se kulkee joka tapauksessa kodin ja työpaikan väliä kerran puolessa tunnissa. En ymmärrä...

:-D

Vierailija
7/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä! Pysäkillä saattaa tietysti olla ainoana matkustajana tulemassa kyytiin jolloin pussi joutuu käyttämään energiaa jarrutuksen ja oven aukaisuun. Mutta entäs metro sitten. Sehän pysähtyy ennalta tiedetyllä tavalla joka asemalla vaikka ketään ei olisi! Samahan sinne on hypätä mukaan.

Vierailija
8/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Kaikkea se helle teettää...

Vierailija
9/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksavakaan asiakas saa niitä laitteita tahallaan _rikkoa_. Mietipä sitä!

Vierailija
10/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan! Eikö tällaista itsestäänselvää peruspalvelua voisi kustantaa veroista? Kyllähän jokaisella on oikeus liikkua kotikaupungissaan!

Vierailija
11/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa käydä uimahallissa ilmaiseksi? En minä sitä allasta riko. Miksi en saa käydä tanssitunnilla ilmaiseksi? Kuuntelen omaa musiikkiani. Jne...

Vierailija
12/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
13/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottapuhuen kunnan kuntosalit pitäisi olla ilmaisia. Pidetäänhän pururatoja, kirjastoja ym. Yllä verovaroin.

Tiedä, vaikka tulisi säästöjä terveyspuolelle tällä tavalla.

Vierailija
14/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa paikassa saa käydä ihan ilmaiseksi ainakin pienemmillä paikkakunnilla.

Vierailija
15/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä en saa yöpyä ilmaiseksi hotellissa lomallani. Voin viedä omat lakanat enkä riko mitään. Muut asiakkaat maksavat niin ihan hyvin juuri minä voisin olla ilmaiseksi.

Miksi en saa yöpyä sviitissä ilmaiseksi? Sehän on muutenkin tyhjillään. Tai syödä hotellissa joka päivä aamiaista, kun ruokaa jää kuitenkin yli ja loput menee roskiin :D Erityisesti Michelin-tähden Palacessa.

Vierailija
16/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös bussi ja juna ajaa saman reitin olin minä sitten kyydissä tai en, joten miksi siitä pitäisi maksaa?

No mä en kyllä tajua miks joukkoliikenteestä pitää maksaa vielä lipun hinta kun siihen laitetaan verorahoja.

Yhtä daijua olisi maksaa tietullimaksuja kun teiden ylläpitoon kerätään jo verorahoja.

Ehkä olen vain daiju.

Vierailija
17/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottapuhuen kunnan kuntosalit pitäisi olla ilmaisia. Pidetäänhän pururatoja, kirjastoja ym. Yllä verovaroin.

Tiedä, vaikka tulisi säästöjä terveyspuolelle tällä tavalla.

Ihminen on siitä jännä eläin että sitä ilmaista ei yleensä arvosteta

Pururadoilla on usein kuntolaitteita, leuanvetoteline, dippiteline, apinarata, niitä nosteltavia tukkeja

Täällä on kaupungilla jokin senioripuisto missä ikäihmisille on tasapainojuttuja ja kevyitä voimalaitteita. 

Hiljaista on

Vierailija
18/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks en voi hakea kaupasta ilmaiseksi ruokaa? Sitähän ostetaan sinne kuitenkin aivan liikaa, ja muut kuitenkin maksaa ostoksistaan.

Vierailija
19/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on busines. Mutta kyllä monellakin kuntosalilla saa treenata "ilmaiseksi", eli kunnan piikkiin. Jos sulla on vaiva mikä tarvii kuntoutusta, niin lääkärin kautta saa kelakorttiin merkinnän. Sitten saa treenata ja usein myös uida kunnan uimahalleissa veloituksetta. Toki se vaatii sen, että on joku syy miksi. Se että haluaa lihaksikkaat olkapäät ei ole peruste.

Vierailija
20/20 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilylaivatkin seilaa ees'taas, miks mun pitäis maksaa päästäkseni Tukholmaan? Ihan epistä! Aamiainenkin niillä on buffassa enivei, ja mä oon pieniruokainen. Ja taxfreet on pullollaan tavaraa joista muut maksaa, hei, kai mä nyt pari tuliaispulloo voin ottaa! Ihme niuhoo jengii, comoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi