Yllätin joukon pikkupoikia kuseksimasta kiukaalle uimahallin saunassa
Kommentit (19)
Pojat on poikia. Kaikkihan tota on tehnyt.
ei olla, tommoseen perseilyyn vaaditaan kyl uugrilaisuutta. Mut joo, uimahallit ovat todella etovia. En ole vielä kertaakaan vapaaehtoseti tai aikuisena käynyt uimahallissa.
Siitähän tulee armoton savu sinne saunaan hajusta puhumattakaan, eikä ihan heti tuulettamalla häviä.
Isot pojat kertoi.
Me laitettiin joskus pienenä zippo-bensaa uimahallin löylyveteen.
Vierailija kirjoitti:
ei olla, tommoseen perseilyyn vaaditaan kyl uugrilaisuutta. Mut joo, uimahallit ovat todella etovia. En ole vielä kertaakaan vapaaehtoseti tai aikuisena käynyt uimahallissa.
Juuri viime viikolla Saksan keikallani näin vähän erilaista perseilyä freibadissa, kun alueen syrjäisempään nurkkaan leiriytyneet kolme noin 15-v tyttöä joutuivat useamman esiteini-ikäisen sällin ahdistelemaksi, ja tytöt oikeasti itkivät paniikissa.
Mutta pojat on poikia...näillä tosin ei-saksalainen kasvatus.
(Homma stoppasi siihen kun pari äijää meni tuuppimaan sällit tiehensä ja pian sicherheit-jepet heitti lauman ulos...)
Oisit sanonu niille, että tosimiehet vetää sinne samasta värkistä jotain muuta nestettä.
Provoja täällä. Uimahallissa vesi kiukaalle tulee seinässä olevaa nappia painamalla. Ei siellä ole mitään löylyämpäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Provoja täällä. Uimahallissa vesi kiukaalle tulee seinässä olevaa nappia painamalla. Ei siellä ole mitään löylyämpäreitä.
No ota huomioon, että nyt on kyseessä Porvoon uimahalli.
Kuvailisitko tarkemmin kuinka piiskasit niitä?
Olitko miesten puolella tutkimassa lihatarjontaa vai miten spottasit pojat?
Vierailija kirjoitti:
Viittasit ilmeisesti minun kommenttiini. Minä olin lapsi 80-90-luvulla. Silloin se löylyvesi piti ihan hakea metallisessa ämpärissä saunan ulkopuolella olevasta hanasta.
1/11
Kulttuurierot on vaan hyväksyttävä. Vihreät ja muu katkera sakki tätäkin tänne haluavat, ettei kenelläkään olisi mukavaa missään.
Melko monessa uimahallissa vesi haetaan edelleen ämpäreihin ja heitetään kauhalla. Itseasiassa ihan jokaisessa jossa olen koskaan käynyt.
Eipä tuo niin kovin uudelta idealta kuulostanut. Sitä samaa pikkupojat ovat tehneet maailman sivu, joko uimahallissa, kesämökillä tai jopa kotisaunassa.
Minä kusen aina uimahallissa porealtaaseen. Kiihottaa ajatus kun nuoret teinitytöt pulahtavat sinne minun valmistamaani virtsakylpyyn. Ooh!
SETÄ
Ei pidä poikia syyttää. Ei heidän kotimaassaan saunoja ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö sinä siellä muna kädessä odottele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö sinä siellä muna kädessä odottele?
Niin
Me kustiin siihen löyly-ämpäriin ja sitten odotettiin kun mummot heittivät löylyä ja se hirveä haju levisi saunaan ja mummoille tuli kiire ulos.
Jos kusee suoraan kiukaalle niin itsehän siinä joutuu kärsimään. Tyhmiä poikia.