Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla vampyyri

Vierailija
28.07.2019 |

Se on ollut unelmani 8-vuotiaasta asti. Nyt oon 25v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesät olisivat tuskaa, mutta aina voisi lentää sellaiseen maahan, jossa tulee pimeä aikaisemmin.

Vierailija
2/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh rohkeasti vaan olemaan sitä mitä koet olevasi. Ihan nyt vaan kaapista ulos ja reippaasti kerrot nyt kaikille ja soitat Iltalehdykkään ja annat haastattelun. Ehkä jollain leikkaukselakin voi auttaa asiaa.

Pride vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyrit on kiehtovia. Luin paljon kyseistä kirjallisuutta nuorempana ja haaveilin. Nykyisin olen tylsä keski-ikäinen täti, eikä nämä asiat enää sytytä.

Vierailija
4/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin olla robotti tai ainakin cyborgi.

Vierailija
5/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lastentarhanopettaja niin olet yksi helvetin vampyyri.

Vierailija
6/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin, olen halunnut olla noin 8-vuotiaasta ja nyt olen 39. Lapsena ajattelin että olisi kiva lentää, nyt arvostaisin lumoavaa kauneutta ja ikuista nuoruutta.

Vierailija
8/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kesät olisivat tuskaa, mutta aina voisi lentää sellaiseen maahan, jossa tulee pimeä aikaisemmin.

Me pärjäämme kyllä, emme syty tuleen emmekä myöskään kimalla mutta epämukavaa kyllä on. Leveälierinen hattu, aurinkolasit ja auringossa oleskelun ajan minimointi auttavat.

Vierailija
9/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei haluaisi ? Olisit kuolematon joten yhteiskunnan säännöt eivät  koskettaisi sinua, viettelevä, salaperäinen ja upea! Et koskaan sairastuisi etkä kuolisi.

Vierailija
10/10 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, olen halunnut olla noin 8-vuotiaasta ja nyt olen 39. Lapsena ajattelin että olisi kiva lentää, nyt arvostaisin lumoavaa kauneutta ja ikuista nuoruutta.

Ehkä miesvampyyrin parhaat päivät 40+ mut naisella eri. Naisella se aika pitäs pysähtyä parinkympin paikkeille... Melko kurttu en ja epäseksikäs se vanhempi nainen. Jos miettii Tom Cruise vanpyyrinä 48v niin esim vaimonsa olleet siinä iässä enempi isoäidin rooleissa. Tietty vampyyri voi olla mature mut enempi mature noita akkoja ja sievät naisvanpyrit 12-27v esim

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä