Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että on kaunis?

Vierailija
27.07.2019 |

Olin nuorena lihava, minua kiusattiin siitä. Äitini häpesi minua. Koin itseni inhottavaksi. No nyt olen normaalipainossa, jopa hoikka. Näytän omasta mielestäni aika kauniilta.

Ja en näytä. Tunnen itseni edelleen lihavaksi ja rumaksi. Tuntuu vaikealta uskoa, että joku olisi kiinnostunut. Itsetunto on olematon. Jos joku tulee juttelemaan, olen kauhuissani, pakenen tai muutun jääkylmäksi.

Miten tästä pääsisi yli? En usko itsestani otettuja valokuvia, luulen, että niitä on jotenkin korjattu. Mistä tietää, onko kaunis? Huomaan kyllä, että minua katsellaan, ja koitan järjellä ajatella, että kiinnostan miehiä. Vaikea vain oikeasti uskoa.

Toiveena olisi siis löytää kiva mies, mielellään kiltti ja normaali. Harrastan urheilua seurassa, joten mahdollisuuksia kyllä olisi. Ongelma on, että pelkään kauheasti, että pilkataan. Järjellä ymmärrän, ettei ole aihetta, mutta en usko kuitenkaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvasi Tinderiin niin se selviää.

Vierailija
2/6 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis Fat Girl Syndrome. Joistakin miehistä olet siis parasta mahdollista tyttöystävä/vaimomatskua: (nykyään) kaunis nainen, jolla ei kuitenkaan ole kauniiden naisten joskus niin veemäistä luonnetta, koska et ole aina ollut (mielestäsi) kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kauneus on aika paljon myös itsevarmuutta ja karismaa eli sitä miten kantaa itsensä. Kuvat voivat hämätä paljonkin, sillä livenä naisen olemus ja yleinen energia voikin olla se ratkaiseva tekijä. Oma itsetuntoni on kasvanut todella paljon muutamassa vuodessa ja saan yhtäkkiä paljon aiempaa enemmän kehuja ulkonäöstäni... Luulen että se johtuu ihan vain siitä, että minua on nykyään helpompi lähestyä ja vaikutan ja näytän kauniimmalta ihan vain jo siksi että viihdyn kehossani, olen ryhdikäs ja hymyilen paljon jne. enemmän.  Uskallatko hymyillä muille ja elehtiä itsevarmasti vai näytätkö huomaamattasi siltä kuin pyytelisit itseäsi ja koko olemassaoloasi anteeksi? Silloin nimittäin ei paljoa hoikkuus, onnistunut kampaus tai hienot vaatteet auta, kun ne tärkeimmät asiat lähtee kuitenkin sisältä. Ylipaino ei estä kauneutta myöskään, vaan siinäkin itsevarmuus on tärkeässä roolissa. Yleensä lihavuus mielletään kauneutta vähentäväksi tekijäksi jo pelkästään siksi, että se saa ihmisen helposti häpeämään itseään. Jos opit itse pitämään itsestäsi se huokuu sinusta ulospäin. Ihmiset pitävät alitajuisesti itsevarmuudesta, ei pelkästään laihuudesta. 

Vierailija
4/6 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin en uskalla mennä ikinä.

En ole koskaan kuullut tuollaisesta syndroomasta, mutta jos sellainen on, oikeasti, niin minulla on se. Ilkeä tai veemäinen en ole ainakaan.

Vierailija
5/6 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous ja kainous on tavattoman viehättävää, unohda itsevarmat jyrääjänaiset.

Vierailija
6/6 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo itsevarmuus ja karismahöpö on narsistin puhetta. ole vaan aito itsesi se riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän