Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. Ensimmäistä kertaa ikinä filmi poikki juomisen takia, enkä muista yöllisistä toimistani mitään. Olin ostanut lentoliput Tokioon ja 200 eurolla suklaata Belgiasta :(

Vierailija
27.07.2019 |

Olin eilen illalla ystävän kanssa lasillisella (siis yksi viinilasi kahvilassa), josta tulin heti kotiin. Mies oli ostanut viiniä, joka piti juoda puoliksi yhdessä leffaa katsoessa. En ole vuosikausiin juonut enempää kuin puolikkaan viinipullon, joten jo se kahvilassa juotu lasi oli enemmän kuin normaalisti.

No, mies joi yhden pienen lasin ja sanoi, ettei pidäkään siitä yhtään. Oli joku huonompilaatuinen viini, kaverin Ranskan-tuliainen. No, minä sitten join sen illan mittaan yksinäni loppuun. Yhteensä siis noin viinipullollisen join illan aikana. Helteinen päivä, en ollut syönyt kunnolla ja viini nousi kunnolla päähän.

En muista illasta mitään. Nukkumaan olin kuitenkin jossain vaiheessa mennyt ja mies oli mennyt nukkumaan ennen minua. NO. Aamulla heräsin ja olin pärskäyttää aamukahvit läppärin näytölle, kun luin sähköpostejani. Olin ostanut minulle ja miehelleni lentoliput Tokioon ensi huhtikuuksi. Ei mitään käsitystä miksi, eikä meillä edes ole silloin lomaa - ollaan kumpikin opettajia. Olin myös ostanut belgialaista Neuhausin suklaata lähes 200 eurolla - Belgiasta. En tosiaan tiedä, mitä muuta olen voinut tehdä tai ostaa, mutta näistä oli tullut vahvistukset sähköpostiini, eikä luottokortilla ollut laskujeni mukaan muita varauksia.

En tiedä, mitä teen. Tämä ei ole hauskaa. En ole kertonut miehelleni. Talous ei tähän kaadu, eikä mies tiedä oman luottokorttini käytöstä - voin hyvin jättää koko asian kertomatta. Itseäni tämä vaivaa ihan hirveästi. Miten voi filmi mennä poikki yhdestä viinipullosta? Voiko tosiaan helle ja syömättömyys aiheuttaa tällaista? Tänään oli aivan jäätävä krapula.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taisit juoda?

Vierailija
2/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehmät lentää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehelle, ei tuosta nyt kukaan voi suuttua. Perut lennon ja syöt suklaat. Vähemmän viiniä ensikerralla :) 

Vierailija
4/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, epäonnistuit. Ei mennyt läpi.

Vierailija
5/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa taisit juoda?

No ihan Helsingissä tällä kertaa.

ap

Vierailija
6/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs oli melkein yritystä!

Vierailija
7/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleta luottokortti heti. Väitä että varastettu.

Vierailija
8/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistappa lähetetyt sähköpostit. Ja tsekkaa tietokoneelta historia tiedot ja puhelimesta lohi tuolta ajalta,,,

Vierailija
9/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to my world

Vierailija
10/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput tallinnaan ja fazerin suklaalevyjen ostaminen olisi ollut uskottavampaa

Vierailija
11/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehelle, ei tuosta nyt kukaan voi suuttua. Perut lennon ja syöt suklaat. Vähemmän viiniä ensikerralla :) 

Lentoja ei voi perua. Tai no voi ilmoittaa, ettei tule, mutta ei niitä voi ilman syytä perua. Halvimmat liput, ei mitkään bisnesluokan vaihto-oikeudelliset liput. Lähtö 9.4. ja paluu 16.4. En tajua edes noita päivämääriä. Miksi ihmeessä lähtisin huhtikuussa Tokioon, kun ei silloin ole mitään hiihtolomiakaan enää. Eikä minulla ole koskaan ollut mitään hinkua lähteä Tokioon muutenkaan, ennemmin ollaan puhuttu Kanadaan tai Yhdysvaltoihin matkustamisesta.

Ja suklaat joo voi toki syödä, eikä tuohon hintaan "onneksi" saanut kuin 1,2 kilon praliinilaatikon ja ilmeisesti kaksi jotain lahjalaatikkoa. En tiedä, ovatko ne ilman suklaita vai pelkät laatikot :(

ap

Vierailija
12/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistappa lähetetyt sähköpostit. Ja tsekkaa tietokoneelta historia tiedot ja puhelimesta lohi tuolta ajalta,,,

Pitäisikö olla kirjolohi?

Vierailija
13/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiostokset voi peruuttaa 14 vrk ajan

Vierailija
14/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toooosi villii

Vierailija
15/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, voiko näin tehdä? Saako joku jostain selville, että ne liput ja suklaat oli oikeasti ostettu mun koneelta? Selaushistoriasta näin, että ne oli kyllä ihan itse ostettu, koska ensin epäilin itsekin, että tämä oli joku pila tai kortin tiedot oli varastettu.

ap

Vierailija
16/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, pelasin kerran nettipokerissa koko kuukauden palkan, n. 2000 €. Tietenkin hävisin, kun olin niin juovuksissa, että en varmaan tajunnut koko pelistä mitään.

Vierailija
17/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liput tallinnaan ja fazerin suklaalevyjen ostaminen olisi ollut uskottavampaa

En mä yritä kenellekään mitään uskotella. Omaa typeryyttäni vain manaan. Tämä on mulle pelottavaa, koska en voinut kuvitellakaan, että muisti menee yhdestä viinipullosta.

ap

Vierailija
18/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiostokset voi peruuttaa 14 vrk ajan

Lentoliputkinko?

Vierailija
19/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, voiko näin tehdä? Saako joku jostain selville, että ne liput ja suklaat oli oikeasti ostettu mun koneelta? Selaushistoriasta näin, että ne oli kyllä ihan itse ostettu, koska ensin epäilin itsekin, että tämä oli joku pila tai kortin tiedot oli varastettu.

ap

Älä nyt enää sössi ja mene petosta tekemään, kohta olet leivättömän pöydän ääressä.

Vierailija
20/43 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty kännissä naputtelemaan mitään tietokoneella, koska nakit ei toimi ja en näe kunnolla. Joten, epäilen tarinaasi, koska sun pitäisi kännissä osata mennä oikeille sivuille, täyttää tietosi, ja miehesi, mahdollisesti passinnumerotkin, ja sitten vielä luottokorttitiedot. Kaikki tämä tukkihumalassa.