Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut eivät käy edes helteillä suihkussa?!!

Vierailija
28.07.2019 |

Aivan järkyttävän pahalta haisevia ihmisiä kaupoissa! 😯Hiki haisee, sellainen väkevä ja pistävä.
Ällöttävää... 🤮

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas yksi, joka kuvittelee hajun perusteella pystyvänsä päättelemään, milloin ihminen on käynyt suihkussa. Se pistävän hajuinen tyyppi kaupassa on saattanut käydä aamulla suihkussa, mutta kun on ollut vaikka töissä siinä välissä, haisee jo päivällä pahalta. 

Vierailija
2/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku kastelee pesuhuoneen ja nostaa asunnon ilmankosteuden joka tuntuu tuskaiselta. Myös uunia ja pyykinpesua tulisi välttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun ihohuokoset ovat likakalvon takia tukittuna. Ei valu enää hiki. Suihkun jälkeen lorisee hiki.

Vierailija
4/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisulit ryntäävät puolustamaan itseään 😂

Vierailija
5/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustella? Miksi? Ei mun tarvitse. Hajua jos joku ei kestä, se on hänen oma ongelmansa.

Vierailija
6/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän silikonispraytä kainaloihin ja muihin hikoaviiin paikkoihin. Ei hikoiluta enää.

Vierailija
7/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mökillä mitään suihkua ole. Ei se ole ainoa mahdollisuus peseytyä.

Vierailija
8/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai puolustelen, jos joku luulee, etten koskaan käy suihkussa. Minkäs minä sille voin, etten pääse suihkuun tunnin välein, vaan pitää olla töissä. 

Vierailija
9/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin suihkussa ja vartin päästä oli jo hiki. Eli sun veikkaukses meni todennäköisesti pieleen.

Vierailija
10/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin suihkussa ja vartin päästä oli jo hiki. Eli sun veikkaukses meni todennäköisesti pieleen.

Deodoranttia laitetaan heti suihkun jälkeen puhtaisiin, kuiviin kainaloihin. Ei haise hiki moneen tuntiin.

Vierailija
11/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä hiki ei haise.Jos haiset vartin päästä suihkusta tulon jälkeen niin et peseytynyt kunnolla.

Vierailija
12/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa pitäisit huolen vain omasta suihkuttelustasi.

Vierailija
13/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deodoranttia laitetaan heti suihkun jälkeen puhtaisiin, kuiviin kainaloihin. Ei haise hiki moneen tuntiin.

Minä laitan antiperspiranttia. Deodorantti ei vähennä hikoilua, se vain tuoksuu.

Vierailija
14/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihku kastelee pesuhuoneen ja nostaa asunnon ilmankosteuden joka tuntuu tuskaiselta. Myös uunia ja pyykinpesua tulisi välttää. 

Ei sitten ole ilmanvaihtoa kylppärissäsi?

Vierailija
15/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo piti lähteä ruokapaikasta jossa haisi kusi ukosta hyh hyh!

Vierailija
16/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan antiperspiranttia. Deodorantti ei vähennä hikoilua, se vain tuoksuu.

Antiperseet ei auta minuun. Limastaa ihon. Kunnon tymäkkä 48h kestävä deodorantti pitää hien poissa kainaloista.

Vierailija
17/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla kun ei ole sitä ikkunaa siellä kylppärissä ja asuntokin on niin vtun pieni kaiken lisäksi. Näillä helteillä ei voi oikeastaan edes pitää ikkunoita auki tai pistää huoneistokohtaista "ilmastointia" täysille, kierrättää vaan kuumaa ilmaa.

Vierailija
18/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, olisitpa elänyt kultaisella 1970-luvulla. Silloin vasta haistiin! Ei ollut moderneja kylpyhuoneita kaikilla, ei pesukonetta, ei bideesuihkua, mutta vaatteet tekokuitua, kainalot karvaiset ja deodorantti vasta teki tuloaan. Ei ollut hammaslankaa ja joka toinen tupakoi.

Sinä olisit kalvennut ja kuollut siihen hajuun, joka peitettiin Mennen-partavedellä ja Eau de Moskovan yö-parfyymillä.

Vierailija
19/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että esim. helteellä fyysistä työtä tekevä käy tunnin välein suihkussa ettei vaan haisisi?

Vierailija
20/38 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla kun ei ole sitä ikkunaa siellä kylppärissä ja asuntokin on niin vtun pieni kaiken lisäksi. Näillä helteillä ei voi oikeastaan edes pitää ikkunoita auki tai pistää huoneistokohtaista "ilmastointia" täysille, kierrättää vaan kuumaa ilmaa.

Sulla ei oikeasti ole sitä lautasventtiiliä kylppärissä??? Se on sitten rakennusmääräysten vastainen. Kämppä homeessa.