Apua. Ensimmäistä kertaa ikinä filmi poikki juomisen takia, enkä muista yöllisistä toimistani mitään. Olin ostanut lentoliput Tokioon ja 200 eurolla suklaata Belgiasta :(
Olin eilen illalla ystävän kanssa lasillisella (siis yksi viinilasi kahvilassa), josta tulin heti kotiin. Mies oli ostanut viiniä, joka piti juoda puoliksi yhdessä leffaa katsoessa. En ole vuosikausiin juonut enempää kuin puolikkaan viinipullon, joten jo se kahvilassa juotu lasi oli enemmän kuin normaalisti.
No, mies joi yhden pienen lasin ja sanoi, ettei pidäkään siitä yhtään. Oli joku huonompilaatuinen viini, kaverin Ranskan-tuliainen. No, minä sitten join sen illan mittaan yksinäni loppuun. Yhteensä siis noin viinipullollisen join illan aikana. Helteinen päivä, en ollut syönyt kunnolla ja viini nousi kunnolla päähän.
En muista illasta mitään. Nukkumaan olin kuitenkin jossain vaiheessa mennyt ja mies oli mennyt nukkumaan ennen minua. NO. Aamulla heräsin ja olin pärskäyttää aamukahvit läppärin näytölle, kun luin sähköpostejani. Olin ostanut minulle ja miehelleni lentoliput Tokioon ensi huhtikuuksi. Ei mitään käsitystä miksi, eikä meillä edes ole silloin lomaa - ollaan kumpikin opettajia. Olin myös ostanut belgialaista Neuhausin suklaata lähes 200 eurolla - Belgiasta. En tosiaan tiedä, mitä muuta olen voinut tehdä tai ostaa, mutta näistä oli tullut vahvistukset sähköpostiini, eikä luottokortilla ollut laskujeni mukaan muita varauksia.
En tiedä, mitä teen. Tämä ei ole hauskaa. En ole kertonut miehelleni. Talous ei tähän kaadu, eikä mies tiedä oman luottokorttini käytöstä - voin hyvin jättää koko asian kertomatta. Itseäni tämä vaivaa ihan hirveästi. Miten voi filmi mennä poikki yhdestä viinipullosta? Voiko tosiaan helle ja syömättömyys aiheuttaa tällaista? Tänään oli aivan jäätävä krapula.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, päivittelemässä kuulumisia.
Suklaat tulivat, niitä en saanut peruutettua. Tarjosin työpaikalla eteenpäin :)
Tästä illasta jäi sittenkin jotain pysyvämpää ja suunnittelematonta, jota ei voi perua. Ei lähdetä keväällä Tokioon, eikä kyllä mihinkään muuhunkaan. Taisin harrastaa tuona yönä jotain muutakin kuin luottokorteilla näpyttelyä. Olen raskaana, laskettu aika tasan juhannuksena 2020!
Eli joo, en taida juoda piiiiitkiin aikoihin.
ap
Niin, että vauva olisi mahassa 11kk? Just joo.
Hah! Täysin ajatusvirhe. Ei pitäisi tehdä montaa asiaa samaan aikaan. Siis olin kirjoittamassa, että tasan silloin, kun piti olla siellä Tokiossa alkuperäisten lentolippujen kanssa. Puhuin juhannuksesta työkaverin kanssa ja kirjoitin ihan mitä sattuu.
Taidan olla jo joululoman tarpeessa :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, päivittelemässä kuulumisia.
Suklaat tulivat, niitä en saanut peruutettua. Tarjosin työpaikalla eteenpäin :)
Tästä illasta jäi sittenkin jotain pysyvämpää ja suunnittelematonta, jota ei voi perua. Ei lähdetä keväällä Tokioon, eikä kyllä mihinkään muuhunkaan. Taisin harrastaa tuona yönä jotain muutakin kuin luottokorteilla näpyttelyä. Olen raskaana, laskettu aika tasan juhannuksena 2020!
Eli joo, en taida juoda piiiiitkiin aikoihin.
ap
Niin, että vauva olisi mahassa 11kk? Just joo.
Hah! Täysin ajatusvirhe. Ei pitäisi tehdä montaa asiaa samaan aikaan. Siis olin kirjoittamassa, että tasan silloin, kun piti olla siellä Tokiossa alkuperäisten lentolippujen kanssa. Puhuin juhannuksesta työkaverin kanssa ja kirjoitin ihan mitä sattuu.
Taidan olla jo joululoman tarpeessa :D
ap
Pannaanko teillä vain silloin kun mies juottaa sulle pullon viiniä?
Sitten kun heräät ensimmäisen kerran kuset tai paskat housussa oksennuslammikosta känni-illan jälkeen, voi olla jo syytä mennä itseensä. Vielä ei mitään hätää.