Oli niin ihanaa viettää lomaa kun mies oli töissä
Nyt kun sekin on lomalla, niin tunnelma on inhottava. Mykkä mököttäjä, ilkeä ja tyytymätön. Saa elää ihan niin kuin haluaa ja meneekin mutta ainoa hupi sille on mennä baariin ja juoda reilusti. On tässä kotona ilmapiirin myrkyttäjä. Olen sanonut nätisti, itkenyt ja raivonnut, ettei noin voi minua kohdella. Mikään ei muutu. Hetkittäin on oikein reipas ja iloinen mutta ne hetket vähenevät koko ajan. Onneksi lapset alkaa olla jo isoja, ei tässä enää juuri vaihtoehtoja ole.
Kommentit (14)
Exän kanssa lomat oli hirveitä. Mitään reissuja ei yhdessä tehty. Ex vain möllötti ja teki omiaan. Jos pyysin mukaan lenkille tai jonnekin niin suu meni viivaksi. Paineli autotalliin kaljotteleen ja tekeen omia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä siinä on ongelma? Elätte ja teette kumpikin omaia juttujanne. Miksi puututte toistenne tekemisiin?
Sen ilkeily ja painostavan ilmapiirin luominen on ongelma. Ainot kommentit mitä tulee ovat negatiivisia. Paha olo ja jännitys, mitä se saa aikaan mykällä ja vihamielisellä olemuksellaan. Syyllistää. Tässä niitä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä siinä on ongelma? Elätte ja teette kumpikin omaia juttujanne. Miksi puututte toistenne tekemisiin?
Sen ilkeily ja painostavan ilmapiirin luominen on ongelma. Ainot kommentit mitä tulee ovat negatiivisia. Paha olo ja jännitys, mitä se saa aikaan mykällä ja vihamielisellä olemuksellaan. Syyllistää. Tässä niitä ongelmia.
Toistan: Tehkää omia juttujanne. Älkää puuttuko toisen asioihin. Sopikaa vaikka että jos ei ole positiivista/neutraalia sanomista niin ette puhu toisillenne.
Mullakin oli tosi mukava ja rento 2vk loma.
Nyt se loppui, vaimokin aloitti loman.
Alkaa se prkeleen touhotus js mouhotus.
Se ei osaa vaan olla ja rentoutua.
Jos et halua erota, niin parasta tosiaan elää vähän omaa elämää kukin. Ehkä voit itse matkustella lasten kanssa? Niin moni tekee tuossa tilanteessa.
Osa miehistä on tuollaisia ollut aina, osa jostain syystä muuttuu naimisiinmenon ja lasten tulon jälkeen. Ehkä on se ainoa miehen/isän malli, mikä heillä on, eivätkä osaa sitä kyseenalaistaa. Harmi sinänsä ja voin kuvitella, miten inhottavaa muille.
Ja pakko oli aikoinaan päästä muuttamaan yhteen ja tehdä lapsiakin vielä. Ei voi käsittää...
Hyi hitto miksi olet viela sen kanssa?
Tuommoinen lahtis ulkoruokintaan valittomasti.
Kiva kun joku muistuuttaa, miksi ei enää ikinä suhteeseen. Panna toki voi muutenkin tarvittaessa
M
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa lomat oli hirveitä. Mitään reissuja ei yhdessä tehty. Ex vain möllötti ja teki omiaan. Jos pyysin mukaan lenkille tai jonnekin niin suu meni viivaksi. Paineli autotalliin kaljotteleen ja tekeen omia juttuja.
Minullakin samanlainen kokemus ex-miehestä. Ei halunnut tehdä mitään yhdessä, kun olimme lomalla samaan aikaan. Soitteli kyllä kaikki Maket, Mikat ja Matit läpi päivittäin, josko he lähtisivät hänen kanssa kalaan, heittämään frisbeetä, kaupungille, rannalle... Minä, kun ehdotin jotain ei kiinnostanut. Jos kukaan kaveri ei lähtenyt mihinkään, niin möllötti sohvalla pleikkaria pelaten ja kiukutteli, kun on tylsää... Onneksi vietin vain 2 kesää tuon pellen kanssa. Nykyinen mieheni on ihan toista maata!
Ehkä kannattaisi miettiä eroa... Kumpikaan ei näköjään voi hyvin eikä pysty toistaan miellyttämään.
Ymmärrän. Itsestäni oli mahtavaa kun vaimo lähti työmatkalle jenkkeihin viikoksi ja itse olin lomalla. Tuli grillattua läskiä Poppamiehen soosseilla, mitä vaimo ei ikinä tykkää tehdä. Tuli hörpittyä kaljaa joka ilta, välillä yksin ja välillä naapurin äijän kanssa. Joka ilta tuli katottua rauhassa porskua netistä, mitä on tosi vaikea tehdä vaimon ollessa kotona, onhan tietokone kuitenkin meillä makkarissa. Tuli käytyä golffaamassa kaverin kanssa ja toisen kaverin veneellä päiväreissulla. Kumpikin vei päivän, eli olis tullut hirveästi sanomista vaimon ollessa kotona. Sain rauhassa nikkaroida ilmalämpöpumpulle puisen kotelon pienessä hönössä ja katsoa uusimman Tuntemattoman sotilaan ilman valitusta.
Ihan kiva viikko :)
Mikä siinä onkin että heti kun toinenkin on lomalla, muuttuu ilmapiiri huonommaksi. 🤔