Uneliaisuus, voimat veke? Mikä mulla on?
Nukuin viime yönä 6-7 tuntia ihan ok. Nyt päivällä olen nukkunut jo 3 kertaa pienet päiväunet. Tuntuu, että uni vaan vie enkä voi sille mitään, unet eivät välttämättä kestä kauaa, mutta voimaton olen. Juonut ihan hyvin, menkat tällä hetkellä runsaat tosin.
Kommentit (12)
Helle vie voimat, runsaat menkat aiheuttaa anemian
Se mikä on normaalisti hyvä määrä juomaa, on helteellä vähän. Voi olla, että oma arvio on silti alakanttiin. Helteellä ei ole liiasta juomisesta haittaakaan. Suolasta pitää huolehtia myös, muuten vain vedet huljahtavat läpi.
Jos runsaat kuukautiset niin kannattaa käydä mittauttamassa varastorauta/ ferritiini.
Syö suolaa ja vettä perään. Kun tuntuu et väsähtää niin nakkaan suolakiteitä suuhun ja imeskelen niitä. Sit vettä päälle.
Hae nestetasapainojuomaa apteekista ja katso helpottaako. Juo pikkuhiljaa. Pysy auringosta poissa. Muista syödä.
Mulla kans menkat..
Tää tuntuu tosi oudolle... oon juonut vasta joku pari litraa, mutta aina siihen päälle nukahdan.
Mulla on tuollainen olotila ollut 14-vuotiaasta asti. En tiedä, mitä silloin tapahtui.
N25
Kiva tässä syödä ja lukea runsaista menkoista.. Vauva.fi, näkemiin! 👋👋
Oon kans vähän väliä niin uupunut, nukuin äsken.
Apua!
Onko asunnossasi viileää?
Minua väsyttää sisätilojen helle. Nukuin huonosti yöllä ja nyt heräsin päikkäreiltä.