Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukat jalkaan työpaikalle, kesälläkin!

Sukkasilleen työkengissä
28.07.2019 |

Miten joku ei tajua, että samojen työkenkien käyttäminen päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen ilman sukkia on vähän niinkuin kulkisi samoissa hikisissä sukissa koko tuon saman ajan?! Se on todella ällöttävää ja sukattomien työkavereiden jäljiltä paikat haisee ihan järkyttävälle jalkahielle. Eikö tätä oikeasti itse tuo sukaton ihminen ymmärrä, vai onko nyt vaan itselle mukavampi näin...? Mitä sanoo sukattomat työntekijät tähän?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kulkee paljain jaloin?

Vierailija
2/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan pestä jalkani.

Työkenkiä mulla on kolmet erilaiset ja vaihtelen niitä välillä. Ei tee jaloille hyvää käyttää samoja kenkiä koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä oikeassa.

Vierailija
4/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax, kaikki te haisette p:skalle joka tapauksessa.

Vierailija
5/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näet onko minulla kengissäni varrettomat sukat?

Vierailija
6/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää ei. Saat rauhassa olla hikijaloissas ilman sukkia, jos kerran umpikengätkin vielä... Yäk. Ja eihän voi myöskään tietää kuka vessassa pesee kädet ja kuka ei. Jotkut jättää pesemättä tasan siks et kukaan ei oo vahtimassa ja jos muita paikalla (yleisessä vassassa), niin kastelevat vähän toisten mieliksi ja roiskivat kuravedet seinille mennessään. Kuulutko sä näihin?

Vierailija
7/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään tiedän hajusta pukkarissa, kun sä otat ne kengät jalastas ja lähet himaan.

Vierailija
8/14 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikee pukkaa jaloistas kuule ihan koko työpäivän ajan. Aivan sama ootko pessy jalkas vai et. Vanha hiki sitten kypsyy lämpimissä kengissäs lemupommiksi, jota sä et ilmeisesti itse haista...

Vierailija
9/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kulkee paljain jaloin?

Silloin jalat tuulettuvat, eivätkä haise. Hajun aiheuttaa bakteerit, jotka pesivät kengissä. On myös terveellisempää ja mukavampaa olla paljain jaloin, kuin kengät jalassa.

Vierailija
10/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat eivät turhaan lukeudu alusvaatteisiin. Inhottaa ihmisten paljaat varpaat. Yök.

Vierailija
11/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat on helppoa huuhtaista työpaikallakin, wcn kansi ylös sukka pois ja jalka pytyn ylle ja käsisuihkutus ja kuivaus! Vie minuutin.

Vierailija
12/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikee pukkaa jaloistas kuule ihan koko työpäivän ajan. Aivan sama ootko pessy jalkas vai et. Vanha hiki sitten kypsyy lämpimissä kengissäs lemupommiksi, jota sä et ilmeisesti itse haista...

Ei ne sukat pelasta työkenkiä hieltä. Vai onko sun sukat mallia "mitään läpäisemättömät ja hengittämättömät muovipäällysteiset" haisulit?

Vierailija
13/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkengät vain talvisin. Kesäaikaan kuljen sandaaleissa ja ballerinoissa ja avokkaissa, en siis aina samoissa kengissä.

Vierailija
14/14 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä työkenkiä. Kuljen sukat jalassa tai vaikka paljain jaloin. Työpaikallani tämä on mahdollista.