Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miettisitte jos kuulisitte 50-vuotiaan miehen käyvän AV palstalla

Vierailija
27.07.2019 |

Ajatuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa aikaansa.

Vierailija
2/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä mietit. Täällä ollaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. Että samanikäinen kuin minäkin, meitä on täällä luultavasti paljon.

Vierailija
4/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan teitä täällä.

Vierailija
5/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mennään. Kiitos teille

ap

Vierailija
6/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu. Itse olen 45 vuotias nainen ja on mukava, että täällä on muitakin suurinpiirtein samoja ikiä olevia.

Vierailija
7/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen charmikasta hopeakettua.

Vierailija
8/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tämä mikään teinipalsta ole. Sitäpaitsi monella viisikymppisellä on vielä suhteellisen nuoria lapsia ja/tai lastenlapsia, joten samoja kiinnostuksen aiheita riittää ja monelle nuoremmalle varmasti ihan mukavaa saada myös kommentteja hieman kokeneemmilta ihmisiltä. Harvempi keskustelu täällä edes on lapsista vaan enemmänkin perhe-asioista, politiikasta jne.

M50

Vierailija
9/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen charmikasta hopeakettua.

Mikä siinä on ettei Hopeakettu onnistu? Se on aivan eria asia kuin hopeakettu.

Vierailija
10/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vasta 48. Tiukka ei ikärasismille.

Vierailija
11/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen dynaamista ja voimakasta Hopeaselkägorillaa

Vierailija
12/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy täällä. Eilenkin mainitsi tehneensä aloituksen. Hän on päälle 50-v. 

Vierailija
13/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavampaa olisi tietää kuinka monta 10-14 vuotiasta trollia tms. Täällä kirjoittelee.😃

Vierailija
14/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys 50v tai sitä vanhemmille miehille: mitä lapsiin liittyviä aloituksia olette seuranneet/kommentoineet?

Vierailija
15/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku peräkammarin pervo. 

Sama koskee kyllä kaikkia täällä käyviä miehiä, ei senpuoleen. 

Vierailija
16/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys 50v tai sitä vanhemmille miehille: mitä lapsiin liittyviä aloituksia olette seuranneet/kommentoineet?

Olen yrittänyt kaikkeni, että nuoret naiset alkaisivat lisääntymään, sekä yrittänyt teroittaa, että naisen aika on rajallinen, toisinkuin miehillä.

mies51v

Vierailija
17/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kaikkeni, että nuoret naiset alkaisivat lisääntymään, sekä yrittänyt teroittaa, että naisen aika on rajallinen, toisinkuin miehillä.

mies51v

Sulla on niin voimakkaita kannanottoja naisiin ja tasa-arvoon, ja käytät nimimerkkiä joten sut tunnistaa. Vaikka huoli rajallisesta lisääntymisajasta olisi aitoa, nuo muut kannanotot herkästi aiheuttavat vastustusta.

Vierailija
18/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Sulla on niin voimakkaita kannanottoja naisiin ja tasa-arvoon, ja käytät nimimerkkiä joten sut tunnistaa. Vaikka huoli rajallisesta lisääntymisajasta olisi aitoa, nuo muut kannanotot herkästi aiheuttavat vastustusta.

Tottakai. Olen mies ja vahva sellainen ja esitän mielipiteeni mitä mieltä olen...ongelma nimenomaan on naisten lisääntymättä jättäminen, ja suuri sellainen joka vaikuttaa meihin kaikkiin tulevaisuudessa.

Vierailija
19/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

Tottakai. Olen mies ja vahva sellainen ja esitän mielipiteeni mitä mieltä olen...ongelma nimenomaan on naisten lisääntymättä jättäminen, ja suuri sellainen joka vaikuttaa meihin kaikkiin tulevaisuudessa.

Nimmari jäi pois

mies51v

Vierailija
20/36 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

En ota täsä kantaa tuohon lisääntymiseen. Vain siihen, että jos sanoja ärsyttää, ihminen herkemmin ei kuuntele tai mieti koko asiaa. Pahimmassa tapauksessa asialle tulee sokeaksi tai sitä alkaa vastustaa jos ärsytystä aiheuttava persoona toistaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi