Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pahasti olet palanut auringossa ja oliko suomessa vai ulkomailla? Oma mies ei pala vaan ruskettuu, mutta on lienee vähemmistöä.

Vierailija
27.07.2019 |

Minulla kesi lapsena joka kesä olkapäät, ihan suomessa. Ja viime kesänä naama paloi ravintolalaivan yläkannella, jäi vain valkoiset rinkulat silmien ympärille siihen missä oli ollut aurinkolasit. Mies naureskeli että höh, mulla ei ooo edes rasvaa enkä palanu ja vastasin että no sä oletki joku ihme friikki

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla paloi teininä naama, olkapäät, käsivarret ja selkä niin että iho kuoriutui pois ja oli todella kipeä. Sen jälkeen iho on kestänyt selvästi heikommin aurinkoa. Ihan sama mikä suojakertoin aurinkovoiteessa on niin noin puolen tunnin päästä alkaa iho punoittaa. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että ulos ei mennä kuin vasta viiden jälkeen kesällä.

Vierailija
2/2 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo polttanu itteni koskaan auringossa. Joka kesä oon paahtunu ihan pavuksi. En myöskään oo koskaan käyttäny mitään rasvoja. Kun on ulkotyö, niin ruskettuu pakostakin. Oon jo 55 eli jos iskee ihosyöpä niin tiedän kyllä miks enkä aio edes aloittaa mitään hoitoja vaan se oli sitten siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla