Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei pidä minusta?

Vierailija
28.07.2019 |

Minua on koko elämän vaivannut tunne ettei minusta pidetä. Koulussa kiusaajani sanoivat usein että kukaan ei pidä minusta koska minulla on epämiellyttävä persoona. En tiedä miksi, yritän aina parhaani olla mukava, huomaavainen ja ystävällinen kaikille, en ajattele tai puhu ihmisistä pahaa, en ole muiden seurassa negatiivinen, en haasta riitaa tai käyttäydy itsekkäästi. Silti tunnen ettei minusta pidetä. Minun on hirveän vaikea ystävystyä kenenkään kanssa ja aina välillä saan kuulla tuntemattomilta jotain pahaa itsestäni. Viimeksi eilen olin baarissa ja menin baaritiskille hakemaan juotavaa. Mielestäni ihan normaalisti, laitoin tyhjän lasin tiskille, sanoin baarimikolle hei ja hymyilin ja kysyin että olisiko teillä indian pale aleja. Baarimikko sanoi että ehkä jos kysyt vähän nätimmin. Hämmennyin tästä kovasti ja pyysin anteeksi ja kysyin mitä hän tarkoitti ja hän sanoi että minun ei tarvitse olla niin töykeä. En ymmärrä vieläkään että millä tavalla olin töykeä, mutta kai minussa sitten oli jotain väärin, ehkä kehonkielessäni? Aina silloin tällöin saan kuulla jotain tämäntapaista ja muistan joka kerta kiusaajieni sanat että olen kaikkien mielestä epämiellyttävä ja siksi minusta ei pidetä. Haluaisin niin kovasti olla ihminen josta muut pitävät, emmeköhän me kaikki halua. Asia itkettää kauheasti koska en osaa korjata sitä, en vaan ymmärrä mikä minussa on on niin epämiellyttävää. Nytkin olen itkenyt koko aamun ja miettinyt että olisiko vaan parempi jos en olisi edes olemassa jos tuotan niin negatiivisia tunteita muissa ihmisissä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla matala ääni? tai resting bitch face? muistatko hymyillä?

itse oon ns liian kiltti ihminen ja oon tajunnu et joskus ihmisiä voi ärsyttää jos myötäilen vaan mut oikeat mielipiteet paljastuukin joskus. se mielistely tuntunee epärehelliseltä

Vierailija
2/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kans oisko baarimikko ollu ironinen? joku päinvastainen huono läppä häneltä sanoa noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa ongelmaa. Aika monet tuntuvat suuttuvan minulle / vihaavan minua enkä oikeastaan tiedä miksi. Jos eivät kerran välitä sanoa syytä niin en välitäkkään tietää. Se on vain normaalia elämää tämmöinen ainakin mimulle.

Vierailija
5/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa kuin aiemmin kommentoinut mainitsi liiasta kiltteydestä. En vain jaksa draamaa enkä erimielisyyksiä, en viitsi tuoda oikeita mielipiteitäni ilmi, koska negatiiviset kommentit eivät ole asiallisia mielestäni. En itsekään sellaista halua kuulla. Kärjistetty ja keksitty esimerkki jossa tuttava on ostanut uuden auton, joku voisi sanoa eipä ole minun mielestä hyvän värinen, miksi tuollaisen ostit kun itse keksin aina jotain kivaa sanottavaa, vaikka väri ei suoraan miellyttäisikään. Tämä saattaa olla syy, että minua pidetään kaksinaamaisena, mutta en halua muuttua.

Vierailija
6/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiinnitä ihmisiin mitään huomiota, niin alkaa muutaman viikon kuluttua heidän vihansa kasvamaan ja se kaikkein idiootein ihminen tulee kertomaan sinulle minkälainen sinun pitäisi olla tai miltä näyttää, tajuat sitten että sinussa ei ole mitään vikaan, vaan heissä ylimielisissä narsisteissa.