Mikä itseruskettava voide on sävyltään paras vaalealle iholle?
Muuttavatko kaikki voiteet ihon keltaiseksi tai oranssiksi ja haisevat pahalta?
Haluaisin siirtyä hamekauteen, mutta kintut ovat kalvakat.
Kommentit (12)
Jos myynnissä on erisävyisiä tuotteita, kannattaa tietysti valita ensiksi vaalein. Muista hyvä " pohjustus" ennen käyttöä: kuorinta ja hyvä ihon kosteutus.
Ihosta tulee todella pehmeämpi ja sileämpi. Ja miltein kaikissa ruskettavissa lukee että pitää kuoria!
4,
Iho pitää AINA kuoria ennen itseruskettavan laittoa. Tulee taisainen ja normirusketus :)
Ekoja kertoja kun sählää noiden ruskettajien kanssa niin jälki voi olla aika sotkua, ainakin mä olen sotkenut ihan totaalisesti itseni ekoilla kerroilla. Mutta kun sen muutaman kerran tekee, niin alkaa rutinoitumaan ja homman osaa vaikka unissaankin. :)
muutenkin rajat kannattaa hälventää vanulla pyyhkimällä.
Juu tyhmä kysymys mut epäilyttää kaikki " ylimääränen"
Ajaako joku kohtuuhintainen markettimerkki asian, vai pitäisikö olla jotain " hienompaa" ?
Vierailija:
Ajaako joku kohtuuhintainen markettimerkki asian, vai pitäisikö olla jotain " hienompaa" ?
Käytin niinkuin tavallista vartalovoidetta eli kunnon kourallinen säärtä kohti. Lähtee pesussa kyllä helposti pois eli joka päivä käytettävä jos aikoo värin yllä pitää.
näin olen ajatellu mut on pakko kysyy välillä muitaki mielipiteitä
10
Mutta kesää odotellessa ehtii hyvin harjoitella noita kuorintoja ja muita läträilyjä.
Mytanilla voi edistää rusketusta
ja edullistakin vielä :)