Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaisten ihmisten kannattaisi vaan jäädä kotisohvalle reissaamisen sijaan...

Vierailija
28.07.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f58dbb8-1ba6-4b7f-bc63-717356407a56

Hysteerinen eukko tämä Sari. Soittelee ennemmin Iltikseen, kuin etsii vettä ja ruokaa lapselleen. Kauhea mesoaminen ja kiroilu siitä, jos joutuvat KORJATULLA koneella ja SAMALLA miehistöllä jatkamaan matkaa Suomeen... Kuvitteliko Sari, että koneet joutuvat samantien johonkin lentokoneiden hautausmaalle, kun niihin tulee jokin tekninen vika, vai mitä ihmettä kuvitteli?? Kannattaisi Sarin pysyä kotona vaan, tai ei ainakaan kannata tilata halvinta matkaa/lentoa, jos ei siedä minkäänlaisia yllatyksiä. Mutta voi niitä yllätyksiä tulla hintavillakin reissuilla, joten harrastakoot vaikka nojatuolimatkailua tästä lätien.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä nämä ihmiset kuten ap jotka kuvittelee voivansa kertoa mitä muiden pitää tehdä.

Vierailija
2/7 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniä nämä ihmiset kuten ap jotka kuvittelee voivansa kertoa mitä muiden pitää tehdä.

Jänniä nämä Sarit, jotka eivät osaa vettä eikä ruokaa ostaa. Enkä ymmärrä, miksi kone olisi pitänyt vaihtaa, eikä korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari pitänyt lastaan nälässä ja janossa, koska ei ole joko periaatteesta suostunut itse ostamaan tälle ruokaa ja juomaa tai sitten hän on lähtenyt matkaan olemattomalla matkakassalla, joka on tässä vaiheessa jo käytetty. Oli kummin vain, en kyllä itse kehtaisi moisesta huudella lehdille. Sitä on ainakaan ihan turha väittää, ettei hänellä olisi ollut missään vaiheessa mahdollisuutta ostoksiin. Ei lentokentällä, ei matkalla hotellille, ei hotellilla, ei hotellin ympäristössä. 

Vierailija
4/7 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tää muuten vaan oo se ensitreffitalttarilla-Sari? Mulle tuli heti hän mieleen, kun luin jutun.

Vierailija
5/7 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa kun lennon numero on sama??

Vierailija
6/7 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa kun lennon numero on sama??

Sari on joko tyhmä tai huono koomikko.

Vierailija
7/7 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sariko se siellä? Itse kyllä ihmettelin tuossa jutussa noita samoja asioita kuin ap. Etenkin se Sarin hysteerinen pelko, jos loppumatkan joutuisi istumaan siinä korjatussa koneessa ja vielä saman henkilökunnan kanssa. Outo logiikka täytyy hänellä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi