Karvamatokulmat
Kunpa tuo kulmakarvakuva tuosta ylhäältä jo häviäisi! Säikähdän joka kerta sen nähdessäni.
Kommentit (12)
Niitä ilmiöitä joita ko ihmiset itsekin kauhistelevat 10 vuoden päästä.
Mua huvittaa eniten ton naisen teatraalinen ilme. Olikos tolle suun muikistukselle joku oma nimikin? Ei duckface mutta joku sen tyyppinen.
Vierailija kirjoitti:
AdBlock auttaa. Minulla ei näy mainoksia ollenkaan.
Mulla oli AdBlock, mutta sitten lakkasi näkymästä koko palsta. Jotain säätivät Sanomalla.
Noi kulmat (ja muuten kaikki ne, joihin olen mediassa törmännyt) on tehnyt tämä yksi ja sama yrittäjä. Ilmeisesti hakee mainosta ja julkisuutta bisnekselleen ja sitä kautta myös uusia asiakkaita. Nämä laminoidut kulmat on ilmeisesti aika uusi ilmiö Suomessa, mutta kunhan alalle tulee uusia toimijoita, niin toivottavasti myös taso nousee. Nopealla googlaamisella oli helppo todeta, että laminoiduista kulmista voi tulla ihan nätitkin. Tämä Julia ei vaan oikein hommaansa hallitse.
Yksi karvamato avautuu;
Oikeat kulmakarvani ovat sekä vaaleat että harvat, joten edes mikään kotikestovärjäys ei auttaisi. Siksi piirrän kulmakarvani ronskisti kynällä, kuitenkin suunnilleen karva-aluetta noudattaen. Valitettavasti minulla ei ole aikaa piirrustella yksittäisiä karvoja täydellisen terävällä kynänkärjellä, joten lopputulos on paras mahdollinen kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi karvamato avautuu;
Oikeat kulmakarvani ovat sekä vaaleat että harvat, joten edes mikään kotikestovärjäys ei auttaisi. Siksi piirrän kulmakarvani ronskisti kynällä, kuitenkin suunnilleen karva-aluetta noudattaen. Valitettavasti minulla ei ole aikaa piirrustella yksittäisiä karvoja täydellisen terävällä kynänkärjellä, joten lopputulos on paras mahdollinen kompromissi.
Tuon kuvan kulmissa suurin ongelma on paksuus.
Yleensä tuollaisia jättikulmia näkee vanhoilla miehillä. Outoa, nuorten naisten viimeisin kauneustrendi on "isoisä".
Vierailija kirjoitti:
Yksi karvamato avautuu;
Mitä jos vaaleakarvaiset opettelisivat näkemään oman luonnollisen kauneutensa, johon ei kuulu tummat kulmat? No, sekin aika tulee taas jolloin se on muotia...vaikka toki tyylikkyys ja klassinen, luonnollinen kauneus on aina paras valinta.
Mulla näkyy vain skrollaamalla, mutta tuo kuivat limakalvot -juttu on kummitellut tuossa jo ikuisuuden.