Kello on vasta 8:30 ja vituttaa jo koko päivä työttömänä!!!
tietää ettei mitänä tapahdu kumminkaan, pyörällä ruoka-apuuun pummien sekaan ja olisi energiaa tehdäö vaikka mitä mutta eipä keksi tekemistä kuin tioetokonepelien pelaaminen, ei helteelläkään jaksa koko päivä pyöräillä ympyrää
Kommentit (38)
Rupee ryyppään. Pikkujurrissa sitten työhakemuksia sisään ja iltapäivästä jo baariin naurattamaan naisia. Pääset todennäköisesti panemaankin. Hieno päivä tulossa sulle. Kateeks käy.
työttömyys on kuin vankilassa olisi, henkisesti
Syysi olla menemättä 9 euron työhön?
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy sijaisvanhemmaksi. Siitä saa rahaa ja on tekemistä.
luin eka että rupee sijaisvammaiseksi, se vois olla ok duuni
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa oon joutunut sellaiseen pierutyöhön jossa kaikki työntekijäöt ovat alkkiksi ja idiootteja ja työ on sellaista paskaa lönnimistä jossa ei oikeasti tehdä mitään
4 t päivässä ja ei mitään järkee
Kuntouttavaan työtoimintaan. MARS.
Heh, itse työttömänä aloin käymään aikaisemmin nukkumaan että päivä olisi aikaisemmin ohi. Lopputulos: en enää neljän jälkeen saa unta, siinä vasta onkin kiva miettiä miten jaksaa iltaan asti kun palstakin aukeaa vasta seitsemältä. :D
ajattelin ostaa lentolipun jonnekin esim Japaniin, sitten kun ei oo rahaa niin on pakko keksiä siellä työ
kannattaa muuttaa Kamputseaan, jossa on köyhyytt'ä., siellä miettiä että miten saisi tehtyä businestä
Vierailija kirjoitti:
Heh, itse työttömänä aloin käymään aikaisemmin nukkumaan että päivä olisi aikaisemmin ohi. Lopputulos: en enää neljän jälkeen saa unta, siinä vasta onkin kiva miettiä miten jaksaa iltaan asti kun palstakin aukeaa vasta seitsemältä. :D
Ei kai se ainut elämän sisältö voi olla palsta vaikka olisikin työtön..
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttavaan työtoimintaan. MARS.
1 päivä viikossa 4 tuntia ei paljon sisältöä tuo elämään.
työllistämisduunit on niin aivottoman lapsellisia ja epä-älykkäitiä että niissä masentuu entisestään
Osta parin tonnin auto, ja ryhdy uber kuskiksi. On ainakin jotain tekemistä päivittäin. Ja kuka tietää, voit jopa jonkun asiakkaan kautta päätyä jonnekkin muualle duuniin.
Tai sitten ryhdy majoittamaan reppureissaajia kotonasi. Saat vähän ylimääräistä rahaa, maailmankuva laajenee, ja pysyy kielitaitokin yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ainut elämän sisältö voi olla palsta vaikka olisikin työtön..
No käyn toki aamulenkillä ja teen aamutreenit, syön, siivoan, käyn kaupassa. Muun ajan istun koneella nettiä selaten ja palsta on niitä harvoja paikkoja missä riittää lukemista. Eli aika iso viipale se tämänhetkisestä elämästä on.
Ei ole perhettä, puolisoa eikä kavereita joten tylsää on.
Ala myymän treeniohjelmia netissä, tiedä vaikka pääsisit marbellaan.
ap apostoli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa oon joutunut sellaiseen pierutyöhön jossa kaikki työntekijäöt ovat alkkiksi ja idiootteja ja työ on sellaista paskaa lönnimistä jossa ei oikeasti tehdä mitään
4 t päivässä ja ei mitään järkee
Niin siis tuota kutsutaan nimellä "kuntouttava työtoiminta". Sinne ei kannata mennä ellei halua syrjäytyä entistä pahemmin.
On kuitenkin myös olemassa vaihtoehto nimeltä "työkokeilu". Se on tavallista työntekoa tavallisella työpaikalla.
Minä olen lomalla, enkä ajatellut tehdä mitään. Päivämme ovat melko samanlaisia.
Turggusessako sitä ollaan, sinne päin luvattu hellettä täksi päiväksi.