Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut naiseen -- miksi hän katselee vartaloa ja haarojeni seutua?

Vierailija
29.07.2019 |

Se ihastukseni on varattu ja oon ilmaissut silti tunteeni häntä kohtaan (en aluksi tajunnut, että hän on varattu). Näin aina häntä joskus, tosin harvoin, ja mun on vaikeaa peitellä tunteitani häntä kohtaan, mutta se kiihkeä kaipuu sulaa pelkäksi ystävällisyydeksi, hymyksi ja ehkä vähän pidemmiksi katseiksi. Huomaan, että hän katselee vartaloani, kaulaani ja yllättäen haarojeni seutua aika pitkäänkin...siten, että hänen katseensa harhailee, mutta pysyy minussa. Hän on ihan ystävällinen ja asiallinen sinänsä muuten. Saan toki kicksit siitä, että mun ihastukseni katselee mua, mutta kiinnostaisi tietää hänen ajatuksistaan lisää. Onko sellainen "skannaava katse" hyvän vai pahan merkki? Miksi hän katsoo mua siten?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on varmasti ihastunut myös sinuun.Ehkäpä "haaveilee"seksistä kanssasi.Mulla huomio keskittyy ihastuessa miehen kasvoihin.Varsinkiin huuliin.Haaveilen salaa,että voisin suudella hänen kanssaan ;).Seksuaalisia haaveita on vain omassa päässä salaa,mutta katseilla en niitä paljasta.

Vierailija
2/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vain napostelee silmäkarkkeja, katselethan sinäkin varmaan naisten tis*sejä ja lantioita niin edestä kuin takaa ilman mitään sen syvempää syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nainen on varmasti ihastunut myös sinuun.Ehkäpä "haaveilee"seksistä kanssasi.Mulla huomio keskittyy ihastuessa miehen kasvoihin.Varsinkiin huuliin.Haaveilen salaa,että voisin suudella hänen kanssaan ;).Seksuaalisia haaveita on vain omassa päässä salaa,mutta katseilla en niitä paljasta.

Vastasitko AP omaan aloitukseesi?

Mielestäni vain kuvittelet. Ihastuneena sitä ylitulkitsee asioista. Älä sekaannu varattuun!

Vierailija
4/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän sivuston sanan vapa*utta rajoittavat sens*uuri filtt*erit on ihan naurettavia.

Vierailija
5/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasitko AP omaan aloitukseesi?

Mielestäni vain kuvittelet. Ihastuneena sitä ylitulkitsee asioista. Älä sekaannu varattuun!

En vastannut. 🙂 En ole sekaantumassakaan, mutta uneksia varmaankin saa. Kiinnostaisi tosiaan tietää, mitä sen upean naisen mielessä liikkuu kohdatessamme.

Vierailija
6/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän katsele sinua ollenkaan. Ihastuneena vain tulkitset väärin katseet jotka vain sattuvat olemaan samaan suuntaan missäbsinä olet.

Vierailija
7/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän myös joskus punastelee ja hiplailee söpösti kaulaansa ja hiuksiaan. Tosin muuten hän käyttäytyy täysin asiallisesti, mutta ne katseet ja eleet ovat hieman epäsynkassa sen konkreettisen ulosannin kanssa.

Vierailija
8/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ilmeisesti hyvä kroppa ja sopivan kokoinen bulge.

Vierailija
9/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaivaantunut, kun tietää ihastuksestasi eikä jaa fiiliksiä. Koettaa vältellä katsekontaktia, ettei vaan herättäisi turhia toiveita. Siksi katse vaeltelee muualla, kun ei oikein tiedä mihin katsoisi.

Vierailija
10/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vaivaantunut, kun tietää ihastuksestasi eikä jaa fiiliksiä. Koettaa vältellä katsekontaktia, ettei vaan herättäisi turhia toiveita. Siksi katse vaeltelee muualla, kun ei oikein tiedä mihin katsoisi.

Kyllä hän katsoo minua silmiin, pitkäänkin, mutta muuten hän katselee vartaloani ja ns. strategisia paikkoja. Tosiaan en häntä voi enää tavoitella, mutta hän on jättänyt lähtemättömän jäljen sydämeeni.

Vierailija
11/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Tahtoo tietää kauniimman sukupuolen aivoituksista lisää.

Vierailija
12/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun analyysi on, että on myös ihastunut takaisin, eikä oikein tiedä mihin katsoisi, ja katse harhailee.

Vierailija
13/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen tietää kiinnostuksesi häntä kohtaan uskoisin, että hän arvioi sinua päästä varpaisiin. Siis oletko ylipäätään hänen arvoisensa. Nainen on tottakai imarreltu kiinnostuksestasi ja haluaa myös, että roikut hänessä. Suurin osa naisista osaa leikkiä ihastuneen miehen kustannuksella ja jos miehessä on hiukankin vetovoimaa, niin voit vaan kuvitella miten paljon nainen ammentaa arjen pikku iloa sitoessaan sinun tunteita häneen katseleikillä. En suosittele elättämääm suuria toiveita, sillä jos nainen olisi aidosti kiinnostunut sinusta olisitte jo tekemisissä läheisemminkin kuin vain katseita vaihtaen. Ole myös varovainen, ettet joudu naurunalaiseksi naisen kertoessa sinusta ystävilleen. Tällaiset jutut vaihdetaan aina naisten kesken ja sen jälkeen sinua voi katsella montakin naista päästä varpaisiin, mutta ei välttämättä erityisen lempeällä tavalla.

Vierailija
14/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät katso haaruksia. Jos haaruksissa pullottaa, niin se on vain merkki liian tiukoista housuista ja on naisesta yhtä "kiihottavaa" kuin Tom of Finlandin piirrokset heteromiehen silmissä. Usko pois, minulla on kokemusta naisena olemisesta ja asiasta on lukemattomien naisten kanssa keskusteltu. Peppu kiinnostaa, samoin hartia-lantiosuhde ja rintakehä, käsivarretkin jos ovat sopivasti treenatut. Haarusten tiirailu sen sijaan on homojen hommaa.

Vierailija
15/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jo ne treffit miehen kanssa, et osaa esittää naista. Etkä heteroakaan, sen puoleen.

Naiset katsovat persettä, hartioita, silmiä.

Vierailija
16/16 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh... näitä kommentteja lukiessa tajusin, että minä teen tuota oman sukupuolen vartaloiden tuijotusta paljon. Ihastelen vaatteita ja vertailen, että olisipa mullakin tuollainen vyötärö ja niin pois päin... Pitäisköhän minun käyttäytyä vähän tietoisemmin minne mun silmät menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän