Päätin luopua miehistä kokonaan
En ole koskaan ollut oikeasti rakastunut. Miehistä olen kyllä välittänyt, mutta aina kuin olen ollut rakastumassa, jotain on sattunut joten en ole enää luottanut heihin. Miten teidän elämäänne on vaikuttanut miehistä luopuminen?
Kommentit (31)
Rakastuin syvästi toiseen naiseen.
Max parin kuukauden päästä on tinderi taas aloittajallakin huutamassa :DD
Hmm no jaa. Ei kauheasti. En kaipaa enää kumppania enkä taatusti olisi enää hyvä kumppani kenellekään. Seksihalut lähti iän mukana ja huomasin miten pelkkä hormonitoiminta heittelee ihmistä, se oli opettava kokemus. En kaipaa edes läheisyyttä. Joskus juttukumppania tai kaveria yhteisiin puuhiin ja matkatoveriksi kyllä.
Se on vähän kuin auto jota pitää myös huoltaa. Jos haluaa ajaa autolla pitää siitä maksaa, tankata, huoltaa ja puunata. Jos ei suostu niin voi kävellä.
Niin mäkin luovuin. Mutta todellisuus on että on helpompi sanoa että luovuin miehistä kuin myöntää että oikeesti en vaan kelpaa kenellekään.
Tän ajatuksen takana on todella rikkinäinen ja satutettu ihminen. Mutta oikeasti tarvitsisin miehen... Omien tarpeiden kieltäminen on helpompaa kuin tulla taas satutetuksi...
Ai vähänniinku WGTOW, kellekään ei ole kelvannut mutta kuitenkin miehistä luovutaan, aivan kuten ne kelpaamattomat miehet tekee naisten kanssa :D
Heippa, ei tule ikävä. Muista ostaa kissoja ja viiniä.
Mä en oo luopunut, mutta koska mä en kiinnosta ketään mukavaa miestä, olen opetellut tyytymään olemaan yksin. Joskus on helpompia kausia. Seksittömyyteen kyllä tottuu. Seksiä haluaisin kyllä. Ja sellaista läheisyyttäkin, hiplaamista. Mutta niin pitkään olen ollut yksin, ettei minusta varmaan enää edes olisi parisuhteseen?
En ole virallisesti luopunut, olen "tauolla", joka on kestänyt jo useita vuosia. Vaihtelevasti se häiritsee mm läheisyyden puuttumisena, mutta tiedän omaan elämään keskittymisen olevan tällä hetkellä tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo luopunut, mutta koska mä en kiinnosta ketään mukavaa miestä, olen opetellut tyytymään olemaan yksin. Joskus on helpompia kausia. Seksittömyyteen kyllä tottuu. Seksiä haluaisin kyllä. Ja sellaista läheisyyttäkin, hiplaamista. Mutta niin pitkään olen ollut yksin, ettei minusta varmaan enää edes olisi parisuhteseen?
Japanissa on jo aika surkea tilanne, kun sukupuolet eivät tiedä miten lähestyä toisiaan. Ympärilläni kyllä näyttää muut vielä toistaiseksi pariutuvan suht tehokkaasti, mutta itseni laskisin jo noihin japanilaisiin yhtä avuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Ai vähänniinku WGTOW, kellekään ei ole kelvannut mutta kuitenkin miehistä luovutaan, aivan kuten ne kelpaamattomat miehet tekee naisten kanssa :D
Minä enen ole kelpaamaton, mitta tein juuri noin. En jaksa enää naisia ja heidän alati muuttuvia mielipiteitään ja tärkeilyä. En vain jaksa, olen lopettanut seksinkin, jos ilmenee tarvetta suuntaan maksullisiin. Nyt olen huomannut lieveilmiön kun annankin pakit niin monet naiset ei tuota voi sietää. Toissaviikonloppuna yksi älypää oli ottanut osoitteeni selville ja baarin jälkeen kolkutteli oven takana ja tarjosi palveluitaan. Onko naisilla todellakin niin huono itsetunto että pakit saa pasmat aivan sekaisin? Baarissa ei voi jutella ilman että naiset olettavat että olen seksin perässä juokseva sika. Hienoon suuntaan menee tämäkin maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä enen ole kelpaamaton, mitta tein juuri noin. En jaksa enää naisia ja heidän alati muuttuvia mielipiteitään ja tärkeilyä. En vain jaksa, olen lopettanut seksinkin, jos ilmenee tarvetta suuntaan maksullisiin. Nyt olen huomannut lieveilmiön kun annankin pakit niin monet naiset ei tuota voi sietää. Toissaviikonloppuna yksi älypää oli ottanut osoitteeni selville ja baarin jälkeen kolkutteli oven takana ja tarjosi palveluitaan. Onko naisilla todellakin niin huono itsetunto että pakit saa pasmat aivan sekaisin? Baarissa ei voi jutella ilman että naiset olettavat että olen seksin perässä juokseva sika. Hienoon suuntaan menee tämäkin maailma.
Mä kyllästyin aikoinaan baareihin samaisesta syystä, olen nainen. Sopivassa nousussa oleva mies tuli juttelemaan, ja vartin sisään oli uimassa liiveihin. Meillä ei ollut eikä ilmeisesti edelleenkään ole sellaista baarikulttuuria, jossa vois jutella ilman takaa-ajatuksia. eri
Minäkin olen luopunut miehistä. Edellinen parisuhteeni päättyi vuonna 2011, ja sen jälkeen olen ollut tyytyväisesti sinkku. En ole harrastanut edes yhden yön juttuja tai mitään sellaista, vaan olen elänyt koko ajan selibaatissa.
Olen saanut miehiltä jonkin verran huomiota, mutta olen hienovaraisesti antanut heidän ymmärtää että haluan olla rauhassa. En vain yksinkertaisesti halua miestä lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllästyin aikoinaan baareihin samaisesta syystä, olen nainen. Sopivassa nousussa oleva mies tuli juttelemaan, ja vartin sisään oli uimassa liiveihin. Meillä ei ollut eikä ilmeisesti edelleenkään ole sellaista baarikulttuuria, jossa vois jutella ilman takaa-ajatuksia. eri
Olisi ihanaa, jos olisi olemassa vain naisille tarkoitettuja yökerhoja ja baareja. Saisi tanssia rauhassa ilman kiehnääviä ja lääppiviä miehiä, eikä kukaan kännihessu lyöttäytyisi seuraan. Vastaavasti miehillekin voisi olla omia paikkojaan.
Kaikki eivät ole miehistä riippuvaisia. Miksi tämä on niin vaikeaa käsittää?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen luopunut miehistä. Edellinen parisuhteeni päättyi vuonna 2011, ja sen jälkeen olen ollut tyytyväisesti sinkku. En ole harrastanut edes yhden yön juttuja tai mitään sellaista, vaan olen elänyt koko ajan selibaatissa.
Olen saanut miehiltä jonkin verran huomiota, mutta olen hienovaraisesti antanut heidän ymmärtää että haluan olla rauhassa. En vain yksinkertaisesti halua miestä lähelleni.
Harrastitko aiemmassa elämässäsi suhteita itseäsi suositumpien miesten kanssa?
M/39
Jos totta puhutaan, luulen ettei sinulla ole yhtään miestä tähänkään mennessä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos olisi olemassa vain naisille tarkoitettuja yökerhoja ja baareja. Saisi tanssia rauhassa ilman kiehnääviä ja lääppiviä miehiä, eikä kukaan kännihessu lyöttäytyisi seuraan. Vastaavasti miehillekin voisi olla omia paikkojaan.
Onhan noita homobaareja...
Kuka hetero mies menisi vain miehille tarkoitettuun hetero baariin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs sitten on sellainen baarikulttuuri, ettei sosiaalisesta kontaktista viehättävän vastasukupuolen edustajan kanssa haaveilla jatkoajallista toimintaa vällyjen välissä?
Mites toi seksi hoituu, niinpä.