Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ihan sairaasti mennä huomenna töihin!!!

Vierailija
28.07.2019 |

Olen aika lyhyellä määräaikaisella sopparilla töissä. Perehdytykseni oli hiukan puutteellinen, minkä takia olen tehnyt pari virhettä töissä. Virheet kuitenkin ovat olleet sellaisia, että tunnin-parin lisätyöllä ne ovat olleet korjattavissa ja taloudellinen tappio firmalle on ollut maksimissaan satasia. No, tein perjantaina iltavuorossa viime hetkillä yhden virheen. Vuoro oli juuri loppumassa, joten virheen korjaus jäi seuraavalle vuorolle. Periaatteessa virheeni pystyisi korjaamaan ilman tappiota, mutta en tiedä, miten he ovat asian ratkaisseet. Huomenna sitten aamuvuoroon, ja en millään kestä tätä ahdistusta!! Työparini on kokenut ja kaikkitietävä hapannaama. Saan varmaan koko päivän kuulla kuinka paska olen. Töitä on onneksi enää vähän jäljellä, mutta voisin vaan ahdistua kuoliaaksi.

Oikeesti miksei firmat vaan voi perehdyttää huolella? Ja miksei virheisiin voida suhtautua asiallisesti? Meidänkin firmassa moni tuntuu peittelevän virheitään ja syyttää syntipukiksi jotain muuta, ettei joutuisi ottamaan vihoja niskoilleen.

Kertokaa vaikka jotain omia vastaavia kokemuksia tai tsempatkaa mua!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista se, että ei ole sinun vikasi, jos ei ole kunnolla perehdytetty. Aivan oikein niin työnantajalle kuin kokeneemmalle työparille, että joutuvat korjailemaan mokiasi.

Ehdottomasti väärin on se, että virheistä suututaan ja niitä sitten peitellään. Hyvässä työpaikassa tilanne pitäisi olla päin vastoin: virheet kerrotaan julkisesti, jotta samaa virhettä ei tehdä toista kertaa, eikä sitä tee kukaan muu. 

Vierailija
2/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah ihanaa jäädä itse nyt lomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita toimeen, ettet tule toimeen, mutta et tule silti enää toimeen.

Vierailija
4/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten mene. Mikään pakko ei ole.

Vierailija
6/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko vielä lomaa, mutta äkkiähän se menee. Kyllä minä voisin tällaiseen lomailuun tottua.

Vierailija
7/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä töissä vaikka jotain työsuojeluvaltuutettua tai pääluottamusmiestä, keneen voisit olla yhteyksissä? Tai sitten ihan suoraan pomolle, että tarvitset lisää perehdyttämistä, ei kukaan ole seppä syntyessään. Ja kaikille sattuu virheitä. Tsemppii, et oo ainut joka tuntee itsensä välillä epäonnistuneeksi töissä.😊 Ja vielä se, että ikävillä ihmisillä on omia ongelmia, joita purkavat toisiin.

Vierailija
8/8 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kännit ja aamulla menet viinapullo kourassa työmaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän