Haluaisin olla vampyyri
Se on ollut unelmani 8-vuotiaasta asti. Nyt oon 25v.
Kommentit (10)
Noh rohkeasti vaan olemaan sitä mitä koet olevasi. Ihan nyt vaan kaapista ulos ja reippaasti kerrot nyt kaikille ja soitat Iltalehdykkään ja annat haastattelun. Ehkä jollain leikkaukselakin voi auttaa asiaa.
Pride vaan.
Vampyyrit on kiehtovia. Luin paljon kyseistä kirjallisuutta nuorempana ja haaveilin. Nykyisin olen tylsä keski-ikäinen täti, eikä nämä asiat enää sytytä.
Minä haluaisin olla robotti tai ainakin cyborgi.
Jos olet lastentarhanopettaja niin olet yksi helvetin vampyyri.
Niin minäkin, olen halunnut olla noin 8-vuotiaasta ja nyt olen 39. Lapsena ajattelin että olisi kiva lentää, nyt arvostaisin lumoavaa kauneutta ja ikuista nuoruutta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesät olisivat tuskaa, mutta aina voisi lentää sellaiseen maahan, jossa tulee pimeä aikaisemmin.
Me pärjäämme kyllä, emme syty tuleen emmekä myöskään kimalla mutta epämukavaa kyllä on. Leveälierinen hattu, aurinkolasit ja auringossa oleskelun ajan minimointi auttavat.
Kukapa ei haluaisi ? Olisit kuolematon joten yhteiskunnan säännöt eivät koskettaisi sinua, viettelevä, salaperäinen ja upea! Et koskaan sairastuisi etkä kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin, olen halunnut olla noin 8-vuotiaasta ja nyt olen 39. Lapsena ajattelin että olisi kiva lentää, nyt arvostaisin lumoavaa kauneutta ja ikuista nuoruutta.
Ehkä miesvampyyrin parhaat päivät 40+ mut naisella eri. Naisella se aika pitäs pysähtyä parinkympin paikkeille... Melko kurttu en ja epäseksikäs se vanhempi nainen. Jos miettii Tom Cruise vanpyyrinä 48v niin esim vaimonsa olleet siinä iässä enempi isoäidin rooleissa. Tietty vampyyri voi olla mature mut enempi mature noita akkoja ja sievät naisvanpyrit 12-27v esim
Suomen kesät olisivat tuskaa, mutta aina voisi lentää sellaiseen maahan, jossa tulee pimeä aikaisemmin.